Skrevet av Emne: Har DU kuttet ut...  (Lest 19716 ganger)

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: Har DU kuttet ut...
« #30 : 01. februar 2009, 01:34 »
Blir du lykkelig av å spise drit?
Det blir faktisk en "venn" av meg, det er hans store argument mot trening/kosthold. Og at snop er den nytelsen han har i livet, må ha et fæla liv. Idiot spørr du meg!
Blablabla

Utlogget CrossFits

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Har DU kuttet ut...
« #31 : 01. februar 2009, 01:43 »
Spiser det jeg har lyst til/på. Orker ikke bruke energi på og syte over og ha spist en sjokolade for mye, det hører jeg nok fra kvinnfolk.

Det er vel ikke verre en og legge inn litt ekstra kardio i treninga uansett, for de som vil..

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Har DU kuttet ut...
« #32 : 01. februar 2009, 01:52 »
Spiser det jeg har lyst til/på. Orker ikke bruke energi på og syte over og ha spist en sjokolade for mye, det hører jeg nok fra kvinnfolk.
sant..har en kompis som prate høl i hue på meg om dette.. faen så irriterende det er å høre på!

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Har DU kuttet ut...
« #33 : 01. februar 2009, 01:53 »
Har som True levd i mange år med "sunt" kosthold, hver eneste dag, måned etter måned, år etter år ( tre år, hehe) og fått dårlig samvittighet av en pizza originale og en cola boks på lørdagen der man sitter hjemme, siden man ikke gidder dra ut på byen når man ikke kan drekke. Meningsløst liv. Finnes selvsagt gråsoner, og man trenger ikke være så sort hvitt som bla. jeg var en stund. Men det interessante er at jeg faktisk fikk bedre fremgang av å kutte ned på proteiner og heller skeie ut litt oftere. Det er ikke en sjokolade på t-banen til jobb eller en litago, eller en brus på skolebenken som ødelegger for fremgangen. Det er dersom man ikke har NOEN selvkontroll. Deriot tror jeg de fleste her inne som trener seriøst har en god dose selvdisiplin, og kan dermed med god samvittighet ta seg en cola, sjokolade, burger eller hva det måtte være, de gangene man føler seg litt "crazy".

Det er svært få av oss her inne som noen gang blir proffe byggere, om noen. Selvsagt skal jeg ikke ta i fra 17-18 åringene her inne drømmen, og det er sikkert mange av dere som har lyst til å stille på en scene, eller være i et byggermiljø i mange år fremover. Poenget er at de fleste av dere ender opp med å bli hobbybyggere eller supermosjonister, og da vil ikke treningen, fettprosenten,  hjerte-karsystemet, og generell helse ta noe skade av en sjokolade fra tid til annen.

Bare et par tanker fra en som har vært fanatisk, og som trives mye bedre med både kropp og sinn som ikke-fanatisk Smiley
Sa brura

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Har DU kuttet ut...
« #34 : 01. februar 2009, 02:51 »
Har som True levd i mange år med "sunt" kosthold, hver eneste dag, måned etter måned, år etter år ( tre år, hehe) og fått dårlig samvittighet av en pizza originale og en cola boks på lørdagen der man sitter hjemme, siden man ikke gidder dra ut på byen når man ikke kan drekke. Meningsløst liv. Finnes selvsagt gråsoner, og man trenger ikke være så sort hvitt som bla. jeg var en stund. Men det interessante er at jeg faktisk fikk bedre fremgang av å kutte ned på proteiner og heller skeie ut litt oftere. Det er ikke en sjokolade på t-banen til jobb eller en litago, eller en brus på skolebenken som ødelegger for fremgangen. Det er dersom man ikke har NOEN selvkontroll. Deriot tror jeg de fleste her inne som trener seriøst har en god dose selvdisiplin, og kan dermed med god samvittighet ta seg en cola, sjokolade, burger eller hva det måtte være, de gangene man føler seg litt "crazy".

Det er svært få av oss her inne som noen gang blir proffe byggere, om noen. Selvsagt skal jeg ikke ta i fra 17-18 åringene her inne drømmen, og det er sikkert mange av dere som har lyst til å stille på en scene, eller være i et byggermiljø i mange år fremover. Poenget er at de fleste av dere ender opp med å bli hobbybyggere eller supermosjonister, og da vil ikke treningen, fettprosenten,  hjerte-karsystemet, og generell helse ta noe skade av en sjokolade fra tid til annen.

Bare et par tanker fra en som har vært fanatisk, og som trives mye bedre med både kropp og sinn som ikke-fanatisk Smiley
honnør, bra sagt Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget MortenHBH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: Har DU kuttet ut...
« #35 : 17. april 2009, 23:06 »
mmmmm, pizza, hamburger, godteri, feit mat, is.

Gud så mye godt man har å leve for Cheesy
Dagsformen:

Start vekt: 102 Kg

Vekt 14 mars 09: 83.9 KG
Vekt 4 April 09: 81.4 KG
-------------------------------------------------------

Løft heller mindre og riktig en tungt og feil.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Har DU kuttet ut...
« #36 : 18. april 2009, 00:17 »
Tja.. Så lenge man får i seg nok av det kroppen trenger og holder kaloriene under kontroll, hvorfor kan man ikke spise drit ellers?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Har DU kuttet ut...
« #37 : 18. april 2009, 00:28 »
Da eg va yngre åt eg snop og drakk brus nesten kver dag. Ein dag på ungdomsskulen fann eg plutselig ut at eg ikkje gadd brusen lenger sidan eg gjekk lei.. no har eg unngått brus i 5-6 år og ete minimalt snop og chips:D
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Har DU kuttet ut...
« #38 : 18. april 2009, 00:39 »
ja ølet e vanskeli å sei farvell til
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Har DU kuttet ut...
« #39 : 18. april 2009, 00:54 »
Har ikke spist godteri eller drukket brus på over et år.
Samme med alkohol.

Ble utfordra til å spise kilosburgern i Drammen i sommer,
og det er det eneste junkfooden jeg har spist siden januar 08.
(tok meg 15 min, fulgte opp med softis)

Når jeg skeier ut, kjøper jeg bare ekstreme mengder biff eller
kylling etc.

Angrer ikke et sekund på å gi opp dritmat. Fremgang på trening
veier opp for det flere tusen ganger.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget MortenHBH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: Har DU kuttet ut...
« #40 : 19. april 2009, 18:19 »
Har ikke spist godteri eller drukket brus på over et år.
Samme med alkohol.

Ble utfordra til å spise kilosburgern i Drammen i sommer,
og det er det eneste junkfooden jeg har spist siden januar 08.
(tok meg 15 min, fulgte opp med softis)

Når jeg skeier ut, kjøper jeg bare ekstreme mengder biff eller
kylling etc.

Angrer ikke et sekund på å gi opp dritmat. Fremgang på trening
veier opp for det flere tusen ganger.


Selv om man spiser litt dritt mat i uken så betyr det ikke at man ikke får fremgang og formen blir drid. Grin
Dagsformen:

Start vekt: 102 Kg

Vekt 14 mars 09: 83.9 KG
Vekt 4 April 09: 81.4 KG
-------------------------------------------------------

Løft heller mindre og riktig en tungt og feil.

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Har DU kuttet ut...
« #41 : 19. april 2009, 20:52 »

Selv om man spiser litt dritt mat i uken så betyr det ikke at man ikke får fremgang og formen blir drid. Grin

men like greitt å venne seg av skitmaten slik at man sleppe å bli frista;)
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Dobb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Har DU kuttet ut...
« #42 : 22. april 2009, 21:26 »
hvis man holder seg unna noe lenge nok slutter man å få lyst på det...

jeg har kuttet ut alkohol.. ikke det at jeg har vært noe stordrikker noen gang...

sukker spiser jeg lite av.. Hvis jeg har lyst på brus drikker jeg lightbrus... Det er redningen min.. Wink

Utlogget Kenneth199

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: Har DU kuttet ut...
« #43 : 09. mai 2009, 22:46 »
Spiser ikke snop, drikker ikke brus. Har ikke noe glede av det.

Alkohol kun i sosiale sammenhenger og da i moderate mendger.

Blir konsumert noen burgere/pizzaer i måneden.

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: Har DU kuttet ut...
« #44 : 09. mai 2009, 22:51 »
Spiser alt mulig dritt i helgene egentlig Smiley Men ikke store mengder av det.
Har en pretty good forbrenning.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!