Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 143598 ganger)

Utlogget Acer..

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #555 : 21. juni 2006, 23:06 »
Sitat
Æsj :S verden er full av raringer




oki
Alder : 16
Maks løft :
*Benkpress 100 kg
*Knebøy har ikke makset (trener med 110)
*Markløft 140 kg (lenge siden eg makset her)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #556 : 09. oktober 2006, 20:51 »
NEJ UANSETT eg har sitt noe av det sykeste du kan forestille deg.. var på sportsclub "selvfølgelig" der kom 1 gutt på 16-17år i karate drakt "uten belte".
Jaja greit nok synes dt var litt dumt og ha drakt på seg men la gå.. pluteselig trener han leggene så springer han så faen bortover, nærmest mulig sprint.. så tar han 1, 5kg oppa hodet og bøyer seg opp å ned etterfølgt av han slipper den og springer et par meter.
så går han bort til et stativ "pec deck" hvor han drar den ene siden ut me begge hendene 2-3ganger..

han gjorde mye mer også ubeskrivelige ting.. fatte ikke ka han har tenkt på

EDIT: ikke 1 person som ikke lo av han.. instruktørene ledde av han sier litt!

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #557 : 09. oktober 2006, 21:24 »
2 gutter i 18 årsalderen på treningsenteret mitt trente benk.
Men så plutselig kommer en eldre kar bort til dem(en ganske utrent type som jeg aldri har sett der før), han jager vekk gutten som som brukte benken å la seg ned.
Han forklarte at du ikke skal ha tommelen rundt stangen når du trener benk for da ødelegger du håndleddet.
Som det ikke var nok skulle han demonstrere for dem hvordan det skulle gjøres, men saken var at det virket som han aldri hadde trent benk før. Hendene svaiet frem å tilbake, han klarte ikke å rikke stangen, så tilslutt måtte han ha tommelen rundt stangen for ikke å miste den, pluss ene gutten måtte hjelpe han.

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #558 : 10. oktober 2006, 01:42 »
For....tja.... syv-åtte år siden så trente jeg i lokalene til Fredrikstad styrkeløftklubb. Det var stortsett de seriøse gutta og noen av oss som just hadde startet litt. Ikke mange medlemer for å si det sånn.

En dag så var det bare meg og en kar til der (har vel tatt noen pokaler både i styrkeløft og bygging, så det er kanskje greit å ikke nevne navn..hehe..). I og med at det var så få som trente der så snakket man jo gjerne med dem alle sammen i blant. Denne karen var ihvertfall rimelig enkel da, og med rimelig enkel så mener jeg veldig enkel. (En av de som gjør at mange har fordommer mot det vi driver med).

Denne nevnte dagen så var jeg just ferdig med å dusje når han kom og skulle få på seg treningstøyet. Kledde av seg og der sto han i en mindre smukk G-streng sak. Hadde finni dem på tilbud og hadde aldri prøvd slike før så han hadde kjøpt en pakke. Kun iført denne minimale saken så dura han ut i lokalet og begynte å flekse og kose seg forran speilet.

Dette er en opplevelse jeg gjerne skulle vært foruten.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #559 : 10. oktober 2006, 09:59 »
For....tja.... syv-åtte år siden så trente jeg i lokalene til Fredrikstad styrkeløftklubb. Det var stortsett de seriøse gutta og noen av oss som just hadde startet litt. Ikke mange medlemer for å si det sånn.

En dag så var det bare meg og en kar til der (har vel tatt noen pokaler både i styrkeløft og bygging, så det er kanskje greit å ikke nevne navn..hehe..). I og med at det var så få som trente der så snakket man jo gjerne med dem alle sammen i blant. Denne karen var ihvertfall rimelig enkel da, og med rimelig enkel så mener jeg veldig enkel. (En av de som gjør at mange har fordommer mot det vi driver med).

Denne nevnte dagen så var jeg just ferdig med å dusje når han kom og skulle få på seg treningstøyet. Kledde av seg og der sto han i en mindre smukk G-streng sak. Hadde finni dem på tilbud og hadde aldri prøvd slike før så han hadde kjøpt en pakke. Kun iført denne minimale saken så dura han ut i lokalet og begynte å flekse og kose seg forran speilet.

Dette er en opplevelse jeg gjerne skulle vært foruten.

Haha, kan vel gjette hvem det var rofl
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #560 : 10. oktober 2006, 12:59 »
Støtter ham fullt ut i valg av g-streng foran annet undertøy! Tenk bare på hvor mange g-streng som går i en vaskemaskin før den er full kontra vanlige boxere! Enøk er viktig.  Cool

Jadda.

Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #561 : 10. oktober 2006, 13:45 »
Her var det mange morsome, og jeg har en selv. Noen uker etter jeg begynte og trene på SATS (som forøvrig var fullt av mennesker den dagen) var jeg på plass for ny useriøs økt hehe men uansett da jeg kom inn var det en kar som skulle utføre "cleen and jerk" (trolig) han var ca. 190cm tror jeg og av den lange smale typen. Han hadde på 80kg. Han løfta så feil som det kunne bli men fikk stanga opp overhodet til slutt men han hadde ikke satt fast vektskivene og en av dem begynte og flytte seg lengere og lengere ut på stanga... Ja du skjønner kansje hvor det går herfra han deiser sidelegs med stanga i bakken og lager et j****g bråk, alle snur seg de fleste ler seg imellom, jeg kjører hue mellom bena og prøver og holde meg. Han reiser seg plukker opp flaska og genseren ser ikke på noen og går. Aldri sett ham siden...
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #562 : 10. oktober 2006, 14:38 »
hehe, må nesten si min "dummeste" opplevelse på ett gym, og den involverer meg faktisk.

Jeg var på ferie i oslo for mange år siden, og var også da ganske glad i å trene, men hadde ikke samme kunnskapene jeg sitter med nå (mye pga dette).

Jeg var uansett i oslo, og bestemte meg for å finne ett studio jeg kunne trene på, så jeg gikk rundt om, men siden jeg aldri hadde vært i oslo før, så fant jeg ingen.
Det ble til at jeg praiet en taxi og fikk den til å kjøre meg til sats, kostet 160 kroner for turen (føler jeg ble snurt, men hva vet nå jeg).
Gikk uansett inn på sats og måtte betale 160 kroner for en dropp-in, siden sats ikke støtter NTS, kjøpte meg en karbodrikke til 30 kroner eller noe sånt, og begynte å gå til verks, da det ikke var så veldig mange store folk der inne, så tenkte jeg jeg skulle brilljere litt med nedtrekk, kastet på fullt-magasin, og pumpet løs (het uten forvarming, eller noe som helst form for oppvarming overhodet, selv om jeg vanligvis var ganske flink på dette var jeg jo tross alt på ferie, og dette var jo lett for en tøffing som meg).
Det gikk som det måtte gå, jeg fikk verdens største kink i nakken, og klarte ikke å bevege hodet i det hele tatt, prøvde litt på forskjellige øvelser, men alt gjorde drittvondt, så jeg stakk slukkøret hjem igjen, med taxi.

Kostet meg vel ca 500 kroner, men lærdommen var "priceless", aldri tren med egoet, tren med hodet.

hehe

andreassk

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #563 : 10. oktober 2006, 14:43 »
Syns egentlig jeg ser ganske dum ut selv når jeg er på nye senter. Nye apparater. Finner aldri de riktige hantlene osv.


Utlogget sberg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #564 : 21. oktober 2006, 19:24 »
Engang på videregående i gymen så fulgte vi et slags egenutviklet program. Vi gutta ble forbauset når tre-fire av de fine jentene fortalte hos at de hadde klart 50 armbøyninger. Etter en diskusjon om dette så fikk vi en demonstrasjon på hvordan de hadde klart det. De stod oppreist mot en vegg med håndflaten støttende på veggen og lente seg fremover også bakover...

zandstorm

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #565 : 01. november 2006, 13:50 »
Jeg har en egen flause og komme med.  :Smiley

- Da jeg for litt siden skulle trene i sittende roing, så presterte jeg å bomme på benstøtten som man skal støtte seg imot når man trener sittende roing. Og iom at det var unge vekter på så klarte jeg og bli dratt et par meter på gulvet xD

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #566 : 01. november 2006, 13:58 »
Jeg husker det var en på gymmet som skulle kjøre enarms roing med en 90 kg manual. Det gikk høl i gulvet når han slapp den ned på siste reppen. Han brukte reimer, så det var ikke mulig å slippe taket. Manualen og armen forsvant ned i hullet, og han ble klistret til gulvet, liggende på magen. Etterhvert ble trykket så stort at hele kroppen ble dratt ned gjennom hullet, selv om det bare var 25 cm i diameter. Når han kom opp igjen fra etasjen under så gjorde han akkurat det samme igjen når han skulle kjøre roing med den andre armen. Da lo vi godt.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #567 : 01. november 2006, 14:26 »
 rofl rofl

Jeg lurer på hva du fikk i Norsk...

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #568 : 01. november 2006, 19:59 »
Jeg husker jeg så Jan B dildo en gang. Grin

Haha, da lo jeg godt da! Hahah. rofl
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #569 : 02. november 2006, 00:01 »
har bare trent i 2-3 måneder, så jeg har ikke sett noe som er verdt å fortelle om, unntatt én episode.

treningssenteret var frem til mandag to-delt, og folk trente som regel i kun én av etasjene. i første etasje var det for det meste spinningsykkler, trappemaskiner, noen lette vekter, en masse apperater og noe annet tull, noe alá sats, vil jeg tro. i underetasjen, hvor jeg trente (som egentlig bare var en ombygd garasje) var det for det meste tunge vekter og noen apperater. det var få, men seriøse mennesker som trente der, det var et litt old-school-preg over det hele, og veldig bra stemning.

denne uken ble senteret i underetasjen flyttet opp og slått sammen med senteret i etasjen over, og det tok ikke lang tid før jeg så noe jeg måtte glise litt av. en feit kar skulle trene benpress, men slet litt i maskinen. som kjent for de fleste, for å få platen på maskinen til å holde seg oppe når man er ferdig med et sett, må man sparke platen opp, og deretter dra i et håndtak som er på siden, så kan man komme seg ut av maskinen. mannen skjønnte ikke dette, og dro i håndtaket når platen var nede, noe som resulterte i at platen gikk helt ned når han var ferdig med et sett. så der satt han, med knærne ved øra, men han klarte på et merkelig vis å åle seg ut og inn av maskinen.

etter å ha trent noen sett på denne måten, fikk han øye på en ansatt, som også er personlig trener. mannen klaget over at noe måtte være galt med maskinen, da platen ikke holdt seg oppe. den ansatte kom bort og tittet litt på maskinen, tenkte seg om og sier til slutt: "ser ut som om det mangler noen bolter, jeg skal få noen til å se på det senere". jeg måtte le litt for meg selv, før jeg gikk bort og viste mannen hvordan det skulle gjøres.

bentrening er tydligvis ikke prioritert blandt en del av disse personlige trenerene  Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!