Skrevet av Emne: Madcow - the friendly cow  (Lest 408237 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2460 : 08. januar 2010, 16:16 »
Huff da Sad

Høres ut som det samme jeg gjorde på Krav Maga treningen. Null belastning, men klarte på en eller annen måte å vrikke kneet innover. Hadde ikke sjans til å gå på det på en god stund. Fikk også vondt på innsiden, og ble stivt. De har nå konkludert med at det var/er meniskskade, og jeg kjenner det fortsatt. Men hemmer meg ikke nevneverdig på trening lenger. Slet du med å rette ut kneet like etter?Mitt var låst i ca en halvtime etterpå, med sinnsyke smerter. De hadde operert meg akutt hvis låsen ikke hadde gått opp fikk jeg beskjed om på legevakten. Jeg hovnet heller ikke opp. Jeg har fått beskjed å se det an, og hvis det skjer flere ganger, så blir det kniven Tongue

Uansett! God bedring!

Hei!

Rett etterpå gikk det fint å rette ut beinet, samt curle det opp bak. Men i dag er det umulig, og beinet har hovnet en del, men jeg har gjort en god jobb med RICE så det kunne vært verre. Hvis beinet låser seg så er vel det ett ganske sikkert tegn på menisk skade som du har fått? Håper menisken min har klart seg.

Var først til fysioterapauten min i dag som er ekspert på området (behandler rbk m flere). Litt vanskelig å si nå sa han, men kneet var litt slarkete, mulig fraktur i indre leddbånd, på det verste så er det av.

Dro til legen etterpå med papirer fra fysioterapauten min, de gadd hun ikke se på en gang. Måtte forklare for henne hva som hadde skjedd. Hun gjorde noen undersøkelser og trodde forsåvidt på at jeg hadde gjort noe med beinet. Jeg kom jo hinkende hinkende inn på kontoret. I det jeg nevnte på at jeg skulle på ferie i morgen så ble hun plutselig tverr, nektet å skrive sykemelding lengre en til onsdag. Dette selv om hun skreiv resept på voltaren for 8 dager samt krykker og henvisning til MR Cheesy

Virket som hun mente jeg faket skade i beinet fordi jeg skulle på ferie? Lurte på om jeg hadde fortalt dette til arbeidsgiver osv. bla bla . Får vel bare ta meg en tur tilbake etter ferien. Jeg sykemeldte meg i dag, så om jeg drar på en planlagt ferie har vel for faan ikke noe med saken å gjøre.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2461 : 08. januar 2010, 16:41 »
Hei!

Rett etterpå gikk det fint å rette ut beinet, samt curle det opp bak. Men i dag er det umulig, og beinet har hovnet en del, men jeg har gjort en god jobb med RICE så det kunne vært verre. Hvis beinet låser seg så er vel det ett ganske sikkert tegn på menisk skade som du har fått? Håper menisken min har klart seg.

Var først til fysioterapauten min i dag som er ekspert på området (behandler rbk m flere). Litt vanskelig å si nå sa han, men kneet var litt slarkete, mulig fraktur i indre leddbånd, på det verste så er det av.

Dro til legen etterpå med papirer fra fysioterapauten min, de gadd hun ikke se på en gang. Måtte forklare for henne hva som hadde skjedd. Hun gjorde noen undersøkelser og trodde forsåvidt på at jeg hadde gjort noe med beinet. Jeg kom jo hinkende hinkende inn på kontoret. I det jeg nevnte på at jeg skulle på ferie i morgen så ble hun plutselig tverr, nektet å skrive sykemelding lengre en til onsdag. Dette selv om hun skreiv resept på voltaren for 8 dager samt krykker og henvisning til MR Cheesy

Virket som hun mente jeg faket skade i beinet fordi jeg skulle på ferie? Lurte på om jeg hadde fortalt dette til arbeidsgiver osv. bla bla . Får vel bare ta meg en tur tilbake etter ferien. Jeg sykemeldte meg i dag, så om jeg drar på en planlagt ferie har vel for faan ikke noe med saken å gjøre.

Herregud Vegard, du kan jo ikke drive å trene før du skal på ferie, du må jo skjønne at du kommer til å fucke opp beine ditt i skulder øvelser, legen har helt rett Grin

Fy fan for ei Biiiatch Wink
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2462 : 08. januar 2010, 23:17 »
Tipper hun hadde hatt litt mer tiltro til deg om du hadde hatt litt mer hår, litt mindre muskler, litt mindre solariumsbrun kropp, ikke hadde kommet i singlet i 25 minus og hatt gull-lenka og armbåndet litt mer diskret plassert.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2463 : 09. januar 2010, 00:02 »
Bytt doktor. Ingen er tjent med en slik lege.
Syk og forutintatt verden.   Undecided
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2464 : 09. januar 2010, 00:27 »
hær har du formen vett Grin


Det der er underkjent løft. Tommel-loopen kan ikke være på.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2465 : 09. januar 2010, 00:31 »
Faen Vegar, her satt jeg akkurat og tenkte på om du ikke skulle skade noe snart, for det har vært stille siden før jul, og så går du hen og skader kneet. Blør du på kommando også? Det hadde vært tøft.

"Blø Vegar, blø!" Og så blør du ut av ene øret fx.  Grin

Bli bra igjen!

Det er jo en kjent vits det der:
Det var en mann som var ute og gikk, og så traff han på en som gikk tur med hunden sin.
Mann: "Nei så fin hund. Hva slags hund er det?"
Hundeeier: "Det er en blodhund"
Mann: "Blodhund? Det der er vel ikke noen blodhund!"
Hundeeier: "Jasså så det er ikke det? BLØ FIDO, BLØ!!!"
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2466 : 09. januar 2010, 00:37 »
Hei!

Rett etterpå gikk det fint å rette ut beinet, samt curle det opp bak. Men i dag er det umulig, og beinet har hovnet en del, men jeg har gjort en god jobb med RICE så det kunne vært verre. Hvis beinet låser seg så er vel det ett ganske sikkert tegn på menisk skade som du har fått? Håper menisken min har klart seg.

Var først til fysioterapauten min i dag som er ekspert på området (behandler rbk m flere). Litt vanskelig å si nå sa han, men kneet var litt slarkete, mulig fraktur i indre leddbånd, på det verste så er det av.

Dro til legen etterpå med papirer fra fysioterapauten min, de gadd hun ikke se på en gang. Måtte forklare for henne hva som hadde skjedd. Hun gjorde noen undersøkelser og trodde forsåvidt på at jeg hadde gjort noe med beinet. Jeg kom jo hinkende hinkende inn på kontoret. I det jeg nevnte på at jeg skulle på ferie i morgen så ble hun plutselig tverr, nektet å skrive sykemelding lengre en til onsdag. Dette selv om hun skreiv resept på voltaren for 8 dager samt krykker og henvisning til MR Cheesy

Virket som hun mente jeg faket skade i beinet fordi jeg skulle på ferie? Lurte på om jeg hadde fortalt dette til arbeidsgiver osv. bla bla . Får vel bare ta meg en tur tilbake etter ferien. Jeg sykemeldte meg i dag, så om jeg drar på en planlagt ferie har vel for faan ikke noe med saken å gjøre.

Haha! Saklig lege Tongue Skriver ut resept, leverer ut krykker, samt MR, for så å tvile på om du snakker sant?? Mye rart... Fikk faktisk ikke greie på at det sannsyneligvis var menisken før rett før jul jeg. Til tross for at det var låst i 30-45 minutter før jeg kom til legevakten. Mye rart innimellom. Uansett får jeg håpe du har fått noe raskt forbigående, for det med knærne er ikke noe ålereit, men det vet du jo fra før Tongue Lykke til, og god tur Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2467 : 12. januar 2010, 22:27 »
@ better bodies puerto rico grand canaria 11. januar 2010


Smalbenk
5x120kg,5x140kg,5x160kg,5x180kg,2x200kg,5x160kg

Skråbenk m hantler
55kg+55kgx20 rp 8

Triceps pushdowns m stang
6sett   

Roing i kabel bredt grep
stackx23 2rp

Biceps maskin
10sett

Staaende hantelpress
25kg+25kgx15, 30kg+30kgx12, 35kg+35kgx12, 40kg+40kgx8

Litt sidehev og facepulls ftw.

Imponerte eieren med aa dra av wiren saas det dundret i hele lokalet da jeg trente triceps pushdowns.... Boyde stanga i benkpress, la pa 200kg etter eierens oenske. 10kgs stang fra helvete. 200kg hadde ingen loftet der for sa han, 180kg var persen hans. Fighter og bygger kiz.

Kneet virker ok, rusler rundt utenkrykker og hevelsen er borte. Voltarenen virker. Kneet er leaalaust men faar mase pa MR nar jeg kommer hjem.

25 varme her naa, brun og deilig! Herlige buffeter sa er god om mett. Dessert til alle maltid!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2468 : 12. januar 2010, 22:30 »
trodde du var en skikkelig charter-svein i syden jeg.. men tydeligvis ikke Grin
kult at du viser spanjolene hva nordmenn er laget av Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2469 : 13. januar 2010, 01:48 »
Det vil gå gjeteord om denne store og sterke norrmannen lenge der nå.  Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2470 : 17. januar 2010, 03:38 »
http://www.team-trafikk.no/

What.. Er det deg?

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2472 : 17. januar 2010, 06:48 »
Neimen i faen?!  rofl

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2473 : 17. januar 2010, 09:21 »
Tøft! Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Madcow - Nytt år og nye skader.
« #2474 : 17. januar 2010, 09:25 »
bare tittelen på loggboken din fortjener honnør  Grin
nytt år og nye nederlag også!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!