Skrevet av Emne: Viscas bilde- og treningslogg  (Lest 7192 ganger)

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: Viscas bilde- og treningslogg
« #15 : 15. desember 2011, 10:52 »
Kan du skrive opp Kcal,prot,karb,fett inntak? Smiley så kan jeg sette opp hvor mye du skal ha i deg for å øke muskelmasse men fortsatt ha en ganske lav fett%

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Viscas bilde- og treningslogg
« #16 : 15. desember 2011, 11:55 »
Har fått litt mer fokus på rygg og nakke de siste månedene, da det absolutt er rom for utvikling der Smiley

Forresten, en ting jeg lurer på.. Jeg er ikke veldig interessert i å drive med en bulk/deff-ordning, og undrer da på om jeg vil ha progress om jeg trener styrke og løper så og si hver dag, samtidig som jeg ikke spiser nevneverdig mer enn dagsbehovet ift aktivitetsnivået?

I hodet mitt ser jeg da for meg en viss muskelvekst, samt lavere fettprosent. Noe som også er målet mitt med treningen.

Ble kanskje rotete dette, men håper noen her forstår hva jeg vil frem til Tongue

Ja det blir nok med en "viss" muskelvekst, samt kanskje noe lavere fettprosent om du løper hver dag, og spiser vedlikehold - selvfølgelig vil dette verken bli optimalt for å bygge muskler eller ha liten fettprosent. En trenger ikke å bli styggfeit for å bulke, men et par kilo ekstra fett må en regne med, men om en klarer å legge på seg eks 8kg, der 5kg fett, 1.5kg muskler, resten vann og glykogen, så vil ikke fettprosenten gå opp noe nevneverdig, men man vil bli seende mer muskuløs ut samt øke i styrke. Det er selvfølgelig mulig å øke ganske brukbart i muskelmasse selv om man ikke legger på seg en haug med fett Smiley

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: Viscas bilde- og treningslogg
« #17 : 15. desember 2011, 19:10 »
tenker hvis du ligger på rundt 3500 kcal, vil du ha en lean gain.

Utlogget Visca

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Sv: Viscas bilde- og treningslogg
« #18 : 24. juni 2012, 17:37 »
Ca et halvt år i mellom de to bildene. Synes personlig ikke det er veldig stor forskjell, men men:

Kom gjerne med innspill om hvorvidt dette er tilstrekkelig fremgang over en slik tidsperiode, eller om jeg bør vurdere å gjøre noe med treningsopplegget..

Målet var som sagt å "stramme opp" kroppen, og ikke blir svær.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!