Skrevet av Emne: Steroider i militæret?  (Lest 21020 ganger)

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Steroider i militæret?
« #15 : 20. november 2008, 22:58 »
Forsvaret bryr seg lite om du har prøvd det engang i fortiden, men om evt du kommer til å få den ære av å bære den norske militæret uniform, oog bruker steroider samtidig, vil du da vurderes som en stor risiko mtp dine medsoldater. De vurderer en steroidebruker som uberegnelig, og skikkes derfor ikke til våpenbruk og sjåførtjenester, (ting som gjør at andre er i dine armer) Muligens de kan kreve test hos garnisons lege. Følgene kan være mangt, men stort sett blir man vel dimmitert, så lenge man ikke finner en stilling i leiren du er skikket til.
Ikke alle arbeidsgivere kan kreve attest fra Forsvaret, men vil påstå at en god CV  stemplet Kongeriket Norge vil ha myyye å si mtp jobb.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Steroider i militæret?
« #16 : 20. november 2008, 23:02 »
kompis av meg vurderte faktisk seriøst og bli erklært ustabil for og slippe militæret....

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Steroider i militæret?
« #17 : 20. november 2008, 23:03 »
en venn av meg også.... samme fyr?

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Steroider i militæret?
« #18 : 20. november 2008, 23:49 »
du mener meg og jeg mener deg?? Grin
men tror ikke det er samme fyr. fra samme plass som meg.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Steroider i militæret?
« #19 : 21. november 2008, 07:37 »
På opptak til politiøyskoleog fengselsskole, så er tjenesteuttalelse fra forsvaret et must.
Det er vel kun der og politi. Trådstarter tipper jeg blir vekter.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Steroider i militæret?
« #20 : 21. november 2008, 08:07 »
Jeg tviler litt på at du blir sendt hjem umiddelbart dersom du sier at du bruker steroider. Min erfaring med slikt tilsier at soldater som innrømmer bruk blir underlagt strenge kontrollrutiner, inkludert visitering og urinprøve etter permisjoner. Nå har riktignok Forsvaret degenerert kraftig siden mine dager der, men det kan fort være slik ennå.

Er dette det beste du kan komme på? Det er knapt en tredjedel av dagens ungdom som blir ansett å være skikket til å være soldater. Klarer du ikke å hoste opp en allergi, en angstlidelse, eller uspesifisert vondt i ryggen?

Hvis ikke skal du få et gratistips fra meg: Når du kommer inn legger du deg rett i sengen din og griner. Bli der en ukes tid, og be om time hos presten hver dag. Hos presten klager du over hvor fælt det er å være borte fra mor for første gang, og hvor mye du savner den 15 år gamle kjæresten din som du forlovet deg med dagen før du reiste fordi du trodde du aldri skulle få se henne igjen.

En uke med dette så henretter befalet ditt deg ved første lys av dag, eller du blir dimittert.

God jul
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Steroider i militæret?
« #21 : 21. november 2008, 13:37 »
Det er vel kun der og politi. Trådstarter tipper jeg blir vekter.


Eg trur han vil bli PT  Grin

Utlogget Fafnir

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Steroider i militæret?
« #22 : 21. november 2008, 16:03 »
På opptak til politiøyskoleog fengselsskole, så er tjenesteuttalelse fra forsvaret et must.

Hvordan er det med søknad til Fengselsskole om man ikke har vært i militæret?

Utlogget Mr. Quads

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Steroider i militæret?
« #23 : 21. november 2008, 17:38 »
Har ikke noe å si om du tar steroider. Det eneste jeg ble testet for 3 ganger i løpet av tjenesten var for narkotiske stoffer (enkel pisseprøve). Var selv MP i militæret, og vet at de ikke har utstyr o.l til å teste folk for steroider.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Steroider i militæret?
« #24 : 21. november 2008, 21:39 »
Hvor mange har egentlig blitt spurt om attest fra forzn? Min er borte, fikk stort sett under norm på alt, og så sto det at jeg hadde gjennomført 12 mnd tjeneste, ikke noe mer, som betyr at de hata meg inderlig Grin egentlig liker jeg forsvaret godt, men førstegangstjenesten for menige er tåpelig... iallfall var min det!

Hvis en privat arbeidgiver ber om å få se tjenesteuttalelsen har jeg ikke lyst på jobb der!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Steroider i militæret?
« #25 : 21. november 2008, 21:51 »
hvis du allerede har vært på sesjon, er det egentlig litt vanskelig. da må du spille skikkelig retard. en jeg kjenner fucket opp "iq-testen", den matte og ord-greia. der fikk han 4, (9 er topp), noe de mente var helt normalt. da hadde han krysset feil med vilje på halve oppgaven. i tillegg fikk han 8 på synstesten. "nådestøtet" kom nok da han var inn til legen og sa at han var blitt mobbet hele livet, og hadde problemer med å sove om nettene. lå bare og tenkte på alt og ingenting, men at han ikke hadde snakket med noen om dette. han sa til slutt at han IKKE ville inn i militæret. 1 mnd senere fikk han brev fra forsvaret : " du er erklært tjenestedyktig, men vil ikke bli innkalt til førstegangstjeneste under fredstid." så enkelt var det.

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Steroider i militæret?
« #26 : 21. november 2008, 21:52 »
Hvorfor ikke bare gjennomføre militæret?Huh Syntes det er helt vilt hva folk får seg til å gjøre for å slippe unna..... Se det positive i det. Gratis kost og losji, stort sett greie treningsmuligheter. Masse frisk luft, ag-gym ++  Wink og ikke minst få lov til å vaske rommet og kaserna HVER dag.....
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Steroider i militæret?
« #27 : 21. november 2008, 21:56 »
Hvorfor ikke bare gjennomføre militæret?Huh Syntes det er helt vilt hva folk får seg til å gjøre for å slippe unna..... Se det positive i det. Gratis kost og losji, stort sett greie treningsmuligheter. Masse frisk luft, ag-gym ++  Wink og ikke minst få lov til å vaske rommet og kaserna HVER dag.....

husk at ikke alle liker å stå opp kl. 6 om morgenen, bli vekt av dritsinte sersjanter, springe flere mil i skauen hver dag, vaske dass, ta imot ordre hele tiden, ronke 1 gang i mnd, sitte primusvakt halve natta, ikke få mat på flere døgn ute i felten, kravle i gjørme, gå i dusjer med piss og sperm i hver dag. men for all del, dere som vil, gjør det for min del Wink

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Steroider i militæret?
« #28 : 21. november 2008, 21:59 »
Hehe nei det var det da...... litt motgang har alle godt av. Det beste av alt er jo å løre seg knappeteltets uendelige varianter Wink
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Steroider i militæret?
« #29 : 21. november 2008, 22:09 »
Hvorfor ikke bare gjennomføre militæret?Huh Syntes det er helt vilt hva folk får seg til å gjøre for å slippe unna..... Se det positive i det. Gratis kost og losji, stort sett greie treningsmuligheter. Masse frisk luft, ag-gym ++  Wink og ikke minst få lov til å vaske rommet og kaserna HVER dag.....

Greit nok for de som ikke alt er i jobb og etablert, men brutalt å rive en mann som nettopp er ferdig i lære og har behov for bruke det han har lært for å ikke glemme det.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!