Skrevet av Emne: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!  (Lest 48014 ganger)

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #45 : 29. november 2008, 19:33 »
hehe:p
Ja ikke sant, noen av disse pene frøknene har til med vært så hyggelige mot meg at de har latt meg penetrere dem.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #46 : 29. november 2008, 19:46 »
Noe jeg tror mange, inkludert meg selv gjør, er å ta opp mobilen fra lommen helt uten grunn.. se på skjermen og legge den ned.. selv om du vet at det ikke har skjedd noe..  =/
Frustrerende..

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #47 : 29. november 2008, 19:51 »
Jeg tenker ekstremt mye på sex. Lurer på om det er vanlig.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Bodyfit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 30

  • Aktiv bodyfit
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #48 : 29. november 2008, 20:05 »
Jeg kan ikke legge tlf nærme meg når jeg skal legge meg , Ikke pga forstyrrende meldinger - Den "forstyrrer" natte søvnen om den ligger i nærheten.
Raw:
Kroppsbygger, Ikke styrkeløfter.

Utlogget Active

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Sånn passe kul
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #49 : 30. november 2008, 00:50 »
Kan legge til flere ting jeg gjør som er rart.

Når jeg sitter på bussen MÅ jeg sitte på venstre side, sitter jeg på høyre blir alt helt feil. Føler liksom at hele turen blir feil da. Samme gjelder når jeg sitter ved kjøkkenbordet og spiser. Vi i familien har hatt de samme plassene de siste 10 årene. Dersom jeg av en eller annen merkelig grunn må sette meg et annet sted en vanelig blir alt snudd helt opp ned. Rommet kjennes nesten fremmed ut. Litt skummelt.

Jeg får noia hvis ting er i uorden, eneste unntaket er rommet mitt. På datan skal alle mappene ha navn med stor forbokstav og stå alfabetisk (selvfølgelig), skrivebordet skal være ryddig og ordentlig. Midlertidig lagring på skrivebordet er fy-fy!

Når jeg er på do kan jeg ta med meg iPoden, skru på musikk og høre på det samtidig som jeg løser kabaler. Merkelige greier o.0

Jeg hater stor tall. Alt over 10 er stygge tall, må de brenne i helvette. Med unntak av 12 og 14.

Jeg fikler unaturlig mye på alt muligrart. Ofte ødelegger jeg tingene også. Alt fra penner til kniver og korker på flasker. ALT!

Og når jeg snakker i telefonen går jeg rundt uten å tenke meg om. En gang gikk jeg fra 2. etasje, ned i kjelleren hvor jeg har rom og la meg i senga, først da jeg hadde lagt på gikk det opp for meg hvor jeg var o.0

Også, når jeg skriver inn passordet mitt prøver jeg å skrive det så fort som overhode mulig, det resulterer som oftest i at jeg skriver det feil. Kan godt skrive feil 3-6 ganger før jeg endelig får det riktig (dette er uavhengi av om noen står og ser på eller ikke. Gjør det like ofte når jeg er helt alene).

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #50 : 30. november 2008, 00:54 »
Tror Active sine uvaner er de rareste hittil..Tongue
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Active

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Sånn passe kul
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #51 : 30. november 2008, 15:46 »
Hehe, ikke usannsynlig Tongue

Utlogget Kitty_Katt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 94

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #52 : 30. november 2008, 16:02 »
Å bite negler er vel en av mine største uvaner som jeg har hatt i mange år nå. Klarer ikke slutte!

Når jeg er på kjøkkenet må jeg alltid kikke i skap og kjøleskap, selv om det ikke har kommet noe nytt der siden sist Tongue

Jeg er avhegig av tanntråd. Må alltid bruke tanntråd etter jeg har spist noe. Er også svært avhegig av lipsyl, den MÅ jeg ha med OVERALT. Får helt noia om jeg ikke har lipsyl.

Alltid før jeg skal og trene må jeg på do! Bruker å gå på do hjemme før jeg drar på treningssenteret, men alltid når jeg kommer fram må jeg på do igjen Undecided


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #53 : 30. november 2008, 16:10 »
Å surfe flere timer på TF hver jævla dag. Helt avhengi.

Noen gang får jeg ikke tid leksene pga. surfing på TF.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Ole Gunnar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

  • Ole Gunnar
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #54 : 30. november 2008, 16:15 »
Min uvane;
Pirke meg i rævva, grave meg i nasen og suge på finger'n etterpå.

Utlogget Active

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Sånn passe kul
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #55 : 30. november 2008, 16:32 »
Hehe, hadde samme problemer med battlefield.no, har vel snart 9000 poster der, på rundt 3 år o.0

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #56 : 30. november 2008, 16:44 »
Kan legge til flere ting jeg gjør som er rart.

Når jeg sitter på bussen MÅ jeg sitte på venstre side, sitter jeg på høyre blir alt helt feil. Føler liksom at hele turen blir feil da. Samme gjelder når jeg sitter ved kjøkkenbordet og spiser. Vi i familien har hatt de samme plassene de siste 10 årene. Dersom jeg av en eller annen merkelig grunn må sette meg et annet sted en vanelig blir alt snudd helt opp ned. Rommet kjennes nesten fremmed ut. Litt skummelt.
Samme her planlegger hva side jeg skal sitte på før jeg går inn på bussen utifra hva lomme jeg har ipoden mi i..

Jeg får noia hvis ting er i uorden, eneste unntaket er rommet mitt. På datan skal alle mappene ha navn med stor forbokstav og stå alfabetisk (selvfølgelig), skrivebordet skal være ryddig og ordentlig. Midlertidig lagring på skrivebordet er fy-fy!
Samme her bare at skal enten ha KUN STORE eller kun små bokstaver på mappene.. Prøv linux ubuntu var herlig med så ryddig skrivebord..

Når jeg er på do kan jeg ta med meg iPoden, skru på musikk og høre på det samtidig som jeg løser kabaler. Merkelige greier o.0
Hehe igjen samme her jeg har lest en del bøker på do.. som regel kunnskapsbøker eller biografier.. leste blant annet "veien til førerkortet" på toalettet og på teoriprøven fikk jeg kun 4feil


Jeg fikler unaturlig mye på alt muligrart. Ofte ødelegger jeg tingene også. Alt fra penner til kniver og korker på flasker. ALT!
AKKURAT samme problem jeg har mistet tellingen på hvor mange penner og korker jeg ødelagt men det verste er at jeg ender opp me å stjele penner fra andre på skolen.. en gang hadde jeg ca 20penner som jeg ikke eide og da måtte jeg plante de i en annen sin sekk så ikke folk trodde jeg var kleptoman..


Også, når jeg skriver inn passordet mitt prøver jeg å skrive det så fort som overhode mulig, det resulterer som oftest i at jeg skriver det feil. Kan godt skrive feil 3-6 ganger før jeg endelig får det riktig (dette er uavhengi av om noen står og ser på eller ikke. Gjør det like ofte når jeg er helt alene).
Hehe samme her brukte 3ganger i dagmorres Smiley

Denne posten skremmermeg går opp for meg hvor mange fucked up ting jeg gjør uten jeg tenker på det ikke er normalt..


Kan legge til en ting og:
Før jeg spiser middag og sånt MÅ jeg gjøre alt klart før jeg spiser jeg må skjære alt opp i biter osv ellers orker jeg ikke å spise det.. Akkurat som en mor tilbreder maten for en 4åring:|

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #57 : 30. november 2008, 16:47 »
enda en uvane jeg glemmer og puste når jeg kjører dips.. noe som fører til ekstrem hodepinne etter et tungt sett og smerte i magen..

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #58 : 30. november 2008, 16:56 »
Å surfe flere timer på TF hver jævla dag. Helt avhengi.

Noen gang får jeg ikke tid leksene pga. surfing på TF.

Hehe. Har akkurat samme "Uvanen". Surfer også i timene og når eg er med dama=P

Utlogget Jørgenetisk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

  • Green? Steam it!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #59 : 30. november 2008, 17:24 »
Jeg har den tvangstanken at jeg MÅ fylle opp glasset mitt etter at jeg har drukket, om bare en liten sup så må det fylles : p
Veldig greit når jeg drikker melk siden jeg får fort i meg et par kartonger Cheesy
Men merker det ikke selv... Men føler ikke at jeg er den verste her *kremt kremt*
Har startet styrke etter lang pause.

Kastet seg på Ashtanga Yoga.

Liker det som er i vente... Smiley

No problem can be solved from the same level of consciousness that created it.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!