Skrevet av Emne: NM i feighet  (Lest 16333 ganger)

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: NM i feighet
« #75 : 07. desember 2008, 19:36 »
Det blir som Apaco sier her, er en person norsk så vet utlendingene at det er en lett person å ta. Noe som faktisk i de fleste tilfeller stemmer også, pga mange norske har blitt utrolig feige siden feminiseringen begynte på 60 tallet. Det er synd, men sant og utlendingene vet dette. Jeg synes det er noe bra med feminisering i samfunnet (liklønn etc.), men den har gjort mange norske til svake og redde. Dessuten har de fleste utlendinger et helt annet forhold til ære og gruppetilhørighet. Vi norske skulle har egentlig alle forutsetningene til å ta utlendingene (vi er flere, er større etc.), men likevel så er det utlendingene som slår ned norske. Jeg hater ikke utlendinger og har venner som er utlendinger, men måtte bare få ut dette her;)

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: NM i feighet
« #76 : 07. desember 2008, 19:39 »
Det blir som Apaco sier her, er en person norsk så vet utlendingene at det er en lett person å ta. Noe som faktisk i de fleste tilfeller stemmer også, pga mange norske har blitt utrolig feige siden feminiseringen begynte på 60 tallet. Det er synd, men sant og utlendingene vet dette. Jeg synes det er noe bra med feminisering i samfunnet (liklønn etc.), men den har gjort mange norske til svake og redde. Dessuten har de fleste utlendinger et helt annet forhold til ære og gruppetilhørighet. Vi norske skulle har egentlig alle forutsetningene til å ta utlendingene (vi er flere, er høyere, rikere etc.), men likevel så er det utlendingene som slår ned norske. Jeg hater ikke utlendinger og har venner som er utlendinger, men måtte bare få ut dette her;)

Godt sagt! Det stemmer i de aller fleste tilfeller, dessverre. Honnør! Smiley

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: NM i feighet
« #77 : 07. desember 2008, 20:22 »
Det blir som Apaco sier her, er en person norsk så vet utlendingene at det er en lett person å ta. Noe som faktisk i de fleste tilfeller stemmer også, pga mange norske har blitt utrolig feige siden feminiseringen begynte på 60 tallet. Det er synd, men sant og utlendingene vet dette. Jeg synes det er noe bra med feminisering i samfunnet (liklønn etc.), men den har gjort mange norske til svake og redde. Dessuten har de fleste utlendinger et helt annet forhold til ære og gruppetilhørighet. Vi norske skulle har egentlig alle forutsetningene til å ta utlendingene (vi er flere, er større etc.), men likevel så er det utlendingene som slår ned norske. Jeg hater ikke utlendinger og har venner som er utlendinger, men måtte bare få ut dette her;)

Så sant. Bra du innrømmer.
Da jeg skrev dette en gang, ble jeg kritisert av nesten alle medlemene på TF Sad
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: NM i feighet
« #78 : 07. desember 2008, 22:03 »
Det blir som Apaco sier her, er en person norsk så vet utlendingene at det er en lett person å ta. Noe som faktisk i de fleste tilfeller stemmer også, pga mange norske har blitt utrolig feige siden feminiseringen begynte på 60 tallet. Det er synd, men sant og utlendingene vet dette. Jeg synes det er noe bra med feminisering i samfunnet (liklønn etc.), men den har gjort mange norske til svake og redde. Dessuten har de fleste utlendinger et helt annet forhold til ære og gruppetilhørighet. Vi norske skulle har egentlig alle forutsetningene til å ta utlendingene (vi er flere, er større etc.), men likevel så er det utlendingene som slår ned norske. Jeg hater ikke utlendinger og har venner som er utlendinger, men måtte bare få ut dette her;)
Feminisering er for øvrig _ikke_ det samme som likestilling.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: NM i feighet
« #79 : 07. desember 2008, 22:12 »
Det blir som Apaco sier her, er en person norsk så vet utlendingene at det er en lett person å ta. Noe som faktisk i de fleste tilfeller stemmer også, pga mange norske har blitt utrolig feige siden feminiseringen begynte på 60 tallet. Det er synd, men sant og utlendingene vet dette. Jeg synes det er noe bra med feminisering i samfunnet (liklønn etc.), men den har gjort mange norske til svake og redde. Dessuten har de fleste utlendinger et helt annet forhold til ære og gruppetilhørighet. Vi norske skulle har egentlig alle forutsetningene til å ta utlendingene (vi er flere, er større etc.), men likevel så er det utlendingene som slår ned norske. Jeg hater ikke utlendinger og har venner som er utlendinger, men måtte bare få ut dette her;)

Grunnen er jo for at de som holder pa sann er noen jeavla loosere og ikke har noe annet liv enn a loke gatelangs og finne pa dritt. Samtid sa blir man sett ned pa av venner hvis man gar a banker noen som ikke kan forsvare seg eller bare rotter seg sammen. I mange miljoer har de desverre andre verdier der slike ting blir sett pa som "kult" ol.

Jeg har hatt fliser pa 50 kg som skulle gjore ditten og datten mot meg som jeg kunne ha grisebanket uten a svettet engang. Du og flere vil kanskje synes jeg er svak fordi jeg ingnorerer de og ikke gir de som fortjent mens jeg og veldig mange ser heller pa dette som at man har kontroll pa seg selv og er sivilisert.


Jeg ser Christer her kjenner de og forsvarer de,greit nok jeg skjonner han. De er "egentlig greie gutter". Problemet med dette er at innerst inne er alle "greie". Hvordan oppforer dere som kjenner de mot de na?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: NM i feighet
« #80 : 08. desember 2008, 09:16 »
Slutt å skyt dere selv i foten gutter, det kommer like mange svin fra landet vårt, som det gjør fra andre land.

Det er feil, hvis definisjonen på svin er folk som utøver vold og voldtekt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: NM i feighet
« #81 : 08. desember 2008, 14:25 »
Det er feil, hvis definisjonen på svin er folk som utøver vold og voldtekt.

Høres bastant og kanskje rasistisk ut for noen, men BadBoyFleksnes har rett her, er ikke verre enn å sjekke ut global statistikk for kriminalitet. Områder av interesse burde være f.eks; midtøsten, sør og vest Asia, Hellas, store deler av Afrika og ikke minst nord og sør og mellom-Amerika. Så hvis "svin" er folk som utøver vold og voldtekt og annen grov kriminalitet er nok nordmenn som lam å regne foran folk i nevnte områder, og hvis noen vil krangle på det må de jaggu ta samfunnsfag på barneskolen om igjen...

Edit; Christer-R; greie gutter er lette å plukke ut, jobber som vakt på fente året og klarer fint å se forskjell. Folk som denger løs på en person i gjenger er ikke greie gutter, har klart å leve helt til nå uten å slå en eneste person til tross for å ha vært oppi et utall konflikter så hvorfor er det så jævlig vanskelig for andre?  Huh Er utrolig mange som forsvarer selv de mest idiotiske handlinger ute på byen med "Han er egentlig grei" eller "Han har en dårlig dag/slått opp med dama/sliter hjemme" osv. Disse folkene har bestandig et problem, det er nemlig alltid de samme folka som må kastes ut og/eller anmeldes hver helvetes gang.
Som sagt, har ingen tro på at dette "egentlig er greie gutter".

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: NM i feighet
« #82 : 08. desember 2008, 14:29 »
Grunnen til at det blir drept så sinnsykt mange i afrika - feks i Kongo er garantert afrikanerenes, ja.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NM i feighet
« #83 : 08. desember 2008, 14:35 »
At vi faktisk har idioter og ondskapsfulle folk i landet fra før, er ikke noe argument for å importere problemer og kriminelle.

Two wrongs doesn't make a right...

Lovlydighet burde være et kriterie for statsborgerskapet. 5 års prøvetid feks..

Utlogget Andersr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: NM i feighet
« #84 : 08. desember 2008, 15:00 »
Det hender faktisk at de må gå flere år før de får arbeidstillatelse så kansje det ikke er så rart de blir kriminelle?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NM i feighet
« #85 : 08. desember 2008, 15:54 »
Voldtekt, knivstikking, menneskesmugling, hallikvirksomhet, narkotikaforbrytelser er greit fordi de ikke er dugande til å jobbe pga manglende evne til å tilegne seg språket?

Det må påregnes at du behersker engelsk for å kunne jobbe i et engelsktalende land. Og jeg regner med du vil måtte lære deg kinesisk før du begynner som selger eller lærer i Kina.

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: NM i feighet
« #86 : 08. desember 2008, 16:04 »

Lovlydighet burde være et kriterie for statsborgerskapet. 5 års prøvetid feks..

Hva er argumentene mot en slik prøvetid?
Etter hva jeg kan skjønne burde noe slikt vært innført for lenge siden, når man ser frekvensen på lovbrudd begått av innvandrere

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: NM i feighet
« #87 : 08. desember 2008, 16:05 »
Dere vet att det er flere prosent av nordmennene enn utlendingene som gjør noe kriminelt?

Hugser ikke hvor mange prosent det var, men det er helt sant, vi gikk gjennom det på skolen for litt siden.

Så gi faen i å drite på leggen.

http://www.youtube.com/watch?v=ze1L9lmiCZk#noexternalembed&feature=related
Hør på hele.. Og skjønn ironien.



Edit: *FLAU Sad*

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: NM i feighet
« #88 : 08. desember 2008, 16:10 »
Dere vet att det er flere prosent av nordmennene enn utlendingene som gjør noe kriminelt?

Hugser ikke hvor mange prosent det var, men det er helt sant, vi gikk gjennom det på skolen for litt siden.

Så gi faen i å drite på leggen.
Du tar feil, så spar deg skitkjeften.

I forhold til innbyggertallet, så er ikkevestlige innvandrere overrepresentert i kriminalstatisktikken. tallene er 43/1000 for ikke vestlige. 26/1000 for norskfødte.

Årsakene til dette kan være mange. blant annet aldersfordelingen på innvandrere sammenlignet med den vanlige norske befolkning.
Men du greier ikke lyve bort at pr tusen innbyggere, så begår utlendinger mer kriminalitet.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: NM i feighet
« #89 : 08. desember 2008, 16:14 »
I Norge så begår nordmenn flere lovbrudd enn innvandrere, det er ikke lenge siden vi gikk gjennom.

EDIT: *Flaut :Smiley*

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!