Skrevet av Emne: Sensorveiledningen: NM-Sølv i benkpress. Rapport s. 27  (Lest 53949 ganger)

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Sensorveiledningen: Feiter seg opp før NM!
« #150 : 25. mai 2009, 22:20 »
Dagens

Bøy
...
175x3 Lett
175x3 Lett
185x3 Lett
195x2 Lett

Pga. hard lesing i dag passet det best å trene på mitt gamle gym Domus Athletica v/ullevaal. Det suger å være beinhard super-hardcore powerlifter på et slikt "fint" gym. Ikke lov å ha med baggen inn i studioet, men det tok jeg fart og dreit i. Knebøyracket passet min høyde fint lite, og jeg måtte ta en kvartbøy for å hente ut og sette på plass stanga. Regnet med at det ikke var lov med singlet, og heller ikke magnesium, så stanga var veldig glatt på ryggen. Litt lite skiver, men det var i det minste plenty med 20-kgs. Jeg så ingen som var i nærheten av smarte nok(store nok) til at jeg gadd å be om sikring. Benkpressen sugde halvveis lut i forhold til konkurransebenker. Det var 10 studiner i tights der.

Terningkast 6.

Domus Athletica... Der har de manualer helt opp til 32 kg!! Smiley
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Sensorveiledningen: Feiter seg opp før NM!
« #151 : 25. mai 2009, 22:49 »
Domus Athletica... Der har de manualer helt opp til 32 kg!! Smiley


Akkurat nok til å kjøre 15-20 stricte sidehev
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Sensorveiledningen: Tester Domus Athletica s.10.
« #152 : 26. mai 2009, 10:08 »
Akkurat nok til å kjøre 15-20 stricte sidehev

Jeg vil gjerne se et klipp på youtube der du kjører 20 stricte sidehev med 32kgs hantler, for så å bøye meg i støvet. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Sensorveiledningen: Tester Domus Athletica s.10.
« #153 : 26. mai 2009, 10:14 »
Pga. hard lesing i dag passet det best å trene på mitt gamle gym Domus Athletica v/ullevaal. Det suger å være beinhard super-hardcore powerlifter på et slikt "fint" gym. Ikke lov å ha med baggen inn i studioet, men det tok jeg fart og dreit i. Knebøyracket passet min høyde fint lite, og jeg måtte ta en kvartbøy for å hente ut og sette på plass stanga. Regnet med at det ikke var lov med singlet, og heller ikke magnesium, så stanga var veldig glatt på ryggen. Litt lite skiver, men det var i det minste plenty med 20-kgs. Jeg så ingen som var i nærheten av smarte nok(store nok) til at jeg gadd å be om sikring. Benkpressen sugde halvveis lut i forhold til konkurransebenker. Det var 10 studiner i tights der.

Terningkast 6.
Jeg har aldri fått noe pes for å ha med sekk inn der og rett som det er noen som bruker magnesium uten at det har blitt noe rabalder. Har også trent noen ganger i singlet der uten noen reaksjon. Derimot fikk jeg en gang en lang lekse på centrum athletica for å ta knebøy barbeint.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Sensorveiledningen: Tester Domus Athletica s.10.
« #154 : 26. mai 2009, 11:00 »
Jeg har aldri fått noe pes for å ha med sekk inn der og rett som det er noen som bruker magnesium uten at det har blitt noe rabalder. Har også trent noen ganger i singlet der uten noen reaksjon. Derimot fikk jeg en gang en lang lekse på centrum athletica for å ta knebøy barbeint.

Jeg glemte å si at musikken var dårlig. På labben så pleier jeg å brenne en cd med mine favorittlåter å trene til, pantera, slayer, judas priest osv. men det var ikke det som var på anlegget der.
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Sensorveiledningen: Tester Domus Athletica s.10.
« #155 : 26. mai 2009, 11:30 »
Jeg glemte å si at musikken var dårlig. På labben så pleier jeg å brenne en cd med mine favorittlåter å trene til, pantera, slayer, judas priest osv. men det var ikke det som var på anlegget der.
Den signerer jeg, musikken suger.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Sensorveiledningen: Tester Domus Athletica s.10.
« #156 : 26. mai 2009, 11:49 »
Det er rart hvordan "vanlige" gymmer plutselig suger.  Husker jeg var helt fornoyd paa vanlig gym for noen faa aar siden, var foerst etter jeg begynte og trene paa styrke klubber at jeg ble vant til og ha en god stang, magnesium lett tilgjengelig, mer enn nok vekter, klosser slik at jeg slipper og bruke 20 kilos skiver til og bygge opp og ikke minst musikk av fritt valg.

Og staa og hoere paa pop musikk som spilles paa lavt volum mens jeg proever og marke med en stang som er saa glatt at jeg  mister grepet paa 180 kg samtidig som jeg har okkupert samtlige 20 kilos skiver paa hele gymmen er ikke saa veldig artig i lengden.

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Sensorveiledningen: Tester Domus Athletica s.10.
« #157 : 26. mai 2009, 21:42 »
En fordel med høy metal på annlegget er at ingen hører om du slepper en fjert!
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Sensorveiledningen: Drittdag!
« #158 : 28. mai 2009, 20:09 »
Benk
...
150x2
160x1
195x1 med drakt
205x0. Klarte ikke 205 kg!!
Ga opp.
170x1 med stopp utendrakt.

Formen var sugen fordi jeg sov bare 3,5 timer natt til i dag, og spiste dårlig. Eksamen i forsikringsrett, som forøvrig gikk på trynet. Kunne lett sovne på treningsstudieot, selv etter å ha tatt koffeintilskudd.

Eneste positive i dag er at det er offisielt sommerferie! At 170 raw gikk ganske lett i dag(kanskje 90%) gir næring til tanken på at det er mulig å nå 200 raw en vakker dag.
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Sensorveiledningen: Drittdag!
« #159 : 28. mai 2009, 20:36 »
Hvis 170 uten skjorte gikk lett, så skal du ikke bomme på 205 med Ohmy Ka farsken what
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Sensorveiledningen: Drittdag!
« #160 : 28. mai 2009, 22:47 »
Det virket som om drakta var helt feil på.. Og jeg sank sammen nå stanga senket seg til brystet. På NM blir det andre boller!
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Sensorveiledningen: Drittdag!
« #161 : 30. mai 2009, 18:15 »
Dagens

1 uke til NM, og måtte få unna en draktøkt med mark. Kunne ikke vente lenger, det er allerede drøyt nære NM. Labben var selvsagt stengt, så jeg dro ræva mi ned på Golds Gym Lillestrøm for litt gjestetrening på mitt gamle gym. (som jeg har vært medlem av litt usammenhengende siden jeg var 15. Null stress å dra frem babypulver, magnesium og drakt der. Selv om det er ingen som har sett en drakt der før.

Mark
200x6 Greit
230x3 Litt småtungt faktisk!
245x3 m/drakt. Piece of cake!
260x2 m/drakt. -----"------
260x2 m/drakt Litt seig.

Det er rart hvordan psyken spiller inn ved trening. På 230 var jeg mentalt forberedt på at dette er så lett at jeg kan gjøre det med henda på ryggen. Men da kan du banne på at det kjennes tungt ut! Med en gang jeg får på supermanndrakta så transformeres jeg til Baron Eirik Van Der Thunder, Stålets Kriger! Så er jeg forberedt på at det er tungt, og tar i alt jeg har med en gang, og vekta flyr dermed opp mye raskere og lettere enn de forrige settene. OH YEAH! Og så blir man cocky. 260 var griselett. Bare å gjøre det en gang til, akkurat det samme. Men da føles det plutselig 40 kg tyngre ut!

Men men, fornøyd! Nå er det bare litt dulling med småvekter før jeg drar til Molde for å være listefyll i -110. Smiley
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Siste økt før NM i dag. Veldig lett trening, må bygge overskudd!

Jeg har med raymond fra klubben til å hjelpe meg. Han har lånt en Landcruiser fra jobben såvidt jeg har forstått, og jeg har booka campinghytte fra fre-lør. Tatt fri på fredag og kjører mot molde at the crack of noon. Klubben har åpnet pengesekken så vi slipper å paye noe med egne spenn. Nu skal jeg brenne noe heavy metal thunder til kjøreturen!
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Siste økt før NM i dag. Veldig lett trening, må bygge overskudd!

Jeg har med raymond fra klubben til å hjelpe meg. Han har lånt en Landcruiser fra jobben såvidt jeg har forstått, og jeg har booka campinghytte fra fre-lør. Tatt fri på fredag og kjører mot molde at the crack of noon. Klubben har åpnet pengesekken så vi slipper å paye noe med egne spenn. Nu skal jeg brenne noe heavy metal thunder til kjøreturen!

Er Raymond kompetent til surring av bind?
Burde fått med Morten eller Ivar. Svein surrer også godt, men ikke like bra som Morten og Ivar. Mener å huske at Myhrer`n ikke var så verst til å surre heller. Arne var i sin tid god til denslags, men har jo lagt opp.

Å finne medhjelper/surrer var en av de store utfordringene da jeg drev med styrkeløft, husker jeg. Var et sabla strev, og når man endelig skulle forberede tredjeløftet i knebøy måtte knebindsurreren kjøre Gunnar til legevakta i stedet for å surre, fordi Gunnar hadde pådratt seg sitt fjortende hjerteinfarkt på andreløftet sitt i bøy *sukk*. Det var standard prosedyre. Tongue




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg har aldri fått noe pes for å ha med sekk inn der og rett som det er noen som bruker magnesium uten at det har blitt noe rabalder. Har også trent noen ganger i singlet der uten noen reaksjon. Derimot fikk jeg en gang en lang lekse på centrum athletica for å ta knebøy barbeint.
Knebøy barbeint er jo livsfarlig, i alle fall der jeg trener. Der kan jeg tenke meg at gulvet blir glatt som f*** om det er litt svette på gulvet.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!