Skrevet av Emne: - Når det smeller fra meg blir det kvelden og mørkt  (Lest 5706 ganger)

Utlogget Zuul

Hulken fra Sirdal blir proffbokser. Du er herved advart...




- For å si det sånn: når det smeller fra Arild Haugen, så smeller det ordentlig. Pass deg - og følg med, lyder den krystallklare advarselen fra sirdølen som på nyåret blir tungvektsbokser på heltid.

På en pressekonferanse som trolig finner sted denne, vil Haugens nye boksehverdag presenteres for omverdenen, men allerede nå har Fædrelandsvennen fått et innblikk i hvordan kraftpluggen ser for seg sitt nye liv som bokser.

IKKE MER Å HENTE. Etter å ha vært med på å prege og sette farge på det norske strongman-miljøet de siste årene, velger Arild Haugen nå å forlate sporten. Han ble Norges sterkeste mann både i 2007 og 2008, og ble nummer åtte i VM tidligere i år, men satser nå i stedet på en karriere med uppercuts og svingslag med høyrelabben.

- Etter å ha vunnet så mye som jeg har gjort var det ikke mye igjen å hente i strongman for meg. Men det er noe jeg alltids kan komme tilbake til senere. Skulle jeg bli bokser, måtte jeg slå til nå. Klokka går fort i denne sporten her. Dessuten ble ikke strongman det jeg hadde trodd og håpet, sier ”Hulken” fra Sirdal.

TYSON OG LEWIS. Som bokser er planene mange og ambisjonene store, men han ønsker ikke å snakke så mye om det før kontrakten er signert. Det blir den i følge Haugen til uken.

- Det tilbudet jeg har fått er så bra at jeg ikke kunne si nei. Det medfører at jeg kan satse på boksing på heltid og slippe å jobbe ved siden av. Det betyr mye. Men jeg blir ikke millionær altså, forsikrer ”Hulken” som har tungvektskjempene Mike Tyson og Lennox Lewis som sine forbilder.

- Stilen til Tyson er rå. Han bare stuper på. Den vil jeg forsøke å adoptere. Målet mitt er helt klart at jeg skal bli en knockout-maskin, sier Haugen dønn ærlig.

MATCHVEKT. Fra å veie 140 kilo og ha kraften som sin store styrke, har Haugen i høst og vinter brukt joggeskoene flittig. Kondisjonen måtte opp samtidig som vekten måtte ned.

- Jeg satser på å ha en matchvekt på mellom 115 og 120 kilo. Samtidig som jeg drar med meg mye av det jeg lærte om trening fra Strongman, er det andre ting som for eksempel det boksetekniske jeg må fokusere på nå. Den største utfordringen ligger der. Men det er klart at med den kraften jeg har i armene så blir det kvelden og mørkt når jeg treffer. Målet er å bli en rask knockout-konge.

- Så lenge de nærmeste støtter meg, driter jeg i hva alle andre mener.

http://www.fvn.no/sport/article634942.ece

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

stay tuned!

Tipper han kommer til å ha endel å hente på teknikk i starten, og at han mest sannsynlig kommer tikl å slite endel i starten.
Men sterk som en okse og en motivasjon som rår over de få, kan pluteselig Arild bli en artig fyr å følge med i boksingen de nermeste årene. Hvem er det som er boxecoach for han?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Menneh.. Med fare for å lage bråk, blir de ikke testet i boksing?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Kjente det buldret i pcn når dette innlegge tikket inn.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Menneh.. Med fare for å lage bråk, blir de ikke testet i boksing?

Med fare du Grin Lite å gjøre på lørdagskvelden? Uansett tror jeg at jeg dropper byturen, for diskusjonen her ligger ann til å bli vel så underholdende...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Tannfeen

Når tenker han å starte med konkurranser? Måneder, år?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Menneh.. Med fare for å lage bråk, blir de ikke testet i boksing?

jo, flere utøvere som har blitt utestengt og kamper som har blitt annulert, dog så er det nok ganske vanlig i tungvekt(fins sikkert måter å lure seg unna på).

he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Hulken fra Sirdal blir proffbokser. Du er herved advart...




- For å si det sånn: når det smeller fra Arild Haugen, så smeller det ordentlig. Pass deg - og følg med, lyder den krystallklare advarselen fra sirdølen som på nyåret blir tungvektsbokser på heltid.

På en pressekonferanse som trolig finner sted denne, vil Haugens nye boksehverdag presenteres for omverdenen, men allerede nå har Fædrelandsvennen fått et innblikk i hvordan kraftpluggen ser for seg sitt nye liv som bokser.

IKKE MER Å HENTE. Etter å ha vært med på å prege og sette farge på det norske strongman-miljøet de siste årene, velger Arild Haugen nå å forlate sporten. Han ble Norges sterkeste mann både i 2007 og 2008, og ble nummer åtte i VM tidligere i år, men satser nå i stedet på en karriere med uppercuts og svingslag med høyrelabben.

- Etter å ha vunnet så mye som jeg har gjort var det ikke mye igjen å hente i strongman for meg. Men det er noe jeg alltids kan komme tilbake til senere. Skulle jeg bli bokser, måtte jeg slå til nå. Klokka går fort i denne sporten her. Dessuten ble ikke strongman det jeg hadde trodd og håpet, sier ”Hulken” fra Sirdal.

TYSON OG LEWIS. Som bokser er planene mange og ambisjonene store, men han ønsker ikke å snakke så mye om det før kontrakten er signert. Det blir den i følge Haugen til uken.

- Det tilbudet jeg har fått er så bra at jeg ikke kunne si nei. Det medfører at jeg kan satse på boksing på heltid og slippe å jobbe ved siden av. Det betyr mye. Men jeg blir ikke millionær altså, forsikrer ”Hulken” som har tungvektskjempene Mike Tyson og Lennox Lewis som sine forbilder.

- Stilen til Tyson er rå. Han bare stuper på. Den vil jeg forsøke å adoptere. Målet mitt er helt klart at jeg skal bli en knockout-maskin, sier Haugen dønn ærlig.

MATCHVEKT. Fra å veie 140 kilo og ha kraften som sin store styrke, har Haugen i høst og vinter brukt joggeskoene flittig. Kondisjonen måtte opp samtidig som vekten måtte ned.

- Jeg satser på å ha en matchvekt på mellom 115 og 120 kilo. Samtidig som jeg drar med meg mye av det jeg lærte om trening fra Strongman, er det andre ting som for eksempel det boksetekniske jeg må fokusere på nå. Den største utfordringen ligger der. Men det er klart at med den kraften jeg har i armene så blir det kvelden og mørkt når jeg treffer. Målet er å bli en rask knockout-konge.

- Så lenge de nærmeste støtter meg, driter jeg i hva alle andre mener.

http://www.fvn.no/sport/article634942.ece


er jeg den eneste som ser hvor det bærer?

han kan ikke bokse og de er allerede ute å promoterer den såkalte slagkraften hans.

når skal folk forstå at det tar årevis med spesfikk trening for å slå bra, det holder overhode ikke å være stor og sterk
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Med fare du Grin Lite å gjøre på lørdagskvelden? Uansett tror jeg at jeg dropper byturen, for diskusjonen her ligger ann til å bli vel så underholdende...
Hehe snart deadline, blir her (ved pcen) i hele kveld.. Wink
Edit: når jeg tenker meg om trodde jeg faktisk det var fredag. Men deadline stemmer visst fordi. Kanskje jeg må kutte ned på jobbinga.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dave the brave

  • Gjest
jeg bokser om dagen jeg og. dritfett. vi får se hvem som kommer i form fremover;)

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
har han dratt ut sikringen nå? haha  Wink

Stryke + slag kraft og god teknikk er vel det beste, han mangler nok litt for å bli proff....
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Tannfeen

Hvorfor bryr det deg om de blir testet eller ikke? Underholdningsverdien hadde vært mye høyere om det hadde vært frie tøyler.

Wrestling?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
arild kommer tel og vinna så og si alt.det finnes ingen erstatning for brutal styrke.de som tviler kan jo bare hoppe inn i ringen med haugen,hoho.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Hvorfor bryr det deg om de blir testet eller ikke? Underholdningsverdien hadde vært mye høyere om det hadde vært frie tøyler.
Bryr meg virkelig langt inn i brunøyet. Det var bare et spørsmål. Tongue

Tipper det blir litt sånn Sapp-opplegg. Ja, med litt mer hjerne da selvsagt, og forhåpentligvis litt bedre teknikk. Sapp er jo både gal og dum, stakkar, men stor som et hus. http://www.youtube.com/watch?v=giJxnhvK2js (Personlig favoritt der ved 1:50. Ser ut som om han bare velter eller noe.)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
arild kommer tel og vinna så og si alt.det finnes ingen erstatning for brutal styrke.de som tviler kan jo bare hoppe inn i ringen med haugen,hoho.

tør jeg spørre hva slags erfaring du har med boksing?
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!