Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 53926 ganger)

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #60 : 03. januar 2009, 02:22 »
er vel rette forumet å stille det spørsmålet:p

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #61 : 03. januar 2009, 02:37 »
Jenter som liker høye, tynne, fotballspillende "gutter" med langt hår i addidas-bånd, er ofte jenter i 14 års alderen som ikke klarer tilfredstille gutter med muskler.


Bra beskrivelse biggrin  Langt hår med oliven-olje i, og strikk både her og der, og bilettene til stureplan i lomma.. Det lønner seg å være slik..man ender opp med både babes, penger, og lykke..



Til dama som ALDRI hadde blitt med en muskuløs fyr hjem, og ikke villet vært i forhold med en;
-om en dame har bittelitt fett på hofta/mage, hadde jeg ALDRI blitt med henne hjem...aldri klart å være i forhold med en slik en...
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #62 : 03. januar 2009, 02:43 »
Bra beskrivelse biggrin  Langt hår med oliven-olje i, og strikk både her og der, og bilettene til stureplan i lomma.. Det lønner seg å være slik..man ender opp med både babes, penger, og lykke..

Seriøst, drit i det..
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #63 : 03. januar 2009, 02:48 »
Seriøst, drit i det..

...og bra bil!
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #64 : 03. januar 2009, 04:37 »
Jeg visste at folk generaliserte litt, men jeg syntes tråden på kvinneguiden vitnet om ureflekterte, ekle og fordomsfulle damer.

Svart kamel til kaklehønene på kvinneguiden
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #65 : 03. januar 2009, 04:54 »
http://www.mote.no/showthread.php?t=9658&highlight=muskler

Syns det her er enda mer underholdende. Den bare må leses igjennom, jenter med antydning til muslker er MENN osv. Kjempegøy Grin

Legg merke til bildene de legger ut av hva som er for mye woot
Den her var jo litt fin..
Sitat
Men selvfølgelig, muskler er jo fint, men bare på tynne gutter

LOL

Gjør du virkelig det? Jeg tipper at over halvparten av alle gutter som trener med vekter gjør dette for å imponere andre gutter eller jenter. Faktisk tror jeg prosenten er skummelt høy.
Er nok det. Men er vel ofte slik i starten. Man vil blir stor og sterk for å banke nabogutten, få den gudde dama etc, mens det etterhvert blir til en livsstil der alt det andre er underordnet og sikkert også ofte glemt. Selv driter jeg i hvor stor eller liten jeg er så lenge jeg hiver spydet lengst. Kretsmester til sommern, mark my words.. Wink For å imponere andre? Not so much. Er bare for å bevise for meg sjøl at jeg kan, samt motbevise det legen sa om at jeg aldri mer kunne kaste noen ting.

Jeg har faktisk registrert meg på kvinneguiden i den hensikt å forsøke å reparere feminister. Tilbakemeldingen jeg fikk var forumets medlemmer er at jeg var "søt", men noen synlige tegn til fremgang hos de hjerneskadde/feministene har jeg til gode å spore Sad
(...)
Kjipern, fikk ikke lov å gi deg mer enn èn honnør.

Menneh altså, gutta, hvem vil vel ha ei kjerring som ikke liker muskler? Kunne ikke falt meg inn å få meg dame som ikke trener, så da er det vel ikke mer enn naturlig at det finnes tullinger også? Jeg mener, av typen som ikke liker godt trente damer/menn?
Jeg grøsser faktisk litt ved tanken på dette: hva om en gifter seg en gang i en fjern, fjern fremtid. Kjerringa er drita fin, slank, veltrent, og PLOPP, der kom det en unge. Plutselig blir kjerringa en tro kopi av Erna Solberg. O skrekk.

Nei helt seriøst, jeg vurderer ikke en gang kvinnfolk som ikke driver med en eller annen form for trening. Flate tynn-feite rumper må jo være det mest talentløse som finnes i hele verden, sånn rent utenom SV, Liverpool, Al Qaida og Mot i Brøstet.

Arrgh klarer ikke slutte, jeg har nesten litt angst her jeg sitter! Nå til dags er det jo nesten ingen kvinns som trener _skikkelig_, og da får jeg plutselig lite å velge mellom (jess, jeg bare peker og sier "du"). Føler meg litt som en mann i Japan (eller var det Kina), der det er kulest å føde guttunger, der dameprosenten av befolkningen er så lav at det bare er kjerring til annehver dude. Eller noe sånt.
Nei, det er faktisk enda verre. Jeg "kjenner" jo hundrevis av folk, og jeg trur faktisk ikke jeg trenger å bruke mer en de to henda mine for å telle alle damerne som trener. Drita skummelt. Ok, la oss si jeg kjenner 100-150 kvinnfolk eller noe sånt, ikke typen koze klemze, men mer sånn fra 'på hils' til 'næmmen hei, hvordan går det', driter i dem som jeg bare veit navnet på og har snakka med èn gang; det er sikkert bare 5-10 av dem som noen ganger har tatt i en vekt. Er mange slanke, eller tynnfeite, om du vil, men prosenten som har spiseforstyrrelser er sikkert i nærheten av 20-tallet. Lett forstyrrende.

Er ikke helt sikker på hva jeg skal frem til her, men det er kanskje dette: kanskje det er bra det er litt få av oss som faktisk liker muskler( og trente damer)? De få damene som trener liker nok også mer muskler enn den gjennomsnittlige dama, så da kan jo tyjnningene bare ha det så godt, gutter som jenter?

Grin

Edit: fascinerende høyt antall tullinger i det der mote-forumet. Hadde jeg hatt langt skjegg og lupe skulle jeg ha studert de nøye. Og kanskje lekt meg litt med å brenne dem når solen hadde stått som høyest på himmern..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #66 : 03. januar 2009, 11:33 »
Nå er det allmenn oppfatning bland unge kvinner at "bolegutta" er farlige, agressive og bruker for mye tid på seg selv. Itillegg beregnes disse som badboys, ero ikke noe å satse på fordi de kun er ute etter blonde jenter , med silikonpupper og som er oversminka ( dette kommer fra et gjang tenåringer som sitter her og nå i min stue) ..

min datter er 14år og vokst opp i kroppsbygger og fitnessmiljøet; og hun syns faktisk de "PINGLENE" ikke er noe å se på, men som hun sier ; de største byggera ala Coleman og co er heller ikke noe å se på. Blir litt for mye biffkjøtt! Selv om heltene hennes ( Martin og Kim ) er svære menn, så er nok ikke dette jentene i ung alder liker, fordi det blir for mye "pappaer".. Store og svære og myndige..

På en annen side; dette endrer seg ofte når jentene blir eldre, for blandt mine venninner ( alder 22-35år) er det viktig at han skal være slank, men større , og skal være SÅ stor at han får haka si  på huet ditt.
Merkelige greier.

Disse kvinnfolka liker heller ikke biffer når de ser de på bildene, og iht ene venninnen min var Kim Torgersen ALTFOR svær, og noe sånt ville hun aldri titta to ganger på. OK?? hvem pokker satt i salen i høst under NM og sikla og gikk ut med stjerner i blikket fordi hun hadde fått lov å hilse på han ?
Jepp, den frøkna..

Så jeg tror nok ikke det er de veltrente gutta det har med å gjøre generelt; men den allmenne oppfatning av at de er "selvopptatte , agressive bolegutter med dårlig selvtillitt". Her kan en også si ; mye av det er riktig, for mange av de unge guttene begynner pumpe jern fordi de er mobba eller har andre problemer med selvtillitten. Disse gutta blir ofte flotte, noen ramler over og skjønner ikke helt at det finnes et liv utenfor gymmet ..

å jeg skjønner at jentene liker de fotballgutta, enn så lenge Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget M@gne

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #67 : 16. januar 2009, 16:56 »
Helt enig med webah xD  Bare trene for din del du  som du sier .. men om du har en godt trent kropp vil nok de fleste jentene / damene snu seg, for å si d sånn.
No Pain - No Gain

" The Best Just Keeps Getting Better "

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #68 : 16. januar 2009, 17:16 »
Dere glemmer EN viktig ting når dere leser innleggene på kvinneguiden angående svære muskulløse menn.
Disse kvinnene som er negative er GARANTERT stuck med en eller annen pinglete fjott, og prøver å rettferdiggjøre valget de tok da de ble sammen med han. Inne i hodet sitt sier de til seg selv; " Jeg liker IKKE muskler, jeg liker IKKE muskler, jeg liker IKKE muskler......."

Sa brura

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #69 : 16. januar 2009, 17:20 »
Gjør du virkelig det? Jeg tipper at over halvparten av alle gutter som trener med vekter gjør dette for å imponere andre gutter eller jenter. Faktisk tror jeg prosenten er skummelt høy.

Jeg kjenner vel så godt som ingen som trener for andre enn sin egen del.. Jeg ser for meg at man må ha mindreverdighets komplekser hvis man trener mange timer i uken for å imponere jenter.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #70 : 16. januar 2009, 17:25 »
Blir feil å tenke sånn.

Man gjør jo ingenting KUN for sin egen del, eller KUN for andres del. Man gjør det fordi man vil, og fordi man liker følelsen av å føle seg sterk og i god form, og mange for at de liker å se bra ut. At man får tilbakemeldinger og blikk fra andre, gjør at man føler seg enda bedre, noe som fører til at man ønsker å trene enda mer. Så man trener både for seg selv, og for andre. Disse to tingene går alltid hånd i hånd, så lenge vi lever i et samfunn.

Du hadde ikke laget deg en benkpress om du bodde på en øde øy.
Sa brura

Utlogget CrossFits

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #71 : 16. januar 2009, 17:29 »
Dere glemmer EN viktig ting når dere leser innleggene på kvinneguiden angående svære muskulløse menn.
Disse kvinnene som er negative er GARANTERT stuck med en eller annen pinglete fjott, og prøver å rettferdiggjøre valget de tok da de ble sammen med han. Inne i hodet sitt sier de til seg selv; " Jeg liker IKKE muskler, jeg liker IKKE muskler, jeg liker IKKE muskler......."


Får ikke sakt det bedre! samme gjør de hvis de har et mannfolk med liten p...

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #72 : 16. januar 2009, 17:32 »
Du hadde ikke laget deg en benkpress om du bodde på en øde øy.

Ikke være for sikker Grin ... Men seff, lite poeng i å bli så sterk som mulig om du ikke har noen andre å måle deg mot.

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #73 : 16. januar 2009, 17:32 »
Nå er det allmenn oppfatning bland unge kvinner at "bolegutta" er farlige, agressive og bruker for mye tid på seg selv. Itillegg beregnes disse som badboys, ero ikke noe å satse på fordi de kun er ute etter blonde jenter , med silikonpupper og som er oversminka ( dette kommer fra et gjang tenåringer som sitter her og nå i min stue) ..
 


Jeg liker blonde bimbojenter jeg Nann :-)

Men skulle vært morsomt å spørt hva jenter tenker om jenter som da tar silikon å er forfengelige. Er det like dumme,sliter de like mye med selvtillit osv?
Tror det er mye misunnelse å fordommer ute å går,så du er nok inne på noe veldig riktig.

Møter disse jentene en muskuløs,veltalende sjarmerende mann tviler jeg sterkt på at de sier nei hvis sjansen byr seg.
God bedring Nann :-)

Utlogget tunique

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #74 : 16. januar 2009, 17:34 »
Bryr meg ikke så mye om hva de hønsa i kvinneguiden måtte mene. Mange av dem er nok Ottor vennner som føler seg desto mer undertrykt av synet av en godt trent mann. 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!