Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 53920 ganger)

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #120 : 12. november 2009, 22:46 »
For å bevise at du ikke er shemale så må det nok andre bilder til :Smiley

Off, får faan mg brekninga! Da e berre å bla til du finne tilfreddstillande bevis Tongue Evt du kan forhøyre deg litt rundt...

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #121 : 12. november 2009, 22:49 »
Off, får faan mg brekninga! Da e berre å bla til du finne tilfreddstillande bevis Tongue Evt du kan forhøyre deg litt rundt...
Haha, det var en spøk Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #122 : 12. november 2009, 22:51 »
Off, får faan mg brekninga! Da e berre å bla til du finne tilfreddstillande bevis Tongue Evt du kan forhøyre deg litt rundt...
Haha, det var en spøk Tongue

hehe, var det virkelig det?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #123 : 12. november 2009, 22:53 »
hehe, var det virkelig det?
Ikke si det høyt men:
Det var en spøk gitt reaksjonen, hadde reaksjonen vært en annen hadde det selvsagt ikke vært det.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #124 : 12. november 2009, 23:04 »
Ikke si det høyt men:
Det var en spøk gitt reaksjonen, hadde reaksjonen vært en annen hadde det selvsagt ikke vært det.

Jammen godt eg reagerte som eg gjorde dao, ellers hadde jo folk trudd eg va ein mann!!!1  Shocked

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #125 : 15. november 2009, 14:09 »
Nå har ikke dama uttalt seg om størrelsen min enda, men mamma har allerede begynt å "uroe" seg for at jeg blir for stor.

Da kan du berolige henne med at det ikke er mulig å få for store muskler.

Sitat
Jeg er jo nesten undervektig...

Jasså, har du to-sifret BMI? Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #126 : 15. november 2009, 14:13 »
Ehh, nei.. Ekje heilt der endao Tongue Trena me arbeidssett på 40-45 kg. Ana ikkje ke eg e go for, hakje maxa. Og for å bevise at eg e alt anna enn ei shemale (som tilfeldigvis trakta etter store menn Tongue ) ; http://www.facebook.com/album.php?profile=1&id=851960569#/photo.php?pid=7863559&op=1&o=global&view=global&subj=851960569&id=851960569&fbid=240464280569


Legger til Etna som venn på facebook. Smiley

Er det forresten noen som vet hvordan det går med den særdeles fornuftige gruppen "kvinner som liker menn som ser ut som menn"?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #127 : 15. november 2009, 14:18 »
Jammen godt eg reagerte som eg gjorde dao, ellers hadde jo folk trudd eg va ein mann!!!1  Shocked

She-male meg her og she-male meg der. Er det så farlig da? Bakfra er det jo ingen forskjell. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #128 : 15. november 2009, 14:22 »
She-male meg her og she-male meg der. Er det så farlig da? Bakfra er det jo ingen forskjell. Smiley

Nei, bortsett fra litt hår.

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #129 : 15. november 2009, 14:33 »
Hoho, i går valsa eg gjennom byen fra ein uteplass til ein anna idet ein dørvakt på Sjoko hooka tak i meg og fortalte meg at "her skal du inn!" i rein Magaluf-innkastar-stil! Javel, får gjera som han seie, betalte cover og nerma meg forventningsfullt toppen av trappa... Fail! 100 tynn-tynne BI-metroa me rutete skjorte som avslørte dela av patetiske skinnypacks, glatte sleika og krokodilleskinnsko. Faan va d han innkastarjævelen trudde då han såg meg?! Eg marsjerte sporenstreks ned igjen og kjefta han huden full! Eg va no vel for faan ikkje interessert i å betale eit rødt øre for å himle med augene over gutta eg kunne ha benka! Eg ville ha ei låvedør! Stakkars dørvakten vart lettare forfjamsa, rakte ut fingeren i retning Scotsman og repliserte: "Der finne du låvedøra di..."  Grin

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #130 : 15. november 2009, 14:35 »
Hoho, i går valsa eg gjennom byen fra ein uteplass til ein anna idet ein dørvakt på Sjoko hooka tak i meg og fortalte meg at "her skal du inn!" i rein Magaluf-innkastar-stil! Javel, får gjera som han seie, betalte cover og nerma meg forventningsfullt toppen av trappa... Fail! 100 tynn-tynne BI-metroa me rutete skjorte som avslørte dela av patetiske skinnypacks, glatte sleika og krokodilleskinnsko. Faan va d han innkastarjævelen trudde då han såg meg?! Eg marsjerte sporenstreks ned igjen og kjefta han huden full! Eg va no vel for faan ikkje interessert i å betale eit rødt øre for å himle med augene over gutta eg kunne ha benka! Eg ville ha ei låvedør! Stakkars dørvakten vart lettare forfjamsa, rakte ut fingeren i retning Scotsman og repliserte: "Der finne du låvedøra di..."  Grin

Honnør  Grin

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #131 : 15. november 2009, 14:35 »
Etna, var du tilfeldigvis å trente på Gløshaugen en sen søndag for 1 måned siden eller noe? Er rimelig sikker på at du sto ved siden av meg å trente droppsett i skulderpress. Hvis det var deg, er du i bra form.

Uansett da, hvorfor er det interresant om kvinnfolk liker store menn eller ikke. De fleste jenter vet ikke hva de liker, og er uansett sosialt hindret i å ytre det hvis det er noe utenom den normale normen. Hvis du som gutt er godt trent med en veldig bra kropp er det generelt jenta som skal fortjene deg og ikke omvendt. De fleste pene jenter er bare tynne, men er ikke i form i det hele tatt. Hvorfor skal man bry seg om hva jenta synes når man har bedre kropp enn henne?
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #132 : 15. november 2009, 14:40 »
Etna, var du tilfeldigvis å trente på Gløshaugen en sen søndag for 1 måned siden eller noe? Er rimelig sikker på at du sto ved siden av meg å trente droppsett i skulderpress. Hvis det var deg, er du i bra form.

Uansett da, hvorfor er det interresant om kvinnfolk liker store menn eller ikke. De fleste jenter vet ikke hva de liker, og er uansett sosialt hindret i å ytre det hvis det er noe utenom den normale normen. Hvis du som gutt er godt trent med en veldig bra kropp er det generelt jenta som skal fortjene deg og ikke omvendt. De fleste pene jenter er bare tynne, men er ikke i form i det hele tatt. Hvorfor skal man bry seg om hva jenta synes når man har bedre kropp enn henne?

Stemme d du, va jo der å fekk me meg Nordisk  Grin Formen ha heldigvis komme seg betraktelig sia det! Va da deg eg spotta i div merkelige sirkus-lignande øvelsa?  Tongue

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #133 : 15. november 2009, 14:46 »
Jepp, det var meg. Jeg liker å leke litt på slutten av økta. Jeg har trent der i 2 år nå, og du er muligens den første jenta jeg har sett som har flytta litt vekt, blei reint forfjamsa jeg. Sikkert derfor jeg husker deg også.

Small world. :p
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #134 : 15. november 2009, 14:46 »
Siden kroppen min er bra, kan ingen bedømme meg! Dere har ikke lov til å mene noe, siden jeg har bola meg til en digg kropp. At ingen synes at kroppen min er fin, har ikke noe å si. Siden jeg selv elsker å være stor, ekkel og forjævelig. Jenter vet ikke at de liker bole gutter som meg, bare jeg vet hva de vil ha. Jeg bryr meg ikke om hva jenter mener, siden min bole kropp er så mye bedre enn dem.


 lol dette forumet her tar helt kaka. lyst til å se no-pain på byn.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!