Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 53916 ganger)

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #135 : 15. november 2009, 14:51 »
jenter liker bare bleike tynne emoer med femi fjes for tida..



Grrr sier "etna"
17 år.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #136 : 15. november 2009, 14:52 »
jenter liker bare bleike tynne emoer med femi fjes for tida..



Grrr sier "etna"
Elsker holdningen til mange her på forumet. Siden jeg ikke får meg fitte, så er det jentene det er noe galt med, og alle som får seg fitte er teite Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #137 : 15. november 2009, 14:52 »
Hei Amatørnewb, hyggelig at du fortsatt er her. Du er et fint lite troll. Liker deg jeg. Du kan komme en tur til Trondheim, så tar vi en tur på byen. Skal spandere en pils på deg jeg.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #138 : 15. november 2009, 14:57 »
Jepp, det var meg. Jeg liker å leke litt på slutten av økta. Jeg har trent der i 2 år nå, og du er muligens den første jenta jeg har sett som har flytta litt vekt, blei reint forfjamsa jeg. Sikkert derfor jeg husker deg også.

Small world. :p

Hehe, fett d, såg jævla vanskelig ut! Credz! Ha funne ut at verden om mulig e enda mindre enn tidligare antatt; ha møtt halve TF på trening jo!

Siden kroppen min er bra, kan ingen bedømme meg! Dere har ikke lov til å mene noe, siden jeg har bola meg til en digg kropp. At ingen synes at kroppen min er fin, har ikke noe å si. Siden jeg selv elsker å være stor, ekkel og forjævelig. Jenter vet ikke at de liker bole gutter som meg, bare jeg vet hva de vil ha. Jeg bryr meg ikke om hva jenter mener, siden min bole kropp er så mye bedre enn dem.


 lol dette forumet her tar helt kaka. lyst til å se no-pain på byn.

Amatørnewb strikes once again with his excellent wit and wisdom and puts an end to the ongoing discussion.

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #139 : 15. november 2009, 14:59 »
Sitat
Elsker holdningen til mange her på forumet. Siden jeg ikke får meg fitte, så er det jentene det er noe galt med, og alle som får seg fitte er teite Sad

det var en kødd din bollef... Smiley
17 år.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #140 : 15. november 2009, 15:07 »
Hei Amatørnewb, hyggelig at du fortsatt er her. Du er et fint lite troll. Liker deg jeg. Du kan komme en tur til Trondheim, så tar vi en tur på byen. Skal spandere en pils på deg jeg.

Skal faktisk oppover i mars tror jeg. I contact u!

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #141 : 15. november 2009, 15:08 »
Sitat
Hehe, fett d, såg jævla vanskelig ut! Credz! Ha funne ut at verden om mulig e enda mindre enn tidligare antatt; ha møtt halve TF på trening jo!

Hehe, nice. Hvordan vil du si gjennomsnitts-størrelsen er på TF-folket?

Ser fram til det Amatør, kan ta en treningsøkt først også! (Jeg er seriøs btw)
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #142 : 15. november 2009, 15:11 »
Du skal pilse og kaller deg seriøs? Ntnu geekzor?

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #143 : 15. november 2009, 15:15 »
Hehe, nice. Hvordan vil du si gjennomsnitts-størrelsen er på TF-folket?

Ser fram til det Amatør, kan ta en treningsøkt først også!

Vanskelig å anslå, men gjennomsnittsstørrelsen auka iallefall betraktelig idet eg fekk auge på Fenrikflink!  Grin

Fikk ein idé om å samle alle forumtroll i ein stor bygning litt ute på landet i fredlige omgivelsa... To be continued

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #144 : 15. november 2009, 15:28 »
Sitat
Du skal pilse og kaller deg seriøs? Ntnu geekzor?

Personlig er jeg avholds og drikker kun vann, men utav høflighet ville jeg tilby meg å spandere en på deg. Hvis du ikke liker eller ikke har lyst på øl kan jeg kjøpe noe annet å drikke til deg. Tross i vår fortid ønsket jeg bare å virke velkommende, og slik skape en vennlig atmosfære. På tross av hva postene dine på forumet gir inntrykk av er jeg overbevist om at du er en ressursrik og utadvent person. Derfor gleder jeg meg til du kommer.

Sitat
Fikk ein idé om å samle alle forumtroll i ein stor bygning litt ute på landet i fredlige omgivelsa... To be continued

Gleder meg til fortsettelsen.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #145 : 15. november 2009, 17:09 »


Jasså, har du to-sifret BMI? Smiley

What...
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #146 : 28. november 2009, 14:09 »
Jenter liker veltrente gutter, hvis de sier noe annet bløffer de eller har en sær fetisj. Det de derimot ikke liker er at gutter som trener på død og liv skal kle seg som sjørøvere og pirater med Gasp klær, gullenker og tattiser på halsen. De fleste her til lands på amatørbyggernivå kan gå for å være en godt trent mann i hverdagsklær, uten at noen assosierer dette med hestedop og gjengkriminalitet.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #147 : 28. november 2009, 14:44 »
jenter liker gutter med stor pikk, enkelt og greit. tidig med bolere som er stor overalt, lår, legger, rygg , bryst , skuldre, armer, også er kuken small size, haha... Skulle vært øvelser hvor man kunne trene opp kuken til en større størrelse...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget vio

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #148 : 28. november 2009, 14:53 »
Hoho, i går valsa eg gjennom byen fra ein uteplass til ein anna idet ein dørvakt på Sjoko hooka tak i meg og fortalte meg at "her skal du inn!" i rein Magaluf-innkastar-stil! Javel, får gjera som han seie, betalte cover og nerma meg forventningsfullt toppen av trappa... Fail! 100 tynn-tynne BI-metroa me rutete skjorte som avslørte dela av patetiske skinnypacks, glatte sleika og krokodilleskinnsko. Faan va d han innkastarjævelen trudde då han såg meg?! Eg marsjerte sporenstreks ned igjen og kjefta han huden full! Eg va no vel for faan ikkje interessert i å betale eit rødt øre for å himle med augene over gutta eg kunne ha benka! Eg ville ha ei låvedør! Stakkars dørvakten vart lettare forfjamsa, rakte ut fingeren i retning Scotsman og repliserte: "Der finne du låvedøra di..."  Grin

Du er et forbilde for jenter i det ganske land! Hvis alle hadde tenkt slik så hadde darwinismen gjort kål på BI-slicks med fremgangsfrisyre og stort sett alle østlendinger på under 30 år!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #149 : 28. november 2009, 15:10 »
eg orke isje lesa igjønå alle innleggene her men om muskler er upopulært hos jentene fordi at jentene selv sier det så isje tenk på det.
Jenter vet som regel isje ka de vil ha sjøl + tiltrekkelse er ikke valgfritt.
Med andre ord jentene e isje reflekterte nok (någe det kan verka så eg heller isje så komme me denne påstanden). Men mtp eg e reflektert nok te å forstå det så går alt opp i opp. kinda!
Uansett, den siste er den viktigste at tiltrekkelse ikke er valgfritt!
En jente har som regel en liten ide om ka "type" hu vil ha som f eks - høy, mørk osv.. det folk ikke forstår e at høy og mørk har en underliggende "kode".. Det og være høy er et tegn på makt, overlegenhet. Mørk kan være et tegn på eksotisk. muskuløs kan være tegn på disiplin, selvkontroll..
Så når ei jenta seie hu vil ha ei mørk, høg og muskuløs mann e det som regel en me makt og disiplin. f eks (orker ikke gå så veldig detaljert innpå dette). Det som eg har bygd meg opp te og sei e at muskler e isje det så e make eller break i et forhold for jentå.

Det blei litt oftopic iforhold te ka poenget mitt va.. poenget mitt e at eg tror det e lettere og dra damer for ein på 70kg så smile, er glad og virker sosial enn en på 110kg som sitter alene i et hjørna og tror han e gangsta.

Det at jentene sier at store menn fra solariuemt osv er dumme er faktisk bare me på å verifisere teorien min om at jenters mangel på et reflektert sinn. eg har møtt någen av de smartaste personene någensinne igjønå treningsverden, og då tenke eg isje på "treningsprogram" men spirituelt,filosofisk,akademisk osv.. Så akkurat ka faen den halvfeite bitre gjengen på kvinneguide forumet tror gjer eg faen i.. det e faktisk typisk kvinnelig trekk og være missunelig,bitter og frekk mot de som er "overlegne" penere. spessielt blant samme kjønn ala kvinne-on-kvinne...

På samme måte så selvtillit e internt tror eg og at tiltrekkning e internt (i forhold). mange faktorer bådde eksternt og internt så spele inn men når alt komme te alt så tror eg det e kossen du e så person så komme te å bestemma om kvinnen like eller mislike deg!

Ble gjerne veldig usystematisk og for mye dialekt men har litt dårlig tid og ville bare skrive det fordeom Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!