Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 346131 ganger)

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: allmektig Gud
« #1905 : 11. mars 2009, 07:29 »
http://www.youtube.com/watch?v=JvjGIkl2yDY#noexternalembed

Halleluja! Jesus lever og han velger å vise seg på ristet brød og i smusset i bunnen av badekar!  Grin


Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: allmektig Gud
« #1906 : 11. mars 2009, 09:41 »
Mor til voldtatt niåring bannlyst etter datterens abort
http://www.dagbladet.no/2009/03/11/nyheter/utenriks/brasil/abort/5236510/
—?Hvorfor bannlyses moren, men ikke stefaren?

—?Han er også utestengt fra den katolske kirken, men ikke juridisk som moren og legene. Stefaren kan ikke motta nattverd og nektes innpass til han viser anger og ber om tilgivelse.

Unnskyld meg, men disse tullingene her er like gale som taliban eller prestestyret i theran eller i Saudiarabia.
Det vannvittige tankegodset har flere likehter enn ulikheter.
Fanatiske mørkemenn hele hurven.


Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1907 : 11. mars 2009, 10:02 »
Mor til voldtatt niåring bannlyst etter datterens abort
http://www.dagbladet.no/2009/03/11/nyheter/utenriks/brasil/abort/5236510/
—?Hvorfor bannlyses moren, men ikke stefaren?

—?Han er også utestengt fra den katolske kirken, men ikke juridisk som moren og legene. Stefaren kan ikke motta nattverd og nektes innpass til han viser anger og ber om tilgivelse.

Unnskyld meg, men disse tullingene her er like gale som taliban eller prestestyret i theran eller i Saudiarabia.
Det vannvittige tankegodset har flere likehter enn ulikheter.
Fanatiske mørkemenn hele hurven.




Jeg er ikke katolsk akkuratt å vet ikke hva de tenker, men jeg syntes han der presten ikke var så bra(ja like dårlig som meg). For det første er jeg imot abort, men si at ei jente i min familie hadde blitt voldtatt, ville jeg aldri at hun skulle fått barna, og for det andre hadde jeg hatt lyst til å drept han som hadde gjort det(men hadde nok ikke klart det) uansett burde han ikke bannlyse den 9årige jenta, hun kunne ikke stå imot han store stefaren vedder jeg på.
Grusom prest.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1908 : 11. mars 2009, 10:24 »
http://www.youtube.com/watch?v=JvjGIkl2yDY#noexternalembed

Halleluja! Jesus lever og han velger å vise seg på ristet brød og i smusset i bunnen av badekar!  Grin


hehe, dette tror jeg bare er tilfeldigheter at det ble liksom "bilde" av Jesus. ingen vet hvordan Jesus ser ut uansett så det kunne egentlig vært min oldefar.
Men mirakel skjer, som på en leir jeg var på kalt TMF. Der en jente plutselig kom opp og hadde med seg en gul ballong, hun visste selv ikke hvorfor hun hadde denne med seg på scenen. Så kom en gråtende jente opp å sa at hun hadde sagt/bedd til Gud at om han ville hun skulle bli kristen så måtte han vise henne noe sprøtt som en gul ballong, vet ikke om det var ordrett, men det var iallefall et slags tegn.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: allmektig Gud
« #1909 : 11. mars 2009, 10:29 »
Jenta ble ikke bannlyst, men moren og legene som utførte inngrepet ble det.
Døra holdes på gløtt for stefaren som voldtok henne (be om tilgivelse trikset..)
Og dette støttes av Vatikanet sentralt.

Hva har han:

og han:

Til felles?

Honør til vinneren!
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Zuul

Sv: allmektig Gud
« #1910 : 11. mars 2009, 11:17 »
Jeg er ikke katolsk akkuratt å vet ikke hva de tenker, men jeg syntes han der presten ikke var så bra(ja like dårlig som meg). For det første er jeg imot abort, men si at ei jente i min familie hadde blitt voldtatt, ville jeg aldri at hun skulle fått barna, og for det andre hadde jeg hatt lyst til å drept han som hadde gjort det(men hadde nok ikke klart det) uansett burde han ikke bannlyse den 9årige jenta, hun kunne ikke stå imot han store stefaren vedder jeg på.
Grusom prest.

Uff da hanzyman. Du skal ikke slå i hjel vettu Wink
Og for gud er tanke like ille som gjerning. Her bør du straks gjøre bot for å ha tenkt slik

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1911 : 11. mars 2009, 11:21 »
Uff da hanzyman. Du skal ikke slå i hjel vettu Wink
Og for gud er tanke like ille som gjerning. Her bør du straks gjøre bot for å ha tenkt slik

Det stemmer at tanke er like ille som gjerning, men for meg, menesker så er egentlig gjerningen verst. Men jeg vet at den tanken var dårlig ja, men jeg er bare et menneske å er akkuratt lik andre. Men jeg ber for tilgivelse ja, man trenger ikke nødvendigvis å be for tilgivelse for hver ting man gjør galt i farten, men be for tilgivelse for alt man har gjort i løpet av dagen, uka eller hva som faller deg inn.

Utlogget Zuul

Sv: allmektig Gud
« #1912 : 11. mars 2009, 11:22 »
Det stemmer at tanke er like ille som gjerning, men for meg, menesker så er egentlig gjerningen verst. Men jeg vet at den tanken var dårlig ja, men jeg er bare et menneske å er akkuratt lik andre. Men jeg ber for tilgivelse ja, man trenger ikke nødvendigvis å be for tilgivelse for hver ting man gjør galt i farten, men be for tilgivelse for alt man har gjort i løpet av dagen, uka eller hva som faller deg inn.

Spiller ikke noe rolle om du selv syns gjerning er verst. Gud er sjefen!

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: allmektig Gud
« #1913 : 11. mars 2009, 11:25 »
Men mirakel skjer, som på en leir jeg var på kalt TMF. Der en jente plutselig kom opp og hadde med seg en gul ballong, hun visste selv ikke hvorfor hun hadde denne med seg på scenen. Så kom en gråtende jente opp å sa at hun hadde sagt/bedd til Gud at om han ville hun skulle bli kristen så måtte han vise henne noe sprøtt som en gul ballong, vet ikke om det var ordrett, men det var iallefall et slags tegn.

Gule ballonger er mirakler, men blå, røde og grønne ballonger er partyparty!


Det stemmer at tanke er like ille som gjerning, men for meg, menesker så er egentlig gjerningen verst. Men jeg vet at den tanken var dårlig ja, men jeg er bare et menneske å er akkuratt lik andre. Men jeg ber for tilgivelse ja, man trenger ikke nødvendigvis å be for tilgivelse for hver ting man gjør galt i farten, men be for tilgivelse for alt man har gjort i løpet av dagen, uka eller hva som faller deg inn.

Be hvem om tilgivelse? Han som beviser sin eksistens med gule ballonger?


Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: allmektig Gud
« #1914 : 11. mars 2009, 11:28 »
De er begge maktsyke motbydelige fanatikere som leder/ledet hver sin stat basert på tolkninger av gamle skrifter skrevet av anntagelig enten gale eller rusede mennesker for x-antall år siden.
De er også begge representanter for direkte eller indirekte drap, tortur, lemlesting ,mobbing ,og trakkasering av annerledes tenkende mennesker.
Paven står jo også i en særklasse når det gjelder hindringen av  spredningen av HIV da kondom tydligvis ikke er akseptabelt i hans store guds øyne.
Når man ser hva religiøse mennesker og institusjoner faktisk er ansvarlige for av elendighet i verden  nåtid såvel som fortid så er det for meg totalt ufattelig at noen tror at "gud" er god.....god til å drepe kanskje?

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1915 : 11. mars 2009, 11:46 »
Spiller ikke noe rolle om du selv syns gjerning er verst. Gud er sjefen!
Det er jo det jeg sier. at for menneske er gjerning verst, men jeg ber for tilgivelse(fordi jeg vet det er galt selv om det er tanke)

Utlogget Zuul

Sv: allmektig Gud
« #1916 : 11. mars 2009, 11:49 »
Jammen nå sier jeg jo at du må syns tanken er like ille, for det har sjefen din sagt! Om du ikke er enig setter du deg jo over Gud!

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: allmektig Gud
« #1917 : 11. mars 2009, 11:58 »
Jammen nå sier jeg jo at du må syns tanken er like ille, for det har sjefen din sagt! Om du ikke er enig setter du deg jo over Gud!

 
Fra bibelen:
Dere har hørt det er sagt: ' Du skal ikke bryte ekteskapet.' 28 Men jeg sier dere: Den som ser på en kvinne for å begjære henne, har allerede begått ekteskapsbrudd med henne i sitt hjerte.

Dette kan tolkes som at tanke er like syndig som gjerning(Gud rangerer ikke synder)
Men dette kan også tolkes som at du tenker feks på begjær så du begår ekteskapsbrudd i ditt hjerte, i ditt hjerte er ikke det samme som fysisk begjær(ha sex med henne fysisk)
Men uansett synes jeg at når man tenker en ting, kan man hovedsaklig klare å gjøre det, med nok sinne, og med nok lyst kan man klare å gjøre det stygge man kan tenke. Og jeg er en stor synder. Jeg mener at mennesker ser jo på drap som mye verre enn løgn, mennesker ser også på å tenke å drepe noen er "bedre" enn å drepe noen på skikkelig, selv om dette strider imot. men Jesus kan tilgi alt, det var derfor han kom også fordi menensker kan rett og slett ikke klare seg uten å bli frelst av ham

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #1918 : 11. mars 2009, 12:40 »
Jenta ble ikke bannlyst, men moren og legene som utførte inngrepet ble det.
Døra holdes på gløtt for stefaren som voldtok henne (be om tilgivelse trikset..)
Og dette støttes av Vatikanet sentralt.

Hva har han:

og han:

Til felles?

Honør til vinneren!

To syke pedoer med patetiske hodeplagg.
Sa brura

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: allmektig Gud
« #1919 : 11. mars 2009, 13:41 »
Jenta ble ikke bannlyst, men moren og legene som utførte inngrepet ble det.
Døra holdes på gløtt for stefaren som voldtok henne (be om tilgivelse trikset..)
Og dette støttes av Vatikanet sentralt.

Hva har han:

og han:

Til felles?

Honør til vinneren!
Disse er altså guds  representanter på planeten tellus.....
Stakkars de jæ****e  som kommer til himmelen sier nå jeg....
Gud har liksom en lei tendens til å tilltrekke seg de aller værste mennesker på jord,lurer litt på hvorfor ass?
Hmmm kanskje jeg skal ringe helbredelsespredikant svein magne pedersen for 40kr minuttet og spøre om noen svar, og for å hale ut tiden slik at han får tjent mest mulig  prøver han vel både å  frelse meg å helbrede meg for sykdommer jeg ikke visste jeg hadde....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!