Skrevet av Emne: Hjelp til diett. 99kg  (Lest 699 ganger)

Utlogget Genelec

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp til diett. 99kg
« : 05. januar 2009, 00:41 »
Hei folkens.

Pr dags dato har jeg ingen peil på dette med diett og hvordan sette opp noe slikt. Skal si det rett ut, jeg er fryktelig glad i mat og har egentlig ikke noen struktur i hva jeg spiser.

Problemet som alle kan forstå ut at dette er at jeg sliter litt med fasongen. Jeg har trent aktiv ganske lenge nå. formen er bra. jeg er i dag mye sterkere enn jeg var i overgangen 07/08 og ser mindre ut enn det jeg var da. Men enda er jeg ikke helt fornøyd. Jeg tror dette skyldes mitt dårlige kosthold.

Jeg trener styrke 3 ganger i uka, spiller fotball 1 og sykler 2 ganger i uka om vintere, 5-6 ganger om sommeren men enda merker jeg ikke noen forskjell på fettlaget som ligger over muskler osv.

Jeg tror hjelpen ligger i å endre kostholdet mitt. Men hvordan skal jeg gjøre dette? trenger liksom en plan over hvordan dagen burde se ut. Et eksempel på en ukediett for eksempel med hva man burde spise pr dag.

Har lest mye angående dette men klarer ikke å sette opp en skikkelig diett. Noen som kan hjelpe til med dette?

Jeg tar forresten en proteinshake etter styrketrening. veier 99kg og er 192cm

På forhånd takk

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!