Skrevet av Emne: An Objective Comparison of Chocolate Milk and Surge Recovery  (Lest 8485 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 470
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 470

Denne artikkelen fra Lyle McDonald oppsummerer en del av det som i andre tråder har blitt vist til av forskning  på dextrose vs fruktose, whey vs casein etc etc, fettinntak etter trening etc etc:

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/an-objective-comparison-of-chocolate-milk-and-surge-recovery.html#more-1726
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Dette var veldig interessant, takk for en fin artikkel Smiley
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Hvis jeg får lov til å pirke litt så er det vel egentlig Alan Aragon som har skrevet artikeln.. Interessant artikel none the less. Alan skriver mye lurt.

http://www.alanaragon.com/


Gå til:  

Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
Da kan denne metoden være noe for deg.
Derfor bør du trene pull throughs.