Skrevet av Emne: Dopingforbud  (Lest 47577 ganger)

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Dopingforbud
« #120 : 17. januar 2009, 19:30 »
Det er IKKE ulovlig å selge, det er ikke omfattet av hverken dopinglovgining eller legemiddellovgivningen.
Det KAN bli ulovlig å selge, men hverken legemiddeltilsynet eller mattilsynet har bestemt seg for hva dette skal gå under.
Steroider.net er nok ikke helt oppdatert der.

Feilen er at dette ofte "smugles" inn sammen med steroider i større kvanta, og blir derfor "konfiskert".

Nå er dette en ganske stor avsporing fra den debatten som foregår i denne tråden.
Melanotandiskusjonen kan foregå i den tråden som omhandler det.

som linken jeg har vist overnfor, så klassifiseres melanotan som ett legemiddel.
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Dopingforbud
« #121 : 17. januar 2009, 19:33 »
som linken jeg har vist overnfor, så klassifiseres melanotan som ett legemiddel.

Nå mener jeg at moderatorer bør flytte alt vi snakker om over i melanotantråden.

Etter samtale , flere ganger, med legemiddelverket, så strides de om hvorvidt det skal /ikke skal klassifiseres som et legemiddel!
Jeg har faktisk fått dette importert, med "brev fra legemiddeltilsynet om at det ikke var klassifisert som legemiddel".
Det ble stoppet i tollen, og jeg fikk det fortollet i posten.
Dette var i juli 2008.


I rest my case! og er ferdig med denne diskusjonen.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Dopingforbud
« #122 : 17. januar 2009, 19:38 »
Hvordan stiller forkjemperene for regulering seg til variasjonen av legemidlene? Koffeinpiller som vekst? Alt bør straffes?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Krinor

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Dopingforbud
« #123 : 17. januar 2009, 19:43 »
Nei,men du kan ikke tro at fordi om du er stor i kjeften som mange dritt unger er,till folk som lett knuser dem..Er du stor i kjeften till folk som du vet du får juling av,kan du ikke gå till purken og få dem till og hjelpe deg..om jeg er stor kjefta till en person og dryg i fylla og får  juling går jeg ikke till politiet of får han anmeldt etter på..om jeg vill gjøre noe med han,må jeg legge meg i trening og ta igjen i stedet..men jeg synes jeg selv fortjener en på trynet når jeg er stor kjefta till folk...Men dere mener vell det er ok og være stygg i kjeften og når man får seg en smekk og gå og anmelde dem etter på,og få hjelp av mamma..Kvinner og mongolide og skadde folk som ikke er sterke,er vell ikke stor kjefta og stikk frem hode over alt ?? Det er dem som er dritings og tøff i trynet og missuneli og kaller folk for bolere...

Og du er IKKE en boler? sure..

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Dopingforbud
« #124 : 17. januar 2009, 19:46 »
Nå mener jeg at moderatorer bør flytte alt vi snakker om over i melanotantråden.

Etter samtale , flere ganger, med legemiddelverket, så strides de om hvorvidt det skal /ikke skal klassifiseres som et legemiddel!
Jeg har faktisk fått dette importert, med "brev fra legemiddeltilsynet om at det ikke var klassifisert som legemiddel".
Det ble stoppet i tollen, og jeg fikk det fortollet i posten.
Dette var i juli 2008.


I rest my case! og er ferdig med denne diskusjonen.


Det er ikke under noen omstendigheter lov å selge nann-rosita. Dette vet du utmerket godt, da du har postet mye om dette rundt om kring. Du kan ikke skjule deg bak at det ikke er registert som legemiddel, fordi det er ulovlig å selge også uregisterte legemilddel i følge Gro Ramsten Wesenberg i legemiddelverket.

Så du kan ikke importere dette til annet en EGET bruk, dersom du har ervervet det lovlig. Er det kjøpt ulovlig er det uansett ikke lov. Er det klassifisert som legemiddel må du ha tillatelse som apotek eller farmasøyt for å selge det, er det ikke klassifisert så er det ulovlig å selge uansett.

http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.4272930

Du har flere ganger sagt at du SELGER dette, så smart som du er.....

Utlogget Krinor

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Dopingforbud
« #125 : 17. januar 2009, 19:47 »
Du sier selv gjennom poster på tf.no at du selger et syntetisk hormon som er ulovlig å selge i norge. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært veldig stille.

BOOYAH!! HAHA, jævlig bra!!

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: Dopingforbud
« #126 : 17. januar 2009, 19:55 »
Hva faen er juice godt for?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Dopingforbud
« #127 : 17. januar 2009, 19:56 »
Hva faen er juice godt for?

Hvis juice er AAS; så spør du faktisk om hva et legemiddel er godt for? Huh
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: Dopingforbud
« #128 : 17. januar 2009, 19:59 »
Jeg spørr hvorfor man skal trøkke det inn i trynet eller ræva. Tren reint for faen! For pasienter som faktisk har behov for det er det flott, men megarektikere kan klare seg uten.

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Dopingforbud
« #129 : 17. januar 2009, 20:00 »
Blir så provosert av den jævla media med doping..Det er alkoholen som er problemet,ikke noe annet.....

Hvorfor la seg provosere? Det spiller da ingen rolle om det blir ulovlig eller ikke. Alkohol er det bare å innse at ALDRI kommer til å bli ulovlig. Å innbille seg noe annet vil være idioti Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Dopingforbud
« #130 : 17. januar 2009, 20:06 »
Nei det blir ikke det for det sitter en gjeng med idioter på stortinget..Man må begynne på topp,og ta bort sammfunns problemene en etter en..all forskning viser steroider  ikke gjør at man blir voldelig..Bare aksepter det og som dere andre roids hatere aksepterer alkohol,Vill dere har bort aas fordi dem blir fort store og ser bra ut?? og løftere mere en dem fleste??Det er bra at folk blir store og ser bra ut,og at dem gir stor kjefta folk som ikke har en dritt og være storkjefta for, en på kjeften..Poenget er at det skal fjernes pga skade virkning,og da må vi fjerne det som er mere skadelig først,uavhengi av va vi føler..liker selv alkohol jeg..men jeg hadde hatt full forståelse for at det hadde blitt forbudt...Kunne ha prøvd en mnd og sett hvor mye vold og galne handlinger hadde gått ned.. kan godt ta vekk roids og for meg..men etter tobakk og alkohol, ja takk...I norge har vi en helt feil alkohol holdning,man lærer at man skal drikke det,normalt det som og drikke melk...Derfor alkohol er lovlig,er pga at staten tjener så jævlig med millioner på det..Mafiosaene

Man kunne stoppet ALL trafikk i en måned og sett om trafikkulykkene hadde gått ned. Enten skjønner du ikke hva "vi" mener, ellers vil du bare ikke skjønne.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Dopingforbud
« #131 : 17. januar 2009, 20:10 »
Man kunne stoppet ALL trafikk i en måned og sett om trafikkulykkene hadde gått ned. Enten skjønner du ikke hva "vi" mener, ellers vil du bare ikke skjønne.

Banalt sagt så er det slik at en del av de tingene vi har tillatt i samfunnet er veldig skadelige. Det er derfor man er restriktive med å tillate mer. Det kalles "sum-logikk" dvs at sammenligningen mellom de enkelte ting og deres skadevirkning ikke er så relevant som totalbelastningen på samfunnet. Dvs at hasj er sannsynligvis ikke så ille som alkhohol, men dersom begge deler ble lov så ville belastningen på samfunnet stige med mer en summen av den enkelte del.
Det er dermed ikke enkeltrasjonale som avgjør lovlighet eller ulovlighet men summen av alle belastninger ved å tillate nye ting.

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Dopingforbud
« #132 : 17. januar 2009, 20:36 »
Hilsen førdianer uten bleket hår

Men altså med bol, rånekjerre og fjortisser i baksete?? rofl

Denne burde du sett komme, Hr. Skribent  >Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Zuul

Sv: Dopingforbud
« #133 : 17. januar 2009, 20:42 »
Eide faktisk ikke bil mellom 1992 og 2005. Så jeg er neppe den største råneren i Førde mr TT Wink

Fjortis i baksetet har jeg ikke, bare ei på 28 og ei på fire uker. Bolet biter ikke på meg, så det gidder jeg ikke. Er gått ut på dato Grin

Utlogget zcorpione

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 182

  • 1.80 , 107,5 kg, ren og pen..
Sv: Dopingforbud
« #134 : 17. januar 2009, 20:48 »
folk som er "friske" skal ikke ha behov for AS , totalt meiningsløst spør du meg å putte i seg ting å tang som ikke kan kalles for MAT og proteiner for å bli større og sterkere , i mitt hode blir dette heilt feil, seff er det opp til folk flest hva de ønsker, men herregud da , spis riktig og tren tungt å rett....det du ikke klarer å oppnå med det skal du heller ikke oppnå....bruk heller 20 år på å bli sterk og veltrent enn 3 mnd med juks.
Sterk er relativt...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!