Skrevet av Emne: Treningssted - Oslo  (Lest 4562 ganger)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Treningssted - Oslo
« #30 : 18. januar 2009, 21:45 »
"Rosa helikopter" ....

huff ja, those days.....
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget alial

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 20

Sv: Treningssted - Oslo
« #31 : 18. januar 2009, 21:56 »
kanskje derfor det går dårlig med trening på SATS. Man yter ut ifra hva man hører. Hmm.. treningen gjenspeiler SATS musikk. Det forklarer en del ja
Pain is temporary, results is forever

Utlogget JonnyB67

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Treningssted - Oslo
« #32 : 20. januar 2009, 07:12 »
Fordelen med at GG er noe nytt:  nok av plass:), men hvordan er det med Haralds? Jeg har fått inntrykket av at det er mange som trener der og det vil si at det er stappa. Eller hur?
[/quote]

Hvorfor ikke bare ta bena fatt og rusle bortom Haralds og kikke, istedenfor å sitte her og kanskje bare bli mere usikker?!

Når det gjelder sats,elixia og andre kjedegym så er det "mangelfullt" med frivekter,for å unngå at miljøet skal bestå av byggere. Når det gjelder program for kundene så er alt satt opp på basisprogram,finnes ikke tilpassede programmer,uten at du selv betaler x-antall kroner for en personlig trener/veileder.

GÅ PÅ HARALDS:)))

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Treningssted - Oslo
« #33 : 20. januar 2009, 08:05 »
Syns du kan ta en tur innom både Golds, 24fitness, Haralds... og finner ut hva slags gym som gir deg den beste følelsen med engang du kommer inn døra. Selvom dette ikke er alt.

Jeg meldte meg inn på 24fitness i går kveld. Og meget godt fornøyd med at jeg tok det valget for å si det sånn.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Treningssted - Oslo
« #34 : 20. januar 2009, 08:13 »
Fordelen med at GG er noe nytt:  nok av plass:), men hvordan er det med Haralds? Jeg har fått inntrykket av at det er mange som trener der og det vil si at det er stappa. Eller hur?
Var bare "mye" folk der mandag og tirsdag mellom 4 og 8, ellers god plass da jeg trente der for et halvt års tid siden. Men selv på det verste var det langt ifra så ille som Sats og Elixia ved Majorstua.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Partyboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Treningssted - Oslo
« #35 : 20. januar 2009, 11:30 »
Sitat
Når det gjelder sats,elixia og andre kjedegym så er det "mangelfullt" med frivekter,for å unngå at miljøet skal bestå av byggere. Når det gjelder program for kundene så er alt satt opp på basisprogram,finnes ikke tilpassede programmer,uten at du selv betaler x-antall kroner for en personlig trener/veileder.

Nå vet ikke jeg sist du var på sats eller elixia men mangelfullt med frivekter er vel å ta litt i...  Når det gjelder program for kundene tilbyr elixia nå 2 personlig trener timer til alle nye medlemmer fremfor den gamle veiledningstimen nettopp for å kunne hjelpe nye medlemmer med en personlig treningsplan..
alle vil hoppe på vogna men bommer og hopper foran

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Treningssted - Oslo
« #36 : 20. januar 2009, 14:04 »
Nå vet ikke jeg sist du var på sats eller elixia men mangelfullt med frivekter er vel å ta litt i...  Når det gjelder program for kundene tilbyr elixia nå 2 personlig trener timer til alle nye medlemmer fremfor den gamle veiledningstimen nettopp for å kunne hjelpe nye medlemmer med en personlig treningsplan..

Hjelper lissom ikke så mye når halvparten er tull.


Utlogget Rødhette

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 740
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 740

Sv: Treningssted - Oslo
« #37 : 20. januar 2009, 20:07 »
Nå vet ikke jeg sist du var på sats eller elixia men mangelfullt med frivekter er vel å ta litt i...  Når det gjelder program for kundene tilbyr elixia nå 2 personlig trener timer til alle nye medlemmer fremfor den gamle veiledningstimen nettopp for å kunne hjelpe nye medlemmer med en personlig treningsplan..

Jeg var for første gang i mitt liv på SATS i går. Var på SATS Aker Brygge i går, var med ei på jobben. Trodde nesten det var en vits da jeg så frivektene. Det var en benk der med stang og mulighet for knebøytrening, men ingen vekter. Tipper det var tilsammen cirka 100 kilo i skiver der, hvorav 2 stykk veide mer enn 10 kg. I tillegg ble jeg litt overrasket over folkene som trente der, alle subbet rundt og tok noen sett på apparater, mens de tydelig hadde tankene helt andre steder. Rart folk klager over dårlig fremgang, hehe. Har forøvrig hørt at det er bedre på SATS andre steder.

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Treningssted - Oslo
« #38 : 20. januar 2009, 20:21 »
Jeg var for første gang i mitt liv på SATS i går. Var på SATS Aker Brygge i går, var med ei på jobben. Trodde nesten det var en vits da jeg så frivektene. Det var en benk der med stang og mulighet for knebøytrening, men ingen vekter. Tipper det var tilsammen cirka 100 kilo i skiver der, hvorav 2 stykk veide mer enn 10 kg. I tillegg ble jeg litt overrasket over folkene som trente der, alle subbet rundt og tok noen sett på apparater, mens de tydelig hadde tankene helt andre steder. Rart folk klager over dårlig fremgang, hehe. Har forøvrig hørt at det er bedre på SATS andre steder.

Eg trener på eit anna SATS senter, og det er ikkje sånn der. Men det er ikkje nok vekter til at ein habil styrkeløftar kan trene der. Der er vel ein plass mellom 220-260 kg i frivekter, ikkje imponerande mykje. Men det som slår meg, det er at folk trener mest i apparater. Veldig få som trener med frivekter, bare lurer på om PT`er rundt om bevisst unngår å "lære" opp kunder med frivekter. Har nok med nybegynnere og alt det å gjere, men ser dei samme etter eit år, og dei fremdeles trener i dei samma apparatene (med eit fraværande blikk). Blir aldri kloke på slike folk!

Uansett så er det ein sjølv som har ansvaret for framgangen, og ingen andre. Mange som trur bare det er å stige inn døra på treningsstudioet, også ordna alt seg.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Rødhette

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 740
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 740

Sv: Treningssted - Oslo
« #39 : 20. januar 2009, 20:29 »
Uansett så er det ein sjølv som har ansvaret for framgangen, og ingen andre. Mange som trur bare det er å stige inn døra på treningsstudioet, også ordna alt seg.

Jepp, men det er vel fort gjort å bli litt påvirket av andre som trener på samme sted. Trener alle andre på den måten, så tror man vel det er sånn det skal være. Og det blir ikke bedre om treningsveilederne setter opp apparat etter apparat i programmet.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Treningssted - Oslo
« #40 : 20. januar 2009, 20:34 »
Om det faktisk ikke var mer vekter på SATS Akerbrygge så er det veldig spesielt for det senteret for det er mer enn nok på de sentrene jeg har vært på.
Er vel et sted mellom og 4-700kg på SATS Asker og Majorstua, som er de to sentrene jeg har vært mest på.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Rødhette

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 740
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 740

Sv: Treningssted - Oslo
« #41 : 20. januar 2009, 20:39 »
Hehe, du får ta deg ei økt på Aker Brygge  Wink

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Treningssted - Oslo
« #42 : 20. januar 2009, 21:13 »
Hehe, du får ta deg ei økt på Aker Brygge  Wink

Eller han kan iallfall prøve.

Var på Elixia Kalbakken og fikk inntrykket av at vektavdelinga var rettet mot den helt vanlige nybegynner mosjonisten. Lite tiltalende med andre ord.

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

Sv: Treningssted - Oslo
« #43 : 21. januar 2009, 21:00 »
Ta deg en tur innom 24fitness.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!