Skrevet av Emne: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!  (Lest 2005 ganger)

Utlogget Jannycash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« : 21. januar 2009, 16:32 »
Heisann! Er inne i 4 uka med RYP nå, og føler at jeg har god progresjon i alle øvelser. Men er en ting jeg lurer på, har i alle år følt at armene er små iforhold til resten av kroppen. Sliter skikkelig med å få opp volumet på armene. Har folk noen tips til meg, er drit lei av å se meg i speilet og irritere meg over at armene ikke blir større mens alt annet blir.

Kjempe bra med svar Smiley

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #1 : 21. januar 2009, 16:37 »
Tren mer armer. Husk at tricepsen er den største muskelen på overarmen, og tåler også litt mer juling enn bicepsen. Kjør begge 2 ganger i uka.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Jannycash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #2 : 21. januar 2009, 16:39 »
Tren mer armer. Husk at tricepsen er den største muskelen på overarmen, og tåler også litt mer juling enn bicepsen. Kjør begge 2 ganger i uka.
med programmet "ryp" så kjører man armer 3 ganger i uka. hehe.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #3 : 21. januar 2009, 16:39 »
Åja, så ikke at du kjørte RYP Smiley Da er det vel stort sett ikke mer å gjøre enn å vente.
TTT.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #4 : 21. januar 2009, 16:42 »
Har samme problemet. Som ahnz sier, så Tar Ting Tid... Jeg kjørte forresten bare biceps en gang i uka og triceps to når jeg kjørte en 4 splitt, og fikk best framgang med det. Hadde da en egen dag for armer, og tok den andre triceps treninga sammen med bryst.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #5 : 21. januar 2009, 16:44 »
Kjør tungt på armene, en lett uke og en tung uke. Men det må vere tungt OG strikt i den tunge uken ..  Smile
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #6 : 21. januar 2009, 16:45 »
med programmet "ryp" så kjører man armer 3 ganger i uka. hehe.

har du ryggøvelser som går på biceps ved siden av dette?  blir det ikke litt mye da?

edit: dette var et "halveis" spørsmål, så jeg trenger ingen "angrep" på dette innelegget

Utlogget Jannycash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #7 : 21. januar 2009, 16:46 »
Har samme problemet. Som ahnz sier, så Tar Ting Tid... Jeg kjørte forresten bare biceps en gang i uka og triceps to når jeg kjørte en 4 splitt, og fikk best framgang med det. Hadde da en egen dag for armer, og tok den andre triceps treninga sammen med bryst.

Stemmer Wink Ja ting tar tid, men er bare det at jeg føler jeg har sliti med det problemet så lenge jeg har visst hva vekter er for noe Tongue hehe. er litt irriterans!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #8 : 21. januar 2009, 16:48 »
Heisann! Er inne i 4 uka med RYP nå, og føler at jeg har god progresjon i alle øvelser. Men er en ting jeg lurer på, har i alle år følt at armene er små iforhold til resten av kroppen. Sliter skikkelig med å få opp volumet på armene. Har folk noen tips til meg, er drit lei av å se meg i speilet og irritere meg over at armene ikke blir større mens alt annet blir.

Kjempe bra med svar Smiley

La meg først starte med å si at du ikke er aleine om å, relativt sett, ha små armer i forhold til resten, men det er nå engang slik at man responderer ulikt. Noen har lett for å bygge armer, mens andre sliter med dette. Jeg bygger lett leggmuskulatur, men uansett hvor mye eller lite jeg trener armer skjer det "ingenting". Jeg har prøvd alt ifra ingenting (kun indirekte via ryggtrening) til tre ganger pr uke uten merkbare resultater. Slik jeg ser det må du rett og slett belage deg på at du ikke har lett for å legge på deg masse på armene, men noe du kan vurdere er kanskje å trene de litt mindre. Gjennom rygg- og brysttrening får biceps og triceps en del juling, og hvis du i tillegg trener armene tre ganger pr uke kan det rett og slett bli for mye. Noe mer restitusjon på biceps og triceps kan være en løsning, men det blir selvsagt bare spekulasjoner.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Jannycash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #9 : 21. januar 2009, 16:49 »
har du ryggøvelser som går på biceps ved siden av dette?  blir det ikke litt mye da?

edit: dette var et "halveis" spørsmål, så jeg trenger ingen "angrep" på dette innelegget
Hehe, ingen som skal angripe her Wink De ryggøvelsene jeg tar, er markløft med strake ben og knestående hanteldrag på benk.

Utlogget Jannycash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #10 : 21. januar 2009, 16:52 »
La meg først starte med å si at du ikke er aleine om å, relativt sett, ha små armer i forhold til resten, men det er nå engang slik at man responderer ulikt. Noen har lett for å bygge armer, mens andre sliter med dette. Jeg bygger lett leggmuskulatur, men uansett hvor mye eller lite jeg trener armer skjer det "ingenting". Jeg har prøvd alt ifra ingenting (kun indirekte via ryggtrening) til tre ganger pr uke uten merkbare resultater. Slik jeg ser det må du rett og slett belage deg på at du ikke har lett for å legge på deg masse på armene, men noe du kan vurdere er kanskje å trene de litt mindre. Gjennom rygg- og brysttrening får biceps og triceps en del juling, og hvis du i tillegg trener armene tre ganger pr uke kan det rett og slett bli for mye. Noe mer restitusjon på biceps og triceps kan være en løsning, men det blir selvsagt bare spekulasjoner.
Ja, vanskelig å vite hvordan man skal gå fram. Har en kompis som starta å trene for et halvt år siden og han bare fly opp i volum på armene. Sant at det er forskjell på folk.

Takk for svar Smiley

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #11 : 21. januar 2009, 16:58 »
Eneste fordelen med å ha små armer er jo at armene er sterkere en de ser ut som, og det blir du også! Folk har som regel store forventninger til de med store armer på treningsstudioet, det har hvertfall jeg:P

Utlogget gewgwefwed31d31d

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #12 : 21. januar 2009, 17:00 »
Hehe, ingen som skal angripe her Wink De ryggøvelsene jeg tar, er markløft med strake ben og knestående hanteldrag på benk.

hehe, vil bare vere på den "trygge" siden jeg serru Tongue

For ei tid tilbake kjørte jeg armer 3 ganger i uka + de øvelsene som du sjølv kjører på rygg. Jeg stod så og si "fast". Med det så mener jeg at det var på nippen til overtrening. Jeg økte ikke så veldig i styrke i armene og volumet blei i vertfall ikke noe større. Når jeg da gikk ned til 1 biceps dag i uka + håndbak (kan regnes som en knallhard bicepsøkt) så begynte jeg å merke forskjell Cheesy
Min PERSONLIGE mening er da at man ikke trenger noe mer en 2 biceps økter i uka + indirekte.



Triceps trener jeg 2 dager i uka og trives med det Tongue

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #13 : 21. januar 2009, 17:02 »
Enten trener du for mye eller for lite armer. Jeg elsker å periodisere armene..noen mnd med tungt en gang i uka, og noen mnd med lett og strict 2-3 ganger i uka. Har funka bra på meg, og har sålenge jeg har trent seriøst hatt store armer.
Sa brura

Utlogget tolan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Små amrmer iforhold til resten av kroppen!
« #14 : 21. januar 2009, 17:04 »
Mitt tips til deg er: gå ned mange kilo fra de vektene du driver på med nå og gjør ting kjempe strict, så strict som du bare klarer. Da kommer det til å svi i muskla, og du blir støl som aldri før. Da begynte jeg å få fremgang på armene hvertfall, men det er jo individuelt.
Jeg fikk hvertfall fremgang da Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!