Skrevet av Emne: Proteiner bygger IKKE muskler!!  (Lest 23496 ganger)

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #15 : 29. januar 2009, 14:12 »
Kommet tilbake etter å ha "forlatt" forumet for alltid The_bridge? Tok ikke lange tiden før du kom tilbake, akkurat som jeg sa.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #16 : 29. januar 2009, 14:18 »
Kommet tilbake etter å ha "forlatt" forumet for alltid The_bridge? Tok ikke lange tiden før du kom tilbake, akkurat som jeg sa.

hehe, Ja vet... Klarte ikke holde meg vekke...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #17 : 29. januar 2009, 14:20 »
Tja... Det er vel muligens noe i det. Ikke sånn at man nå skal hive fra seg shaken og hive seg over gulrøttene (haha var NØDT til å skrive gulrot pga den reklama på sida her). Men kanskje man kan prøve å holde feks kjøttinntaket ved det samme, og spise mer grønt? Kan neppe skade.
Likevel noe i det han skriver om avocadoen; den henger jo bare der og drekker og soler seg, og har likevel protein-innhold.. Har han sagt noe mer om hvorfor dette er tilfelle, eller blir det lixom "det bare er sånn"?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #18 : 29. januar 2009, 14:21 »
hehe, Ja vet... Klarte ikke holde meg vekke...

Greit at du kommer tilbake, men vær så snill og hold all bullshiten og pisspreiket ditt vekk a..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #19 : 29. januar 2009, 14:26 »
Greit at du kommer tilbake, men vær så snill og hold all bullshiten og pisspreiket ditt vekk a..

Dette er ikke mine ord unge mann.... Og hvis du sier dette er bullshit så kan jo du komme med motbevis til Dr robert Young som kommer til Norge i Mars....  Ta det opp med han, skulle likt å se deg gå opp i en diskusjon med han Smiley
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #20 : 29. januar 2009, 14:28 »
Dette er ikke mine ord unge mann.... Og hvis du sier dette er bullshit så kan jo du komme med motbevis til Dr robert Young som kommer til Norge i Mars....  Ta det opp med han, skulle likt å se deg gå opp i en diskusjon med han Smiley

Om du betaler alle utgifter så--
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #21 : 29. januar 2009, 14:30 »
Fra wikipedia:
Sitat
Legal issues

In 1995, Young allegedly drew blood from two women, told them they were ill, and then sold them herbal products to treat these illnesses. He was charged with two third-degree felonies, but pled guilty to a reduced misdemeanor charge of attempting to practice medicine without a license.[9][1] In 2001, Young was again charged with a felony in Utah, after a woman suffering from cancer alleged that he told her to stop chemotherapy and use one of his products to treat her cancer instead. Subsequently, when an undercover agent visited Young, he allegedly analyzed her blood and prescribed a liquid diet. The case was taken to preliminary trial, but charges were dropped after the prosecutor stated that he could not find enough people who felt cheated by Young. Young himself dismissed the arrests as "harassment" and stated that they were a factor in his move to California, "in part because the legal climate here is more tolerant for dietary researchers such as himself."[1]

Tror nok ikke det er mye vits i å ta han her seriøst gitt Grin

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #22 : 29. januar 2009, 14:35 »
Fra wikipedia:
Tror nok ikke det er mye vits i å ta han her seriøst gitt Grin

Se hva han har klart å oppnå :

The World's First Medically Documented Cure of Type I Diabetes

http://phmiracleliving.com/t-type-I-diabetes-documented-cure.aspx


\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #23 : 29. januar 2009, 14:38 »
jippi, ikke nok med at det er publisert på hjemmesiden hans, han står der sammen med smilende diabetikere også. Da må det jo være sant!

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #24 : 29. januar 2009, 14:43 »
Kan du ikke bare holde kjeften din !? Gå å spre giften din ett annet sted.

TOSK!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #25 : 29. januar 2009, 14:49 »
Trådstarteren kan umulig være annet enn et troll. Jeg tror nesten ikke det er mulig å være så naiv.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #26 : 29. januar 2009, 14:53 »
Hvis det er noen som er kriminelle så er det legemiddelindustrien... Medisiner er en av de største årsakene, hvis ikke den største årsaken til dødsfall i verden..
Hvis det er noe vi ikke kan stole på så er det medisinene vi blir påført av legemiddelindustrien.
Dr Robert Young har mange pasienter som har hatt kreft, leukima, diabetes etc som han har blitt kurert uten å ha  gitt dem noe annet enn kostholdsråd... Å skife fra en syrlig diet til en Alkaliserende diet.. Han har vært intervjuet på Cnn, the living room og andre tv kanaler om sin nye biologi...

Her kan dere få et bedre innblikk i hva den nye biologien går ut på, veldig intressant :

http://phmiracleliving.com/t-faq-science-of-ph.aspx
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #27 : 29. januar 2009, 14:54 »
Se hva han har klart å oppnå :

The World's First Medically Documented Cure of Type I Diabetes

http://phmiracleliving.com/t-type-I-diabetes-documented-cure.aspx



rofl
Du tar en eller annen gladkristen amerikaners vitmemål som bevis nok for at dietten hans kurer Diabetes I?

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #28 : 29. januar 2009, 14:59 »
Trådstarteren kan umulig være annet enn et troll. Jeg tror nesten ikke det er mulig å være så naiv.

Du må utdype deg. Kom med klare motbevis. Jeg har sitert påstandene til Dr Young, no må du komme med dine motbevis, hvorfor er dette tåpelig?? hva kvalifiserer akkurat deg å si noe??? Han har 25 års forskning bak seg, hva har du??? Du har fått høre hele livet ditt at protein bygger muskler, og er derfor fasit svaret?Huh
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #29 : 29. januar 2009, 15:09 »
Jeg tror ikke på dette, men en ting er jo litt rart da og det er hvordan f.eks gorillaen bygger så mye muskler av bare å spise frukt og grønt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!