Skrevet av Emne: Resultater fra alle Regionsmesterskapene  (Lest 4733 ganger)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Resultater fra alle Regionsmesterskapene
« #30 : 23. februar 2009, 00:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=5c07fllVpAs&feature=channel_page

Beklager ekstremt dårlig kvalitet på filmen. Pga de to nissene som satt å filmet brukte opp batteriet på andre løftere så måtte vi bruke mobil cam på markløften, når youtube i tillegg skraper ned kvaliteten til det minimale blir det ikke bra. Håper det kommer en high quaility funksjon etterhvert...

Utrolig bra. Synd at det var så dårlig kvalitet på marken, men alt så lett ut Smiley Håper hun har bestemt seg for å legge opp fotballen og fortsette med styrkeløft nå da Wink

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Resultater fra alle Regionsmesterskapene
« #31 : 23. februar 2009, 09:55 »
Jeg har store tvil om Pål Nilsen ville latt slik juks passere. Pål er IPF kat 2 dommer og dømmer mye benk.

Ikke for å være en festbrems her, men er den teknikken til Male i henhold etter de nye reglene? For meg ser det ut som om han står i bro, og at bare overgangen fra lår til rumpe er i kontakt med benken. Ettersom han for godkjent rekorden er det vel kvalifiserte dommere og vel så det, men det ser fortsatt rart ut for meg. Noen med synspunkter?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Resultater fra alle Regionsmesterskapene
« #32 : 23. februar 2009, 10:18 »
Etter det jeg kan se på satt Pål rett ved siden av filmkameraet. Vet ikke om han dømte eller var tilskuer. Men slik det så ut på filmen så hadde jeg også samme tanker som Fenrikflink.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Resultater fra alle Regionsmesterskapene
« #33 : 23. februar 2009, 11:14 »
Ser ikke bra ut det der nei. Jeg har ikke godkjent det der, men så er jeg ikke dommer heller da....
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Sv: Resultater fra alle Regionsmesterskapene
« #34 : 23. februar 2009, 16:14 »
Knallsterk debutant på RM i Nordland, fra nystartet klubb i Bodø! En liten delegasjon tok turen over fjellet i snøvær og vind, så Beate Rosvoll kunne komme til Rana og delta i stevnet.

Beate løftet serien 135-72,5-147,5 på sitt første stevne. Veide 61,4, så hun har mye å gå på i vektklassen også. Utrolig kjekt å ha en klubb med aktive løftere på plass i Bodø!  2thumbsup


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Resultater fra alle Regionsmesterskapene
« #35 : 23. februar 2009, 16:31 »
Stevnet ble arrangert i et samarbeid mellom Sogndal IL og Førde IL. Stevnet ble avholdt i Campushallen i Sogndal. Spesielt i begynnelsen av stevnet (da fire lokale løfter fra Sogndal løftet) var det mye tilskuere. Jeg vil tro at det på det mest var 150-200 tilskuere som så på og at over 300 ulike personer var innom dørene å såg på løfting er ett forsiktig anslag.

Stevnet gikk knirkefritt uten noen tekniske problemer, takkevære en utrolig dyktig speaker og stevneleder (Anna Gytri aka ”x-dama” til Jørn Høyset) og teamet i Sogndal som stilte som Med Dag Andre Mo, Eirik Nedrehagen og Renate Buene i spissen. De tre sistnevnte har aldri arrangert ett styrkeløftstevne og hadde til sammen kun 3 stevnestarter mellom seg (Dag Andre hadde alle tre) men det var det ingen som ville trodd, når man så kvaliteten på stevnet. Jeg kan f. eks nevne at jeg for første gang i historien opplevde at hele salen kunne uten problemer lese resultattavlen, uansett om man stod bakerst i lokalet..

Førde IL stilte til slutt med 15 løftere, der 7 var debutanter. De fleste av Førde løfterne løftet uten utstyr, slik at resultatene ikke helt viser kvaliteten på løftene som ble gjort.

Vil først og fremst gratulere Fredrik Myrvang som benket 105 kg RAW på 47,9 kg kroppsvekt og
Kim Andre Blikås, som perset i alle øvelser med serien 270 – 180 – 275 – 725. Og som dermed gjorde Jr-EM kravet. 100 kg for JR er en hard klasse i Norge i dag.

Resten av løfterne fra Førde gjorde alle bra resultater som holder høyt nivå styrkemessig, så nå er det bare for alle løfterne som løftet RAW å få på seg utstyret og trene frem mot Nasjonalt og Ungdoms og JR NM, så tror jeg Førde vil kjempe blant de aller beste klubbene i Norge i dag på Jr. og Ungdoms siden.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Walgermo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 040
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 040

Sv: Resultater fra alle Regionsmesterskapene
« #36 : 23. februar 2009, 20:31 »
Ralf Male på NRK sporten Møre og Romsdal


Fra 10min og 55sek
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/467046  Wink
Stevne:
372.5-260-330
Raw:
275-205-287,5


Landslagsløfter i Styrkeløft
____________________________________________________________________________

YouTube | Sjøholt AtletklubbLogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!