Skrevet av Emne: Jente skal bli superdeilig.  (Lest 46969 ganger)

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #45 : 26. februar 2009, 10:50 »
Jeg spurte jo hva som var dårlig med det, kan du ikke svare?

EDIT: Og hvor skrev jeg at du ikke like gjerne kunne spise sunne karbohydrater?

Du får ikke sukker til å være sunt, thats it!

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #46 : 26. februar 2009, 10:54 »
Ser ikke noe galt i sukker en dag i uken nei.

Faen så du editer. Du anbefaler sukker for å få opp leptin-nivåer, noko som er stikk i strid med det folk som faktisk har begrep anbefaler.
Hersker vel liten tvil om at sukker ikkje er sunt. Om det er "galt" å spise sukker ein dag i uka eller ei får vere opp til kver enkelt.

Kanskje du burde holde deg til utskjellingstråden. Trur nok det er der du har mest å bidra med.
La kostholdsdiskusjonen vere til folk med kompetanse.
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #47 : 26. februar 2009, 10:55 »
Sukker ER ikke sunt, sånn er det.
Men sukker er ikke FARLIG en gang i uka, i en liten "snack".

Sng trådstarter og matvaner; Så ville jeg gått for MYE sunnere matvarer ogkutta mer ned på karb, og gått opp på fett og proteinrik mat.

Ang spisedag; Er ikke snakk om å ikke unne seg en sjokolade eller en burger, men heller spise med måte, men det en er litt fysen på.
Du legger ikke på deg, eller sliter med å gå ned i vekt av en liten spisedag.

Selv bruker jeg ha spisedag på lørdager mellom 0900-1300 . Ja strengt etter klokken , rett og slett for å ikke la det skli ut.

Maten er skjeldent drittmat, men jeg unner meg favoritten min; Eplemuffinsen og kaffe latte! Smiley
Så er det mer mat av det jeg liker; Biff, kanskje en bankt potet/ovnsbakte poteter , og masse mer mat.
Jeg triller rundt i matrus ( eller kanskje smerter) resten av dagen, men merker alltid nedgang i fettprosent og vekt to dager etterpå Smiley
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #48 : 26. februar 2009, 10:57 »
Faen så du editer. Du anbefaler sukker for å få opp leptin-nivåer, noko som er stikk i strid med det folk som faktisk har begrep anbefaler.
Hersker vel liten tvil om at sukker ikkje er sunt. Om det er "galt" å spise sukker ein dag i uka eller ei får vere opp til kver enkelt.

Åja.. Sorry jeg kaller alt av raske karbohydrater for sukker, det er min feil. Men alt av kalorioverskudd får jo opp leptinnivåer og spesielt karbohydrater. Siden man trenger flere dager på å få dårligere insulinsensetivitet (rett meg om jeg tar feil) er jeg ikke strikt på karbohydratkildene på spisedager. Men det er kanskje lurest å innta mest glukose, det visste jeg ikke.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #49 : 26. februar 2009, 11:23 »
Ta dere en bolle hele gjengen. Av "alt" det jenta spiste den dagen så er det bollen dere henger dere opp i. Hvor er middagen, varm mat.......?
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #50 : 26. februar 2009, 11:36 »
Er ikkje akkurat det vi slåss om her da. Feilaktige uttalelser fra enkeltindivider med "overlegen" kunnskap er det som er i vinden akkurat no.

På generell basis kan kostholdet til jenta bedres, uten tvil, men å ha dårlig samvittighet for ein simpel utskeielse tjener ingen hensikt. Tendenser over tid er det som er kritisk for å oppnå resultater.

Eg vil naturligvis anbefale health and fitness concept, da det er utrolig lett å følge og gir utrolige resultater.
Det er meir ein livsstil enn ein diett. Det er ein metode som kan følges livet ut !
Mykje bedre enn slanking og panikkdietter. Les om det her:
http://treningsforum.no/php/art.php?id=887

http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #51 : 26. februar 2009, 12:23 »
er enig med ubertass at man ikke skal ha dårlig samvittighet for bollen, men det nytter ikke med boller etc usunne middager snop osv.. visst man skal ha en "deilig" kropp =) Men nytter ikke å gi det helt opp, visst du tar deg en bolle, eller en pasta middag, legg gjerne en ekstra tur inn resten av uken.. Handler om å stille seg etter feil og tilpasse hverdagen =)
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #52 : 26. februar 2009, 12:31 »
Ta dere en bolle hele gjengen. Av "alt" det jenta spiste den dagen så er det bollen dere henger dere opp i. Hvor er middagen, varm mat.......?

hehehe
jo , jeg tenkte også på å kommentere hva de hang seg oppi , men valgte la vær Wink
ler..

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #53 : 26. februar 2009, 12:44 »
Hehe her var det da mye styr :p Du må ikke høre på alt som skrives her inne, litt sukker her og der skader ingen hvis man har et strict og sunt kosthold til vanlig. Jeg drikker 1,5 liter Cola hver dag, og har ikke merket at jeg har lagt på meg spesielt mye fett. Eneste som kan være skummelt er sukkersyke, men det får våge seg :p

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #54 : 26. februar 2009, 12:46 »
Går det ann å gi minus-honnør ? Mulig eg har spurt om det før.
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #55 : 26. februar 2009, 14:14 »
Hehe her var det da mye styr :p Du må ikke høre på alt som skrives her inne, litt sukker her og der skader ingen hvis man har et strict og sunt kosthold til vanlig. Jeg drikker 1,5 liter Cola hver dag, og har ikke merket at jeg har lagt på meg spesielt mye fett. Eneste som kan være skummelt er sukkersyke, men det får våge seg :p

Verdt å merke seg at folk reagerer forskjellig på dette =) Og tror nok ikke damen her er ute etter å få høre at hun kan drikke 1 flaske cola hver dag
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #56 : 26. februar 2009, 14:24 »
Hehe her var det da mye styr :p Du må ikke høre på alt som skrives her inne, litt sukker her og der skader ingen hvis man har et strict og sunt kosthold til vanlig. Jeg drikker 1,5 liter Cola hver dag, og har ikke merket at jeg har lagt på meg spesielt mye fett. Eneste som kan være skummelt er sukkersyke, men det får våge seg :p

Eneste som er mye styr her er du!
Kvinner har generelt lavere forbrenning enn det menn har.. så jeg tror muligens at, om denne kvinnen ikke har mye kustus på seg selv (enda), ikke har godt av 1 stor flaske cola dagelig.
Det har generelt ingen...
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #57 : 26. februar 2009, 14:44 »
Altfor mye synsing og elendige tips.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #58 : 26. februar 2009, 14:57 »
Hehe her var det da mye styr :p Du må ikke høre på alt som skrives her inne, litt sukker her og der skader ingen hvis man har et strict og sunt kosthold til vanlig. Jeg drikker 1,5 liter Cola hver dag, og har ikke merket at jeg har lagt på meg spesielt mye fett. Eneste som kan være skummelt er sukkersyke, men det får våge seg :p

Mye sukker gir jo dårligere næringspartisjonering?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #59 : 26. februar 2009, 15:08 »
Nå vet ikke jeg helt hvilket treningsgrunnlag jenta har fra før, utfra bildene ser det jo ikke så allerverst ut. Dersom hun er relativt ny innen trening mener vil hun få rimelig merkbare resultater raskt dersom hun tar treningsaspekteret på alvor, så kan heller kostholdet komme litt etterhvert. Viktig å ikke drepe gleden med "nytt å bedre liv, komme iform" med å stille så altfor strenge krav med engang, da særlig når det kommer til matveien da dette ofte er den tyngste og mest kompliserte delen av det å komme iform.
Selvfølgelig er råd som mer protein og fett, og mindre karbohydrat bra, men jeg mener at det å få til et skikkelig treningsopplegg og følge dette er det viktigste i starten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!