Skrevet av Emne: politiprovoksjon!!  (Lest 14376 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #15 : 13. mars 2009, 11:33 »
De smuglet faktisk narko? Om så, så har de fortjent sin straff om du spør meg.  Tar glatt loven i egne hender jeg, om det trengs.

Også??Det er jo politiet som ordnet turen og smuglingen..Hør va jeg sier..Turen hadde aldri skjedd uten politiet...

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #16 : 13. mars 2009, 11:36 »
Slik du opptrer virker det som du meiner politiet satte ein pistol i tinningen deiras og tvang dei til å impotere 5 kg amfetamin. For dei hadde sikkert ikkje reist på den andre turen vis politiet ikkje viste om den første. Du må skjønne at det å skylde på politiet at det er deira feil er bare jævla idioti.

Sier det engang till..Det er politet som smuglet ikke dem..Nå må du høre..Ingen politi,ingen tur,ingen narko....

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: politiprovoksjon!!
« #17 : 13. mars 2009, 11:38 »
Sier det engang till..Det er politet som smuglet ikke dem..Nå må du høre..Ingen politi,ingen tur,ingen narko....

Så du tror at det var første gang de gutta drev med amf?
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #18 : 13. mars 2009, 11:44 »
Så du tror at det var første gang de gutta drev med amf?

Off,at det går ann asså..Nei pga dette ble gjort pga stor stillt trusler mot mannen famillie og barn..Han ble truet till dette av utlendinger..Og det hadde blitt gått till politiet med dette,hadde dem ikke ordnet slik at det ble tur...Dere kjenner ikke saken tydeligvis...Så hør etter..Dette er en alene politiet sin feil..Det hadde også dere syntes om dere var i retten!!!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: politiprovoksjon!!
« #19 : 13. mars 2009, 11:45 »
Så du tror at det var første gang de gutta drev med amf?

Ray var en av de tiltalte tror jeg, så bare å spørre ham sikkert.
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: politiprovoksjon!!
« #20 : 13. mars 2009, 11:46 »
Du var i retten?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #21 : 13. mars 2009, 11:47 »
Du var i retten?
Ja,jeg var i retten og fikk meg meg alt....

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: politiprovoksjon!!
« #22 : 13. mars 2009, 12:07 »
Spyfluer er etter min mening verdt mer enn de fleste som jobber innefor politietaten.....
Kan noen vennligst stikke ut øynene mine så jeg slipper å lese slik idioti.


Ja,jeg var i retten og fikk meg meg alt....
Som tiltalt? Huh
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #23 : 13. mars 2009, 12:08 »
Kan noen vennligst stikke ut øynene mine så jeg slipper å lese slik idioti.

Som tiltalt? Huh

ja som tiltalt...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: politiprovoksjon!!
« #24 : 13. mars 2009, 12:21 »
Jeg er også tiltalt, bl.a. for folkemord, tyranni og krigsinvasjoner mot en rekke land. Men jeg skriver ikke om det på ett forum på internett! Eller, faen, nå gjorde jeg og akkurat det!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: politiprovoksjon!!
« #25 : 13. mars 2009, 12:32 »
Jeg er også tiltalt, bl.a. for folkemord, tyranni og krigsinvasjoner mot en rekke land. Men jeg skriver ikke om det på ett forum på internett! Eller, faen, nå gjorde jeg og akkurat det!

tard..

 Nå fikk jo raymond et dirkekte spørsmål om han var en av de tiltalte også da..
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: politiprovoksjon!!
« #26 : 13. mars 2009, 12:38 »
Jeg er også tiltalt, bl.a. for folkemord, tyranni og krigsinvasjoner mot en rekke land. Men jeg skriver ikke om det på ett forum på internett! Eller, faen, nå gjorde jeg og akkurat det!

Så du skriver om det på flere internettforum? Hvorfor fokuserer du på at du ikke kun skriver på ett internettforum, men på mange? Og hvorfor vil du ikke fortelle hvilke andre forum du skriver om det på? Er du noe sånn mafiagreier?
Sa brura

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #27 : 13. mars 2009, 12:50 »
Jeg er også tiltalt, bl.a. for folkemord, tyranni og krigsinvasjoner mot en rekke land. Men jeg skriver ikke om det på ett forum på internett! Eller, faen, nå gjorde jeg og akkurat det!
I motsetning till deg er jeg i det minste ærlig jeg da...Når folk spør svarer jeg ærlig...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: politiprovoksjon!!
« #28 : 13. mars 2009, 14:02 »
ja som tiltalt...

Så politiet provoserte deg til å smugle, er det slik å forstå?  Huh
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: politiprovoksjon!!
« #29 : 13. mars 2009, 14:04 »
tard..

 Nå fikk jo raymond et dirkekte spørsmål om han var en av de tiltalte også da..

Fint å se at du er god på å skille mellom spøk og alvor!

......og Raymond.......hvis det stemmer at du ble truet til å gjøre dette av politiet er det selvsagt helt jævlig, hvis du kun ble oppfordret til det må du skylde deg selv for de problemene du fikk hvis du prøvde deg på ett smuglingsforsøk på 5 kg pepper. Er nå bare min mening.

Får håpe at du holder deg på rett side av loven fremover, fokuserer på ærlig jobb og trening og ikke havner i liknende situasjoner igjen. Er helvete å ha saker hengende over seg, spesielt når det går så lang tid.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!