Skrevet av Emne: Rune fra Paradise Hotel  (Lest 39374 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #60 : 05. mai 2009, 19:43 »
Faen som alle er storkjeftet her inne, Rune og kanskje Petter har en kropp som de fleste her inne ville vært veldig fornøyd med. Det er ikke noe særlig høy standard her på forumet som folk skal ha det til heller. Kroppen til Rune går definitivt under det man kan kalle veltrent, han er ikke feit, og han har muskler som er markerte og en flat mage. De fleste her på TF ligger mye dårligere ann vil jeg påstå...

iforhold til norges befolkning ser han ut som mr.O, men her inne er liksom standarden litt høyere.

TRENINGSforum.no liksom Wink

jeg vil tro motsatt. alle de 15 år gamle nybegynnerene her inne har kansje ikke mer muskelmasse enn rune, men de fleste med litt treningserfaring har glatt mer kg muskler på kroppen enn han der. om de er i like bra sommerform derimot, det er noe annet.

Protein1991

  • Gjest
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #61 : 05. mai 2009, 19:49 »
iforhold til norges befolkning ser han ut som mr.O, men her inne er liksom standarden litt høyere.

TRENINGSforum.no liksom Wink

jeg vil tro motsatt. alle de 15 år gamle nybegynnerene her inne har kansje ikke mer muskelmasse enn rune, men de fleste med litt treningserfaring har glatt mer kg muskler på kroppen enn han der. om de er i like bra sommerform derimot, det er noe annet.
Skulle ønske jeg kunne gi 1 milion honnører for det innlegget Smiley Men det får holde med en Wink

Utlogget Solbækken

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 561
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 561

  • Gjort er gjort
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #62 : 05. mai 2009, 19:52 »
Skulle ønske jeg kunne gi 1 milion honnører for det innlegget Smiley Men det får holde med en Wink

Sjæl ass!
- 92- model
- 182 cm
- Trent siden våren 08, med fullstending avbrekk fra treningen i perioden juni 2010 til september 2011

Loggfører treningen min:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114602.msg1720175;topicseen#new

Utlogget miss betty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 194

  • Må jo bare lære alt, alltid. ;)
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #63 : 05. mai 2009, 19:55 »
Haha..

Jeg synes fyren på bildet ser ut som en Adonis jeg da. Tongue
Muskler som vises både på underarm, overarm, skulder, nakke, bryst, sidene og magen.





Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #64 : 05. mai 2009, 19:59 »
iforhold til norges befolkning ser han ut som mr.O, men her inne er liksom standarden litt høyere.

TRENINGSforum.no liksom Wink

jeg vil tro motsatt. alle de 15 år gamle nybegynnerene her inne har kansje ikke mer muskelmasse enn rune, men de fleste med litt treningserfaring har glatt mer kg muskler på kroppen enn han der. om de er i like bra sommerform derimot, det er noe annet.

Nettop, det kalles veltrent når du klarer å holde en flat mage samtidig som du har muskler. Nå skal jeg ikke si mer før alle her inne klikker på meg. Å være i sommerform er jo hele greier med å være veltrent ...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #65 : 05. mai 2009, 20:00 »
Er vel ikke noe galt med utseende på gutta, de har vel blitt plukket ut av en grunn.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #66 : 05. mai 2009, 20:00 »
Morsomt at man i Norge ikke kan ha en mening om andre uten at man er sjalu. Hva om man rett og slett synes folk er heslige? Jeg sidestiller sånne karer med Lars Sponheim, bare i slankere utgave, heslig rett og slett.

Det nå jo også være lov med litt synsing og kritikk av folk som drikker og jokker og er ape på riksdekkende tv, de kan ikke forvente at alle skal tilbe dem og synes de er kule. For meg representerer de nesten alt jeg hater med det moderne vesten (nei, jeg trenger ikke å se på og gjør det heller ikke, bare så det er sagt).

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #67 : 05. mai 2009, 20:01 »
Er vel ikke noe galt med utseende på gutta, de har vel blitt plukket ut av en grunn.

Ikke sant... de fleste av dem kjenner jo hverandre fra før av
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Protein1991

  • Gjest
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #68 : 05. mai 2009, 20:03 »
Morsomt at man i Norge ikke kan ha en mening om andre uten at man er sjalu. Hva om man rett og slett synes folk er heslige? Jeg sidestiller sånne karer med Lars Sponheim, bare i slankere utgave, heslig rett og slett.

Det nå jo også være lov med litt synsing og kritikk av folk som drikker og jokker og er ape på riksdekkende tv, de kan ikke forvente at alle skal tilbe dem og synes de er kule. For meg representerer de nesten alt jeg hater med det moderne vesten (nei, jeg trenger ikke å se på og gjør det heller ikke, bare så det er sagt).
Oi, der kom det en honnør til Smiley

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #69 : 05. mai 2009, 20:06 »
EKTOPLEKTOSMEKTOHEKTO! er alt jeg har å si. serr. møkkadiskusjon. blassulfen er blass. end of story

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget miss betty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 194

  • Må jo bare lære alt, alltid. ;)
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #70 : 05. mai 2009, 20:07 »
Morsomt at man i Norge ikke kan ha en mening om andre uten at man er sjalu. Hva om man rett og slett synes folk er heslige? Jeg sidestiller sånne karer med Lars Sponheim, bare i slankere utgave, heslig rett og slett.

Det nå jo også være lov med litt synsing og kritikk av folk som drikker og jokker og er ape på riksdekkende tv, de kan ikke forvente at alle skal tilbe dem og synes de er kule. For meg representerer de nesten alt jeg hater med det moderne vesten (nei, jeg trenger ikke å se på og gjør det heller ikke, bare så det er sagt).

Men var det ikke her en diskusjon som gikk kun på kropp da?

Hvordan fyren er ellers aner jeg ikke. Har sett litt tårer og sutring på tv`n fra han, uten at det gjorde han særlig tiltalende. Kroppen derimot er hot.     (Muskuløs)

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #71 : 05. mai 2009, 20:09 »
Haha..

Jeg synes fyren på bildet ser ut som en Adonis jeg da. Tongue
Muskler som vises både på underarm, overarm, skulder, nakke, bryst, sidene og magen.






Er det bare meg eller er han skeiv?  For meg ser det ut som han har mye mer muskler på hans høyreside enn hans venstreside.

Protein1991

  • Gjest
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #72 : 05. mai 2009, 20:11 »
Er det bare meg eller er han skeiv?
Alle de gutta er nok innerst inne skeive hohohoo Grin

(Men ang. bildet tror jeg bare han står snudd litt eller noe for å vise mest mulig "muskler")

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #73 : 05. mai 2009, 20:22 »
Men var det ikke her en diskusjon som gikk kun på kropp da?

Hvordan fyren er ellers aner jeg ikke. Har sett litt tårer og sutring på tv`n fra han, uten at det gjorde han særlig tiltalende. Kroppen derimot er hot.     (Muskuløs)

Rent objektivt er ingen av de spesielt muskulløse. Petter veier 71kg og Rune 79 (Hvis jeg ikke tar helt feil). Å ikke ha en mer markert kropp enn det der på 79kg er ikke spesielt bra. Ok, så har han en greit trent kropp, men kilo muskelmasse er ikke mye å skryte av. Jeg så både Rune og Petter up close på et hårshow/moteshow ( som jeg var tvungen til å se på fordi dama deltok..ellers hadde jeg selvsagt ALDRI gått dit) og de var begge to TYNNE.

Litt annen sladder her..Petter, som i følge seg selv ikke orket å gjøre noe med noen av damene der inne siden de var for stygge, hadde merklig nok ei lite pen kjæreste. (Jeg fikk bekreftet at dette var hans kjæreste). Latterlig fyr..jepp.
Sa brura

Protein1991

  • Gjest
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #74 : 05. mai 2009, 20:23 »
Rent objektivt er ingen av de spesielt muskulløse.
De er mer muskel-løs enn muskulløs Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!