Skrevet av Emne: Nøytral Smak!  (Lest 659 ganger)

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Nøytral Smak!
« : 11. april 2009, 21:22 »
Var på det nærmeste kjøpesenteret i dag og kjøpte PFs Whey Tech med nøytral smak i frykt for å gå uten protein resten av påsken. De hadde ikke mer sjokolade, og jordbær fristet ikke veldig. Laget meg en shake når jeg kom hjemm og tok en god slurk. FY FAEN det smakte og luktet dritt. Vet ikke om jeg har smakt noe verre i hele mitt liv. Seriøst, hvorfor lager man slikt? Burde ha stått en advarsel på pakken. Når jeg i tillegg betale 400kr for shiten(1kg(!)), gjorde ikke det situasjonen bedre.

Eneste måten jeg får den i meg i er ved å blande den i havregrøten og ha dugelig med kanel på. Men, lurte da på om det har noe å si når på dagen man får i seg proteinet, eller om proteinen til grøten om morgningen kan erstatte den tidligere shaken etter trening?
Blir i hvert fall sjoko neste gang.  Cheesy
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Nøytral Smak!
« #1 : 11. april 2009, 21:24 »
...Smak er underordnet hvis man er i ZONEN... Wink
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Nøytral Smak!
« #2 : 11. april 2009, 21:32 »
ZONEN?
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!