Skrevet av Emne: Innvandrere voldtar Oslo  (Lest 13087 ganger)

Utlogget goldenretriever

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63


Utlogget TeamDal

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 910
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 910

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #1 : 15. april 2009, 20:52 »
det er vel snakk om mange flere voldtekter i oslo over en 3 års periode. men dette var vel bare de med grov vold. kanskje nordmenn bare voldtar og nok med det.

og husk at dette bare er de som er anmeldt. det er utrolig mange som ikke blir det!

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #2 : 15. april 2009, 20:56 »
Send voldtektsforbrytere til kjønnslemlestelse, deretter ut av landet, helst på en holme eller ett skjær langt utenfor kystlinja. Ramm inn øya med ett 10 meter høyt strømgjerde og la jævlene leve på regnvann og dritt fra måkene!
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #3 : 16. april 2009, 11:53 »
Kulturell berikelse på sitt beste... what

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #4 : 16. april 2009, 12:18 »
Hehe, ja kulturell berikelse my ASS. I disse EU forpliktelser og Geneve konvensjoner blir vi dirigert dithen at vi ikke kan sende noen ut av vårt land hvis det er fare for deres liv og helse der de kommer fra. Og har personen oppfylt botid og fått statsborgerskap kan han aldri sendes ut.

 MEN HVA I SVARTESTE HELVETTES FAEN med OSS???m Har ikke vi de samme krav på beskyttelse??? Det er plutselig bedre at ETT menneske som gjør seg skyldig i umenneskelighet overfor mange andre blir skånet enn at vi skal leve i frykt i vårt eget land og se kvinnene våre bli voldtatt og det som til og med værre er. konsekvensene med disse konvensjonene er jo helt ute av balanse med intensjonene.


Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #5 : 16. april 2009, 17:19 »
respekt kulturelt mangfold og forskjellige livsyn enn ditt eget.

slutt å vær så jævla streit. rasist!

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #6 : 16. april 2009, 17:34 »
kalte du joacim for rasist eirkv
eller missforsto jeg?

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #8 : 16. april 2009, 17:49 »
kalte du joacim for rasist eirkv
eller missforsto jeg?

dere er alle rasister.

herreguuud da, de har jo kommet fra traumatiserte land og opplevd mye galskap.

at de har andre syn på kvinner og frihet får dere bare respektere og godta. ikke alle er så streite om dere ass.

neonX

  • Gjest
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #9 : 16. april 2009, 17:53 »
dere er alle rasister.

herreguuud da, de har jo kommet fra traumatiserte land og opplevd mye galskap.

at de har andre syn på kvinner og frihet får dere bare respektere og godta. ikke alle er så streite om dere ass.

Dermed er det greit for deg at folk blir voldtatt?

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #10 : 16. april 2009, 18:20 »
dere er alle rasister.

herreguuud da, de har jo kommet fra traumatiserte land og opplevd mye galskap.

at de har andre syn på kvinner og frihet får dere bare respektere og godta. ikke alle er så streite om dere ass.

hehe... rasister hehe... Ja du peker og mener det. Men har du virkelig møtt flere kvinner som har blitt voldtatt?? Det er virkelig hardt for en kvinne, det ødelegger virkelig kvinnens personlighet og selvbilde. For en kvinne som er voksen og oppegående, så kan en kanskje takle det som kommer etterpå. Men for små unge jenter, nei det er fryktelig. Det kan ødelegge en ung kvinne sine drømmer og planer. Ja for det skjer... Man blir så ødelagt innvendig at man ødelegger seg selv med rus og kriminalitet... Ja fordi kvinner er som menn, man prøver å skjule sine følelser og problemer. Tror du virkelig at bare å fengsle mannen, så er problemet løst. Er masse mer som følger... Og statistikken snakker for seg selv. Du kaller folk rasist, da må jeg kanskje være det og. Men jeg er en Norsk mann som prøver å hjelpe kvinner i livet, ikke skjule problemet med å kalle folk rasister.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #11 : 16. april 2009, 18:23 »
jesus krist folkens.

forstå en smule tullball da. hvem kunne vært noldus nok til å ment noe slikt egentlig?

trodde det var åpenbart med den lange "guuud" i herregud.  Wink


Utlogget TeamDal

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 910
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 910

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #12 : 16. april 2009, 18:25 »
jeg kan godt godta at folk har hatt en vanskelig oppvekst og alt det. men hvis de begår sånne handlinger som dette forandrer det ikke saken. de er noen skrullinger!

har ikke noe med hvor de kommer fra. enten det er etnisk norsk eller somalier. de er drittsekker uansett som ikke tenker på andre enn seg selv. tenk på de damene da som ble voldtatt. hun ene tok jo til og med sitt eget liv.

hvis søstra mi hadde blitt voldtatt (eller en god venn) så hadde jeg blir så jævlig pist off at jeg ikke veit hva jeg hadde gjort. hvis jeg hadde noen gang møtt han fyren som gjorde det hadde jeg sørga for at han havna i koma. eller verre!!

har  ikke noe med rasist å gjøre. jeg syns vi burde sende ut norske folk som gjør sånn også.

neonX

  • Gjest
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #13 : 16. april 2009, 18:26 »
jesus krist folkens.

forstå en smule tullball da. hvem kunne vært noldus nok til å ment noe slikt egentlig?

trodde det var åpenbart med den lange "guuud" i herregud.  Wink



Hehe, vet jo aldri.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #14 : 16. april 2009, 18:27 »
Faen assaa, naa har jeg ikke en gang lest hele traaden, men jeg har saann ca peiling paa hva den gaar ut paa.

Skjoenner ikke at det kan vaere saa forbannet vanskelig, skal man leve i Norge, saa lever man etter norske lover og regler, hvis man bryter disse reglene, saa maa man komme seg for helvete tilbake til der man kom fra.  Det kan da umulig vaere rasistisk og si dette?  

Hvis noen kommer paa besoek i mitt hus, og stjeler noe, oedelegger, eller angriper meg, saa skal jo denne personen ut av huset mitt, og han skal holde seg ute, resten av livet sitt, uavhengig av hva slags rase eller opphav han har, blir jo akkurat det samme naar man kommer til ett fremmed land, man setter seg inn i normer og regler der, og foelger disse.

Og vil bare understreke, at jeg er ikke rasist, hvis folk vil komme hit, overholde lover og regler, jobbe og lage familie, saa kjoer paa, jeg ser ikke noe galt i dette, sier bare at jeg ser noe galt i at folk som bryter reglene ikke blir kastet ut paa sekundet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!