Skrevet av Emne: Innvandrere voldtar Oslo  (Lest 13081 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #60 : 17. april 2009, 13:42 »

Sitat: En vakker somalisk mann

somalia er vell strengt tatt ikke blessed med så mange model tryner Grin

jada jada. jeg er rasist.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #61 : 17. april 2009, 13:47 »
Dette blir alt for hissig, her trenger vi og roe gemyttene litt:

http://www.youtube.com/watch?v=GH972-mTB3I#noexternalembed

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #62 : 17. april 2009, 14:04 »
skapt litt debatt om problemet.

ingen andre partier tørr snakke ut.

En debatt det har kommet noe som helst vettugt ut av?  Sikter du da til det geniale utspillet om snik-islamifisering? Eller andre geniale utsagn som fremmer fremmedfrykt, basert på "folk flest" argumentasjon. Men for all del.. debatt har de klart å lage. Med å stille kvoter som er stikk i strid med internasjonale konvensjoner.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #63 : 17. april 2009, 14:10 »
Hehe, crudeoil har det beste forslaget så langt
Power - squat  - rått

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #64 : 17. april 2009, 14:24 »
Men for all del.. debatt har de klart å lage.

mission acomplished. at det ikke kommer noe vettugt ut av debatten får være din mening, men det er eventuelt heller ikke debatt-starters feil at debatantene ikke er konstruktive. for dette er absolutt en debatt som må tas.

du vil heller at vi skal feie det under teppet at vi har et enormt problem når det gjelder innvandring?

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #65 : 17. april 2009, 14:27 »
Mange norske jenter oppfører seg som og kler seg som horer når de er ute, det må også noe av skylden, det er ingen unskyldning til å voldta SÅ KLART - men gjør ikke saken noe bedre...ALLE disse stakkars jentene har vestlig bakgrunn

De kler seg ikke som horer, de kler seg bra, kanskje litt lettkledd for å få oppmerksomhet! Det betyr ikke at det er en invitasjon til å bli voldtatt. De vil ha en gøy kveld på byen, dessuten kler folk seg slik overalt, det er ikke bare norske jenter. Det mange norske jenter ikke er så flinke til, er å skille voldtektsmennene fra de ordentlige mennene. Og mange jenter sigler jo over utlendinger, så er de litt for naive.. og så blir de voldtatt! Trist, men nå vet vi i hvertfall opphavet til problemet vedrørende voldtekt!
Power - squat  - rått

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #66 : 17. april 2009, 14:42 »

du vil heller at vi skal feie det under teppet at vi har et enormt problem når det gjelder innvandring?


Hva begrunner du dette innvandringsproblemet med? Ta en titt på IMDI - Inkluderings og mangfoldsdirektoratet sin årlige statusraport.

Raporten viser at integreringen av innvandrere i Norge går forbausende bra. Fra 2006 til 2008 kan man se store forbedringer i hvor mange førstegangsinnvandrere som har jobb, hvor mange innvandrerbarn som går i barnehage og hvor mange som tar høyere utdannelse.

Raporten viser også at de færreste innvandrere som mottar trygdeytelser og sosialstønad, gjør det over lengre tid. Over 66% kommer seg ut i jobb etter to år. Innvandrere fra Pakistan og Sri Lanka mottar nesten ikke sosialstønad i det hele tatt, men går rett ut i arbeidslivet. Selv om innvandrere som gruppe har lavere inntekt og sysselsetting enn resten av befolkningen, har det aldri vært flere innvandrere i jobb enn det var i 2008.

Rapporten konkluderer med at hvis vi definerer integrering som at invandrere deltar i yrkeslivet, har gode norskkunnskaper, tar høyere utdannelse, samt at barn av innvandrere klarer seg bra på skolen, så går integreringen i riktig retning.

Ting kan selvsagt alltid bli bedre! Men FRP fremmer en assimilering, fremfor en reell integrering og inkludering, noe jeg tror kun bidrar til å gjøre vondt verre.

Om det er kriminalitet blant innvandrere du sikter til, så er også dette et ganske sammensatt fenomen, der man ikke kan konkludere noe endelig. Det er mye motstridende forskning og dokumentasjon der, noe som går frem av denne linken: http://www.ivarjohansen.no/temaer/inkludering/47-inkludering-og-integrering/700-innvandrer-og-kriminalitet-en-faktasamling.html Det refereres konsekvent til originalkildene, noe som gir enhver mulighet til å danne seg opp en mening.



-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #67 : 17. april 2009, 14:51 »
Hvor er egentlig Oslo`s fittehull? Erre drammenstunnellen!? Eller høltunellen som den ble kalt på 20-tallet!!
Dessa innvandrærne må jo jaggu meg ha stor kuk når rem kan vållta en såpass stor tunnell!
Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #68 : 17. april 2009, 15:00 »
Innvandrere mer kriminelle nordmenn
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=5176105

Innvandrere topper krimstatistikken
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article573462.ece

- Innvandrere mer kriminelle
http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article631165.ece


veldig vanskelig å tyde.

kansje vi kan smekke opp kriminal statistikken fra SSB.

55/1000 ikke-vestlig innvandrer.

27/1000 etnisk norsk.

dobbelt så mye ja. hmmm. vanskelig å tyde gitt.

neida. skal ikke klage. vi har jo tydeligvis gjort en strålende jobb!

FRP's intention er for ordens skyld å ordne opp i den innvandringsproblematikken vi har i norge nå, FØR vi kan akkseptere nye. det er dårlig gjort mot dem som kommer inn og oss at vi ikke har et bedre tilbud og opplegg for dem. derfor bør vi ordne opp i det før vi kan ta inn flere =)

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #69 : 17. april 2009, 15:22 »
Arnt Even Hustad, forsker ved SSB skriver:


Det går skillelinjer mellom den registrerte kriminaliteten, mørketall og faktisk kriminalitet. Registrert kriminalitet er lovbrudd ferdig etterforsket av politiet på bakgrunn av anmeldelser fra i hovedsak politi, privatpersoner og næringsdrivende. Det er i dette sjiktet statistikken fanger opp kriminaliteten i Norge, som for mange lovbrudd bare representerer toppen av et isfjell. Det kriminalstatistikken ikke fanger opp er lovbrudd som forblir uoppdaget eller uanmeldt og som dermed ikke inngår i etterforskningsmaterialet til politiet. Dette kalles mørketall. Det er viktig å huske på at den registrerte kriminaliteten ikke nødvendigvis avspeiler den faktiske kriminaliteten for ulike typer lovbrudd.

Det er samvariasjonen mellom konkrete handlinger, den formelle kontrollen som utøves og de sosiale utstøtningsmekanismer som gjelder for ikke-vestlige innvandrere som til sammen gir høyere registrert kriminalitet blant ikke-vestlige innvandrere enn for nordmenn.

Poenget mitt er: at statistikk kan leses på forskjellige måter. At innvandrere desverre er overrepresentert på grov kriminalitet kan være tilfelle, mens de igjen er kraftig underrepresentert i andre typer kriminalitet.

Fra Stortingsmelding nr. 49 fra 2003, om innvandrernes levekår i Norge, kapittel 10.5, kan man lese følgende: «Hele 76 prosent av de straffete i 2002 var i alderen 15-39 år, et aldersspenn som utgjorde 43 prosent av befolkningen. Når både kjønn og alder legges til grunn, viser det seg at 65 prosent av de straffete besto av menn mellom 15 og 39 år, en gruppe som utgjorde bare 22 prosent av befolkningen. Yngre mannlige innvandrere fra den tredje verden (dvs. Asia, Afrika, Sør- og Mellom-Amerika samt Tyrkia) begår oftest kriminalitet.

Blant 18-20-åringer i denne gruppen er det 120 straffete pr. 1000 innbyggere. Blant 21-24-åringene i samme gruppe var det 97 straffete pr. 1000. Også blant nordmenn er det flest straffete blant menn i disse to aldersgruppene, henholdsvis 82 og 59 straffete pr. 1000.»

Ut fra dette blir det feil å sammenlikne ikke-vestlige innvandrere med alle nordmenn uten å ta hensyn til alder, kjønn og andre demografiske faktorer. Dette er elementære feil i statistikk. Selv etter å ha korrigert for disse faktorene er det skeivheter som ikke kommer frem i statistikken.

Fra Stortingsmelding nr. 49 kan man også lese: «En mulig årsak til innvandreres høye registrerte kriminalitet kan være at de har større sannsynlighet enn nordmenn for å bli tatt når de begår lovbrudd.»

Man kan ikke sammenlikne «nordmenn» som en homogen gruppe opp mot «ikke-vestlige innvandrere» som en annen homogen gruppe. Disse gruppene er veldig sammensatte både i alder, kjønn, bosted, økonomi, helse og utdannelse. Det er et kjent fenomen at det er flere kriminelle menn enn kvinner, og det er flere mannlige innvandrere enn kvinnelige. Det samme gjelder alder: Det er flere kriminelle blant yngre aldersgrupper enn eldre, og innvandrere er i hovedsak yngre mennesker.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #70 : 17. april 2009, 15:36 »
løsninga på dette problemet er å gi dem mer penger (mer sosialstønad) slik at dem også kan ha råd til å pule horer slik vi som jobber har
dette er et politisk problem  Cool
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Tiberian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #71 : 17. april 2009, 15:43 »
Arnt Even Hustad, forsker ved SSB skriver:


Det går skillelinjer mellom den registrerte kriminaliteten, mørketall og faktisk kriminalitet. Registrert kriminalitet er lovbrudd ferdig etterforsket av politiet på bakgrunn av anmeldelser fra i hovedsak politi, privatpersoner og næringsdrivende. Det er i dette sjiktet statistikken fanger opp kriminaliteten i Norge, som for mange lovbrudd bare representerer toppen av et isfjell. Det kriminalstatistikken ikke fanger opp er lovbrudd som forblir uoppdaget eller uanmeldt og som dermed ikke inngår i etterforskningsmaterialet til politiet. Dette kalles mørketall. Det er viktig å huske på at den registrerte kriminaliteten ikke nødvendigvis avspeiler den faktiske kriminaliteten for ulike typer lovbrudd.

Det er samvariasjonen mellom konkrete handlinger, den formelle kontrollen som utøves og de sosiale utstøtningsmekanismer som gjelder for ikke-vestlige innvandrere som til sammen gir høyere registrert kriminalitet blant ikke-vestlige innvandrere enn for nordmenn.

Poenget mitt er: at statistikk kan leses på forskjellige måter. At innvandrere desverre er overrepresentert på grov kriminalitet kan være tilfelle, mens de igjen er kraftig underrepresentert i andre typer kriminalitet.

Fra Stortingsmelding nr. 49 fra 2003, om innvandrernes levekår i Norge, kapittel 10.5, kan man lese følgende: «Hele 76 prosent av de straffete i 2002 var i alderen 15-39 år, et aldersspenn som utgjorde 43 prosent av befolkningen. Når både kjønn og alder legges til grunn, viser det seg at 65 prosent av de straffete besto av menn mellom 15 og 39 år, en gruppe som utgjorde bare 22 prosent av befolkningen. Yngre mannlige innvandrere fra den tredje verden (dvs. Asia, Afrika, Sør- og Mellom-Amerika samt Tyrkia) begår oftest kriminalitet.

Blant 18-20-åringer i denne gruppen er det 120 straffete pr. 1000 innbyggere. Blant 21-24-åringene i samme gruppe var det 97 straffete pr. 1000. Også blant nordmenn er det flest straffete blant menn i disse to aldersgruppene, henholdsvis 82 og 59 straffete pr. 1000.»

Ut fra dette blir det feil å sammenlikne ikke-vestlige innvandrere med alle nordmenn uten å ta hensyn til alder, kjønn og andre demografiske faktorer. Dette er elementære feil i statistikk. Selv etter å ha korrigert for disse faktorene er det skeivheter som ikke kommer frem i statistikken.

Fra Stortingsmelding nr. 49 kan man også lese: «En mulig årsak til innvandreres høye registrerte kriminalitet kan være at de har større sannsynlighet enn nordmenn for å bli tatt når de begår lovbrudd.»

Man kan ikke sammenlikne «nordmenn» som en homogen gruppe opp mot «ikke-vestlige innvandrere» som en annen homogen gruppe. Disse gruppene er veldig sammensatte både i alder, kjønn, bosted, økonomi, helse og utdannelse. Det er et kjent fenomen at det er flere kriminelle menn enn kvinner, og det er flere mannlige innvandrere enn kvinnelige. Det samme gjelder alder: Det er flere kriminelle blant yngre aldersgrupper enn eldre, og innvandrere er i hovedsak yngre mennesker.
http://www.ssb.no/vis/magasinet/blandet/art-2006-05-08-01.html

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #72 : 17. april 2009, 15:46 »
Faen, få de til helvete ut. Hele gjengen! La oss være Norske og følge vår kultur aleine!

Er ikke noe sieg hail i det hele tatt.
Har bare med og gjøre at vi Nordmenn er beste folket du finner.
Vi trenger ikke en gjeng med mørkinger fra andre drittkulturer som ikke tør ete gris engang.


jeg håper at dette bare er provokativ spøk, for slike holdninger skremmer meg! Det du ytrer her er direkte nazisme, der man mener at ens kultur og rase er overlegen andre.

Jeg innser, i likhet med Benkleddet, at det ikke er håp for denne tråden, men jeg må få bemerke at jeg syns det er flere som kommer med skremmende holdninger. Jeg håper også at Sterkmann dro en provokativ spøk, men jeg mener uansett ikke det er noe man skal spøke med. Det er ikke alltid lett å oppfatte hva som er ment som spøk, men det å spre nazistiske holdninger, enten bevisst eller ubevisst, er noe man bør passe seg for! Problemet med forbrytere, uavhengig av herkomst, er at de kan være med på å stigmatisere en hel gruppe. Det er derfor viktig å forstå at man må ta for seg mennesker på individnivå og ikke på gruppenivå når det kommer til rase, religiøs tilknyttning og liknende. Det at en somalisk mann voldtar betyr ikke at alle somaliske menn gjør det, på samme måte som at en etnisk norsk voldtektsmann ikke gjør alle etnisk norske til voldtektsmenn.

Arnt Even Hustad, forsker ved SSB skriver:

Det går skillelinjer mellom den registrerte kriminaliteten, mørketall og faktisk kriminalitet. Registrert kriminalitet er lovbrudd ferdig etterforsket av politiet på bakgrunn av anmeldelser fra i hovedsak politi, privatpersoner og næringsdrivende. Det er i dette sjiktet statistikken fanger opp kriminaliteten i Norge, som for mange lovbrudd bare representerer toppen av et isfjell. Det kriminalstatistikken ikke fanger opp er lovbrudd som forblir uoppdaget eller uanmeldt og som dermed ikke inngår i etterforskningsmaterialet til politiet. Dette kalles mørketall. Det er viktig å huske på at den registrerte kriminaliteten ikke nødvendigvis avspeiler den faktiske kriminaliteten for ulike typer lovbrudd.

Det er samvariasjonen mellom konkrete handlinger, den formelle kontrollen som utøves og de sosiale utstøtningsmekanismer som gjelder for ikke-vestlige innvandrere som til sammen gir høyere registrert kriminalitet blant ikke-vestlige innvandrere enn for nordmenn.

Benkleddet sitt innlegg kan for øvrig vise til at feilaktig bruk av statistikk kan forekomme. Selv om det står noe på papiret er det ikke dermed gitt at det er det faktiske tilfellet. Skjer det fleste voldtekter på byen en sen nattetime, eller i hjemmet? Hvor mange saker ser offentlighetens lys? Hvor mange saker blir loggførte? Er det lettere å anmelde en med utenlansk opprinnelse enn en med norsk? Hva hvis kvinnen kjenner voldtektsmannen - blir det tiet ihjel eller kommer saken for en dag? Spørsmålene er mange, og det er mye som forblir ubesvart.

Enhver voldtekt er selvsagt en for mye, men man skal passe seg for å bruke statistikk som argument for å legge hovedandelen av skyld på en eller annen part. Hva som vil være den beste løsningen er jeg ikke kapabel til å svare på, men jeg er enig i at de som kan sendes hjem uten at det bryter konvensjoner Norge er pliktige til å følge, bør hjemsendes hvis de skulle bli funnet skyldige i en grov forbrytelse. 

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget norsk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #73 : 17. april 2009, 15:55 »
Send kriminelle svartinger hjem! Når innvandrere kommer til Norge, må innvandrene tilpasse seg Norge. ikke motsatt..

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #74 : 17. april 2009, 18:33 »
[

Det du sikter til her er praksis i enkelte ekstrem-islamistiske land, også kalt Islamisme, og ekstreme retninger er aldri bra, uavhengig av hvilken religion de legger til grunn (KKK er jo en kristen organisasjon). Om du ser litt nærmere på Islam, så ser du en religion som er ganske lik "vår egen".



Hva som er praksis kan forandre seg over tid. Holdningene er langt viktigere enn du kansje tror. Jeg trener sammen med 500 muslimer og er kompis med flere av dem, jeg vet hva de tenker, de vet hva jeg tenker og vi er enige at vi er uenige. Jeg slår ikke hånda av folk fordi de mener noe annet enn meg, men jeg forsøker å påvirke og få dem til å forstå at visse holdninger er uakseptable. Problemet er at dette er dypt forankret i kultur, religion i praksis(vi vet alle at teori og praksis ikke henger på greip)press fra familien osv. Når disse guttene er ferdig å feste fra seg og knulle norske horer( som de selv sier) gror de skjegg, begynner å lese koranen fra perm til perm og tar ting ganske bokstavelig. Slik er det, selv for 2 og 3 generasjons invandrere.  Jeg bryter all kontakt med de som får seg til å kalle den kvinnelige delen av min familie for horer opp i ansiktet på meg. Ellers er jeg åpen og fordomsfri og lar folk få en sjans til å oppføre seg og tilpasse seg, inntil det motsatte blir bevist. Det blir det desverre ofte.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!