Skrevet av Emne: Verdens sterkeste mann 2013!  (Lest 17647 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #60 : 28. april 2009, 00:28 »
Her har nok oppmerksomheten fra avisen fått det til å gå litt varmt hos unge herr hammer.

Han skal ha cred for mål og drømmer, men jeg våger å påstå at E-dawg sin tilnærming er mer sunn.

Hva er galt med realisme og å få stukket fingeren i jorda? om en 4-5 år, så ser vi nok Emil på showlift i Kristiansand. Og det er bra nok det, hvis man ikke forventer las vegas eller port elisabeth. Smiley

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #61 : 28. april 2009, 00:30 »
Her har nok oppmerksomheten fra avisen fått det til å gå litt varmt hos unge herr hammer.

Han skal ha cred for mål og drømmer, men jeg våger å påstå at E-dawg sin tilnærming er mer sunn.

Hva er galt med realisme og å få stukket fingeren i jorda? om en 4-5 år, så ser vi nok Emil på showlift i Kristiansand. Og det er bra nok det, hvis man ikke forventer las vegas eller port elisabeth. Smiley

My point exactly!
Non Plus Ultra

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #62 : 28. april 2009, 00:32 »
men la oss si om 15-20 år. da kan sånt være mulig. helt enig i at det ikke skjer om 4-5 år. god natt forresten. alltid hyggelig å slenge litt med leppa til hverandre:)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #63 : 28. april 2009, 00:34 »
Tror ikke det er meningen til folk her å tråkke på fyren heller, men litt av poenget til folk her inne er vel at når en stikker hue ut å sier at en skal vinne over folk som jobber beinhardt som allerede er doble så sterke, så fortjener en litt tilbake.

Folk hadde vel ikke reagert om han hadde sakt at han har en drøm om å bli verdens sterkeste en dag, eller at han har et mål om å bli ufattelig sterk. Men når han setter at om 4 år så blir han NSM så tar han den litt for langt uansett (Så lenge man ikke heter Richard Skog eller Carl Yngvar Christensen), ser jo bare på Bøs som sikkert har jobbet minst like hardt som karen her, og som sikkert hadde bedre utgangspunkt som har vært i gamet i 6-7 år (?) uten å bli NSM. Det er lov å drømme, men det er "farlig" å komme med slike konkrete planer totalt uten hold eller realisme i. Det viser en mangel for respekt for de som er i gamet, og da fortjener man ikke respekt selv.






Svak, bitter og dopingfri



dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #64 : 28. april 2009, 00:43 »
kanskje det er en liten ønsketenkning fra herr hammer som egil skallagrimsson sikter til. han må ha lov til det, men er egentlig litt enig med dere i at han bør tåle alt sammen når han påstår sånt og folk her inne vet at det ikke stemmer. på samme måten som jeg tåler at mange her ikke tror på de talla jeg har løfta, som jeg ikke har bevis for. men det er en annen historie. time will show

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #65 : 28. april 2009, 00:45 »
kanskje det er en liten ønsketenkning fra herr hammer som egil skallagrimsson sikter til. han må ha lov til det, men er egentlig litt enig med dere i at han bør tåle alt sammen når han påstår sånt og folk her inne vet at det ikke stemmer. på samme måten som jeg tåler at mange her ikke tror på de talla jeg har løfta, som jeg ikke har bevis for. men det er en annen historie. time will show


Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #66 : 28. april 2009, 00:46 »
jeg tror heller ikke på at han har løfta det han påstår han har løfta, men jeg sier det sånn, at han er i stand til å løfte sånt hvis han velger å gå den veien. (og ikke hører på e-dawg;)

Neh...Man kommer ikke særlig langt med bare troen og den rette innstillingen vettu...
Det å bli sterk handler om å ha en kropp som er villig til å bli sterkere, og er i stand til å løfte tungt..
Om alle vektløftere der ute, skulle trosse skader og sine gener, ved å bare "tro"...? da hadde det vært mange i toppen da:)
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #67 : 28. april 2009, 00:48 »
den godtar jeg, men jeg tok utgangspunkt i at han har den rette fysikken da, for ordens skyld. om han ikke har det så var det et eksempel. hva vet e-dawg om hans talent?

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #68 : 28. april 2009, 01:00 »
jeg er umulig i kveld. nå gir jeg meg for denne gang.

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #69 : 28. april 2009, 01:02 »
I slutten av reportasjen, når han får spørsmål om når vi får se han i wsm, da minner han fryktelig om Skog hehe..
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #70 : 28. april 2009, 01:07 »
jeg er umulig i kveld. nå gir jeg meg for denne gang.
God natt sjef. Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #71 : 28. april 2009, 01:08 »
takk det samme. vi får fortsette å kverulere i morra;)

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #72 : 28. april 2009, 02:04 »
Er vel ikke målene hans folk trakker på, selv om en skulle tro en på "130kg" svevde litt nærmere jorden. Er vel mer at han lyger som det renner som gjør at folk bryr seg. Men det som skremmer meg mest er at en avis gidder å skrive noe slikt uten å sjekke noe som helst.

Er vel ingen med fornuften i behold som tror den stangen der veier mer enn max 60kg what  en 10kg stang og 40kg i vekter, da veier det røret han har tredd utenpå stanga 40kg  Grin Lurer på hvilket materiale det er lagd av gull??

Nei håper for guds, allah og nissens skyld at det er en forsinket aprilspøk.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #73 : 28. april 2009, 02:14 »
Har hørt rykter om at han har funnet en asteroide, angivelig fra Jupiters belte, og smeltet om materialet derfra. Noen som kan bekrefte dette?
Sa brura

Figuz

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste mann 2013!
« #74 : 28. april 2009, 06:28 »
Det er en stor arm det Grin hahaha
Minus spekk, lander vi fort på 35cm i OMKRETS!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!