Skrevet av Emne: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?  (Lest 22862 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #15 : 01. mai 2009, 14:05 »
Men herregud, begynner vel å bli nok puppetroll innen fitness nå, eller hva?

Nei.

Jannicke skal stille for første gang i år, tror hun kan bli litt liten, men vanskelig og uttale seg, før hun faktisk står på scenen...

Enig i dette. Men hun kan sikkert gjøre en fin debut! Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #16 : 01. mai 2009, 14:07 »
Ja, nå vil vi ha puppetroll i styrkeløft også! KOM IGJEN JENTER!
Vi har da masse puppetroll i styrkeløft!! Men ikke av hunkjønn.. Grin Grin Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #17 : 01. mai 2009, 14:15 »
Jannicke skal stille for første gang i år, tror hun kan bli litt liten, men vanskelig og uttale seg, før hun faktisk står på scenen...

Jeg er helt enig med Daniel og TC på denne. Men ... det skal uansett bli spennende å se henne på scenen, og jeg har lovet å sitte med plakat i salen og heie på henne.  Smile Synes jenta er tøff, jeg.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #18 : 01. mai 2009, 14:18 »
Synes jenta er tøff, jeg.

Enig!

Alltid moro å se "folk" dømme "puppetroll", "bolehoder", "putt inn generaliserende uttrykk her" etc. Tror man aldri blir kvitt slike holdninger. Cred for at hun ønsker noe med treningen sin.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #19 : 01. mai 2009, 14:32 »
Enig!

Alltid moro å se "folk" dømme "puppetroll", "bolehoder", "putt inn generaliserende uttrykk her" etc. Tror man aldri blir kvitt slike holdninger. Cred for at hun ønsker noe med treningen sin.
Så klart skal hun få cred for at hun er flink med kosthold og virker målbevisst. Men det er da vel ikke nødvendig å legge ut masse puppebilder av seg selv? Og en drøss andre bilder av trynet som er mer eller mindre likt hver eneste gang. Det er tydeligvis noe jeg ikke skjønner, så gjerne forklar hensikten med det der.
Å kalle den dama for norges best trente er et langskudd spør du meg, derfor reagerte jeg.

Figuz

  • Gjest
Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #20 : 01. mai 2009, 14:37 »
Så klart skal hun få cred for at hun er flink med kosthold og virker målbevisst. Men det er da vel ikke nødvendig å legge ut masse puppebilder av seg selv? Og en drøss andre bilder av trynet som er mer eller mindre likt hver eneste gang. Det er tydeligvis noe jeg ikke skjønner, så gjerne forklar hensikten med det der.
Å kalle den dama for norges best trente er et langskudd spør du meg, derfor reagerte jeg.
Er det bare meg, eller aaaner jeg en liten tone misunnelse? Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #21 : 01. mai 2009, 14:48 »
Så klart skal hun få cred for at hun er flink med kosthold og virker målbevisst. Men det er da vel ikke nødvendig å legge ut masse puppebilder av seg selv? Og en drøss andre bilder av trynet som er mer eller mindre likt hver eneste gang. Det er tydeligvis noe jeg ikke skjønner, så gjerne forklar hensikten med det der.
Å kalle den dama for norges best trente er et langskudd spør du meg, derfor reagerte jeg.

Tror nesten jeg må støtte Missy- her da jeg aner "en smule" narsissisme. Det vil si, det er de fleste i besittelse av, men i større eller mindre grad. I den bloggen syns jeg det var litt vel mye pupper og kanskje ikke så mange bilder relatert til selve fitnessdelen. Ja, det er bilder av mat, men mest mote- og ansiktsbilder. Så vel, et par poseringer, men det første som slo meg var ikke fitness, men heller glamourmodell.

Jeg må i likhet med Missy- si at jeg syns det er flott at hun virker målbevisst og ønsker noe med treningen sin - enhver som har det fortjener respekt, men det er måten det blir gjort på. Skal man få oppmerksomhet for resultater innenfor idretten man holder på med, eller fordi man, i noen øyne, ser bra ut og/eller har store pupper? Jeg syns ikke fitnessen er i fokus, men snarere andre ting.

Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #22 : 01. mai 2009, 14:51 »
Er det bare meg, eller aaaner jeg en liten tone misunnelse? Smiley
Du må gjerne innbille deg at mitt engasjement springer ut ifra misunnelse, men da tar du så inderlig feil. Dette er en klisjéaktig hersketeknikk. Det er faktisk slik at det går an å kritisere noen uten at det kommer av misunnelse Wink Jeg har et generelt inntrykk av at det er fryktelig mange puppejenter der ute som meddeler at de skal begynne med fitness hvis hovedaktivitet, tilsynelatende, er å knipse bilder av seg selv i tide og utide med hovedfokus på puppene sine. Men for all del, kan godt hende hun vil gjøre det bra i fitness Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #23 : 01. mai 2009, 14:54 »
Vi har da masse puppetroll i styrkeløft!! Men ikke av hunkjønn.. Grin Grin Grin


Oooh, the truth hurts  Shocked
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #24 : 01. mai 2009, 15:00 »
Er det bare meg, eller aaaner jeg en liten tone misunnelse? Smiley
Denne syns jeg er ufin.
Og jeg syns trådstarter skaffer Jannicke ufortjent negativ oppmerksomhet også, ved å overdrive hennes posisjon i fitness akkurat nå.

Det er ikke Jannicke selv som påberoper seg å være i toppen. Men hun ØNSKER seg dit.

Hun har vært puppemodell og glamourmodell, og vil nok lenge ha det merket på seg...
Hennes utfordring blir stor, når hun skal få en fysikk til å matche brystkassa. Og selv om det fins noen fitnessjenter med innlegg, så er trenden nå at flere og flere har mindre innlegg eller ikke innlegg i det hele tatt.
Blir man for liten i forhold til puppene, så vil det gjøre utslag hos dommerne.

Missy sin kommentar til trådstarter finner jeg helt på sin plass, jfr hetsingen av Emil i WSM 2013 tråden... han som skulle bli sterkest i verden innen 5 år..

Figuz

  • Gjest
Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #25 : 01. mai 2009, 15:07 »
Du må gjerne innbille deg at mitt engasjement springer ut ifra misunnelse, men da tar du så inderlig feil. Dette er en klisjéaktig hersketeknikk. Det er faktisk slik at det går an å kritisere noen uten at det kommer av misunnelse Wink Jeg har et generelt inntrykk av at det er fryktelig mange puppejenter der ute som meddeler at de skal begynne med fitness hvis hovedaktivitet, tilsynelatende, er å knipse bilder av seg selv i tide og utide med hovedfokus på puppene sine. Men for all del, kan godt hende hun vil gjøre det bra i fitness Smiley
Hehehe, trekker bare i tråder, bare kødd seff. Wink
Er veldig enig i at det er mange jenter som tror at de er deffet, med silikonpupper og godt utseende er nok. Synes mange av fitnessjentene er veldig lite muskuløse, tilsynelatende så lite at man kan ta en jente på gata, deffe ho og smøre inn med tan - og få ho opp på scenen (satt litt på spissen). Derimot syns jeg Jannicke er bedre trent enn mange av de, MEN ikke norges best trente. Smiley

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #26 : 01. mai 2009, 15:34 »
Tror nesten jeg må støtte Missy- her da jeg aner "en smule" narsissisme. Det vil si, det er de fleste i besittelse av, men i større eller mindre grad. I den bloggen syns jeg det var litt vel mye pupper og kanskje ikke så mange bilder relatert til selve fitnessdelen. Ja, det er bilder av mat, men mest mote- og ansiktsbilder. Så vel, et par poseringer, men det første som slo meg var ikke fitness, men heller glamourmodell.

Jeg må i likhet med Missy- si at jeg syns det er flott at hun virker målbevisst og ønsker noe med treningen sin - enhver som har det fortjener respekt, men det er måten det blir gjort på. Skal man få oppmerksomhet for resultater innenfor idretten man holder på med, eller fordi man, i noen øyne, ser bra ut og/eller har store pupper? Jeg syns ikke fitnessen er i fokus, men snarere andre ting.

Smiley

Narsissisme er jo en dyd i Norge og Vesten for øvrig i dag og det kan se ut som at desto mer overfladisk en er desto "kulere" og mer populær er man. Se for eksempel de tragiske menneskene som blir tilbedt landet rundt for å delta på patetiske reality show og lignende.

Ellers er jeg veldig enig i mye av det du/dere sier her; bloggen hennes har svært lite med Fitness å gjøre men masse med pupper og trutmunn. Det er jo hennes valg men hvis hun først og fremst vil bli sett på som Fitness utøver så burde kanskje fokuset, og ikke minst, imaget i den bloggen forandres litt.
Hun har jo faktisk en fin kropp og man ser en del masse i lår og bra muskulatur i deler av overkroppen men det er ikke det det fokuseres på.
Hun virker litt "framtung" både i posering og image her og kan nok lære en del av for eksempel TF's egne, nydelige Marthe Skog Johansen!  Wink

For all del; stå på! Men forvent å bli oppfattet på den måten man framlegger seg selv!  Smiley

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #27 : 01. mai 2009, 16:14 »
Så klart skal hun få cred for at hun er flink med kosthold og virker målbevisst. Men det er da vel ikke nødvendig å legge ut masse puppebilder av seg selv? Og en drøss andre bilder av trynet som er mer eller mindre likt hver eneste gang. Det er tydeligvis noe jeg ikke skjønner, så gjerne forklar hensikten med det der.
Å kalle den dama for norges best trente er et langskudd spør du meg, derfor reagerte jeg.

Tror nesten jeg må støtte Missy- her da jeg aner "en smule" narsissisme. Det vil si, det er de fleste i besittelse av, men i større eller mindre grad. I den bloggen syns jeg det var litt vel mye pupper og kanskje ikke så mange bilder relatert til selve fitnessdelen. Ja, det er bilder av mat, men mest mote- og ansiktsbilder. Så vel, et par poseringer, men det første som slo meg var ikke fitness, men heller glamourmodell.

Jeg må i likhet med Missy- si at jeg syns det er flott at hun virker målbevisst og ønsker noe med treningen sin - enhver som har det fortjener respekt, men det er måten det blir gjort på. Skal man få oppmerksomhet for resultater innenfor idretten man holder på med, eller fordi man, i noen øyne, ser bra ut og/eller har store pupper? Jeg syns ikke fitnessen er i fokus, men snarere andre ting.

Smiley

Helt fantastisk.

Dette er bloggen hennes, og her kan hun faktisk poste hva hun vil. Smiley At du, Missy, syntes det er for mange "puppedamer" i fitness, faller vel på din egen urimelighet, da jeg regner med du mener at "puppedamer" har noe homogent negativt, som ikke passer inn i en fitnessammenheng. Ikke vet jeg om du kjenner mange jenter i fitnessmiljøet som gjør at du kan generalisere. Gjør du det kan du jo godt få forklare. Gjør du det ikke står jeg fast ved dømming av mennesker du ikke kjenner, basert på egen sneverhet. Jeg er heller ikke kjent med din definisjon av "puppedamer" - men skjønner uansett ikke hva du generaliserer kvinner med pupper finere enn gjennomsnittet til å være.

Smiley


Og til Gundersen. Hør på Egil. Hvorfor konkluderer du med at dette er måten hun drar oppmerksomhet til "idretten sin"? Så vidt jeg vet legger hun ut bilder av seg selv for å reklamere for seg - ikke fitness. Og hva du mener bloggen hennes burde være, er vel heller en indikasjon på at du selv burde finne ditt tastatur og lage din egen blogg - i stedet for å bruke tid på å kritisere andres.

Jante, sjalusien, trangsyntheten og måteholdenheten lenge leve.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #28 : 01. mai 2009, 16:27 »
VargThor; Gundersen og Missy reagerte vel først og fremst på OP's framstilling av damen i utgangspunktet, det var en ganske overdreven trådtittel og førstepost.
Er helt enig i at man ikke skal generalisere, har selv blitt anklaget for steroid bruk mange ganger (til tross for at jeg ikke er veltrent engang) og derav lav IQ osv så det skjer (er du vakt i tillegg, som meg, da er det på en måte vedtatt at man er retardert).
Tror heller ikke Jannicke mener å promotere sin deltagelse i idretten med sin blogg men det ser jeg også på som litt merkverdig.
Foruten litt matbilder og skriverier rundt matpakken er det ikke mye om det, noe som virker litt rart for en person som skal satse hardt på en idrett og "go for it" (ser f.eks veldig lite om trening osv).
Skjønner jo at det går ann å ha andre interesser/aktiviteter i tillegg til Fitness men de fleste utøvere av kraftsport og diverse bodysculpting ofrer jo veldig mye tid og krefter på idretten sin og det gjenspeiles gjerne i blogger eller andre memoarer.

Uansett; er først og fremst OP som har gjort en merkelig figur her i min mening, det legges litt opp til det men det er selvfølgelig ikke utøveren/modellen sin feil. Sikkert mange som hadde hoppet på meg også om jeg laget en tråd som proklamerte at "Sponheim; Norges fineste mann?" sånn bare for å sette det litt på spissen...

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Jannicke Lavik-Norges flotteste og best trent?
« #29 : 01. mai 2009, 16:41 »
Og til Gundersen. Hør på Egil. Hvorfor konkluderer du med at dette er måten hun drar oppmerksomhet til "idretten sin"? Så vidt jeg vet legger hun ut bilder av seg selv for å reklamere for seg - ikke fitness. Og hva du mener bloggen hennes burde være, er vel heller en indikasjon på at du selv burde finne ditt tastatur og lage din egen blogg - i stedet for å bruke tid på å kritisere andres.

Jante, sjalusien, trangsyntheten og måteholdenheten lenge leve.

Du kan tro akkurat hva du vil, men jeg gir deg i alle fall rene ord for pengene. Ser ingen grunn til at jeg skal pakke inn meningene mine i fine ord og si ting jeg ikke mener for å tilfredstille de som måtte mene noe annet enn meg. Da posten kom tillot jeg meg å kommentere hovedposten da trådstarter kom med et relativt dårlig begrunnelse for å kalle henne "Norges flotteste og best trente". Jeg trakk fram bl.a. Pia Marlen fordi hun faktisk, objektivt sett, er bedre trent. Hva man finner attraktivt blir en subjektiv sak, men det får så være.

Nå skjønner jeg selvsagt at bloggen er til for at hun skal reklamere for seg selv og ikke for fitness, men som jeg også har skrevet finner jeg ingen sammenheng mellom det som har blitt skrevet om henne og det man faktisk kan finne på sida.

Jeg syns det må være lov til å komme med sin mening uten å bli beskyldt for å være det ene eller andre. Personlige preferanser vil avgjøre hva man mener om dette og uavhengig av hva andre måtte mene står jeg fast ved min holdning. Jeg respekterer andres, men de vil ikke ha noen innvirkning på hva jeg måtte mene. Jeg må også få legge til at jeg faktisk har kommet med noen positive ord om henne også, men det ble tydeligvis glatt oversett...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!