Skrevet av Emne: heia politjurist  (Lest 11558 ganger)

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #105 : 23. juni 2009, 17:43 »
Liten oppdatering som dokumenterer hvordan politifolk og politijurister egentlig er  Angry
http://www.aftenbladet.no/lokalt/dalane/1041687/Gaar_rettens_vei_for_lappen.html

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: heia politjurist
« #106 : 23. juni 2009, 17:48 »
Er det bare meg, kenboy, eller gjør du ikke annet her på forumet enn å skrive nedsettende om politiet? Er snutehat det eneste du engasjerer deg for her i verden?

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #107 : 23. juni 2009, 17:49 »
Er det bare meg, kenboy, eller gjør du ikke annet her på forumet enn å skrive nedsettende om politiet? Er snutehat det eneste du engasjerer deg for her i verden?
Ja det er det ja  Grin

Protein1991

  • Gjest
Sv: heia politjurist
« #108 : 23. juni 2009, 17:57 »
Ja det er det ja  Grin
Dårlig erfaring fra dem tidligere, eller dårlig samvittighet ? Tongue

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #109 : 23. juni 2009, 18:31 »
Er det bare meg, kenboy, eller gjør du ikke annet her på forumet enn å skrive nedsettende om politiet? Er snutehat det eneste du engasjerer deg for her i verden?
Har du foresten lest saken?
Synes ikke du det er et maktmisbruk når man prøver og ramme en person slik som div betjenter sammen med juristen har gjort i denne saken, toppen av kransekaken nås  når politidirektoratet krever ar man skal bevise sin erdulighet gjennom en legeærklæring?
Hvordan i helvete skal man bevise noe slikt? kan politiet bevise at festing i HELGENE gjør deg uskikket til å kjøre bil på jobbVedkommende er tydeligvis ikke farlig nok til å nektes å kjøre heller m.t.p at han kan kjøre til alle ankemuligheter er oppbrukt.
Dette kommer til å bli et nasjonalt oppmerksomt mageplask for de som missbruker makten sin innenfor polititet.
Jeg håper virkelig at du får smake maktmissbruket til disse avskumma en dag slik at du ikke lenger  går rundt med ståpikk hver gang du ser de tøffe gutta i blått...   Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #110 : 23. juni 2009, 18:38 »
jeg kontaktet forresten journalisten her for en måned siden og etterlyste mer om denne saken. Smiley
Ikke hørt noe enda. Men det kommer nok hvis det er interessant nok. Hvis det viser seg at alt er ryddig og slampen er en slamp, så hører vi nok lite... hvis det viser seg at makta har forgrepet seg, så får vi nok høre det til gangs. Smiley

Ikke noe mer bermen elsker enn at noen med ansvarog makt dummer seg ut. Slik er det, og det er greit.

Hvis et avisbud gjør feil, så er det noen som ikke får avisa si om morgenen... Hvis en lege dummer seg ut på jobben, så kan i verste fall noen dø.

Enkelte jobber er det risiko knyttet til. Det får man tåle hvis man vil ha slike jobber.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #111 : 23. juni 2009, 18:40 »
jeg kontaktet forresten journalisten her for en måned siden og etterlyste mer om denne saken. Smiley
Ikke hørt noe enda. Men det kommer nok hvis det er interessant nok. Hvis det viser seg at alt er ryddig og slampen er en slamp, så hører vi nok lite... hvis det viser seg at makta har forgrepet seg, så får vi nok høre det til gangs. Smiley

Ikke noe mer bermen elsker enn at noen med ansvarog makt dummer seg ut. Slik er det, og det er greit.

Hvis et avisbud gjør feil, så er det noen som ikke får avisa si om morgenen... Hvis en lege dummer seg ut på jobben, så kan i verste fall noen dø.

Enkelte jobber er det risiko knyttet til. Det får man tåle hvis man vil ha slike jobber.
Hvis du hadde lest linken ville du lest at saken skal opp i retten til høsten.....
Edit
http://www.aftenbladet.no/lokalt/dalane/1041687/Gaar_rettens_vei_for_lappen.html

Edit
Jeg ser du kaller gutten en slamp,hvordan vet du at han er det?
En annen merkelig sak er jo ditt valg av yrke når du så lettvint kommer med nedsettende bemerkelser om andre? Jeg vil jo tro at du jobber med rimelig mange slamper eller hur? Liker du deg blant slamper? Får de deg til å føle deg bedre enn de?  Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #112 : 23. juni 2009, 18:46 »
Ahh.. så direktoratet har sagt seg enig med juristen. da var det ihvertfall ingen åpenbar feil å ta lappen, samtidig som det da er merkelig at gutten er såpass trygg at han kan ha sertifikatet enn sålenge... litt selvmotsigende.

Jaja, regner han nå skjønner at det er makta som rår... Wink Kanskje han skjerper seg Grin

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: heia politjurist
« #113 : 23. juni 2009, 19:32 »

Jeg ser du kaller gutten en slamp,hvordan vet du at han er det?

Alle vet jo at de fra Egersund som nyter alkohol er noen slamper ... ikke noe nytt under stolen der borte nei  Drankere     Grin
HABEAS CORPUS

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #114 : 23. juni 2009, 19:39 »
Kenboy.. det er mulig mitt ordvalg er bevisst for å tirre deg.
Det er ganske slitne stereotyper; slask, slamp og kjeltring. Jeg har brukt disse ordene mer i denne tråden enn hele mitt yrkesaktive liv ellers.
Du er nok den som trekker flest konklusjoner basert på vag info her. Smiley

Jeg regner med det ville gjort dagen din perfekt hvis jeg skulle vise meg å være slik du tror alle i maktposisjoner er, men jeg må skuffe deg. Jeg kan jobben min, jeg kan faget mitt og jeg kan mennesker. Men jeg kan også innse at verden ikke er perfekt og desverre fins det kriminelle i maktposisjoner også.
pedofile i uniform, voldsmenn i uniform og korrupte i uniform. Selv om dette skjer, så kan man ikke slutte å ha et samfunn med lovgivende makt og utøvende makt. Smiley

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #115 : 23. juni 2009, 19:58 »
Jeg går ikke rundt og tror at alle i en eller annen uniform er maktsyke eller voldelige men svært mange er det , det ligger faktisk en del i myten som går på at det er en viss type stakkarslige maktkåte mennesker som har ulike behov for å hevde seg og som ikke klarer det i andre fora enn i "uniformen".
Slik er det bare og med tanke på mye av det du skriver i div tråder så minner du litt om den typen  Grin men tror faktisk ikke at du er så mye annet enn en relativt snill fangevokter, men jeg tror også du har noe menneskeforakt en del av det du skriver tyder på det..  Grin   det har også jeg det innrømmer jeg gjerne....  Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #116 : 23. juni 2009, 20:39 »
Jeg tror du har rett... altså i at din forakt for mennesker som jobber i lavtlønnede serviceyrker og omsorgsyrker er større enn vår forakt for våre klienter, fanger og publikum. Wink

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #117 : 23. juni 2009, 20:51 »
Jeg tror du har rett... altså i at din forakt for mennesker som jobber i lavtlønnede serviceyrker og omsorgsyrker er større enn vår forakt for våre klienter, fanger og publikum. Wink
'
Det der er det dummeste jeg har hørt til nå, hva er det du egentlig sitter og innbiller deg? Min mor jobber med renhold og jeg ser ikke ned på henne eller mennesker generellt som jobber uansett hva slags jobb man måtte ha altså hvis du skal ha det inn med teskje så respekterer jeg folk som jobber fremfor å motta ytelser(jeg innser også at noen trenger hjelp fra det offentlige i kortere eller lengre perioder) , når jeg henviste til mennesker jeg forakter så var det enkelte innenfor politietaten jeg henviste til....
Snakk om å legge ord i munnen på folk....  Angry

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: heia politjurist
« #118 : 23. juni 2009, 21:14 »
det var politietaten og min etat jeg skrev om... Lavtlønnet begge to. Mitt er et omsorgsyrke og politietaten server publikum. Wink

hvor kommer vaskekona inn?? Å, nå kom jeg på det!! Du husker hu vaskekona som ble banka av noen politifolk?!

Slapp av, kenny! Ikke alt er så slemt vettu. Smiley

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: heia politjurist
« #119 : 23. juni 2009, 21:23 »
Latterlig og irriterende du er  Grin
Du syntes vel det var tøfft og se på du vel at to "store" politifolk som manifisterer alt du ser på som tøfft og mannlig tar kveletak på ei lita negervaskedame ?
Den ene som tok kveletak er jo dessuten glad i å kvele negere (les:obiorasaken)
Får lyst til å ta kveletak på enkelte jeg også FACE TO FACE   Angry  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!