Skrevet av Emne: Hold dere unna nettbutikken World Of Gaming!  (Lest 570 ganger)

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Hold dere unna nettbutikken World Of Gaming!
« : 25. mai 2009, 18:39 »
Hei.

Vil bare oppfordre folk til å styre unna nettbutikken World of Gaming.

www.wog.no

Mot meg har de hvertfall vært vanvittig uproff. Det begynte med at jeg bestilte en musematte. Etter å ha ventet i tre uker, sendte jeg utallige mailer for å purre etter den. Uten svar, så ringte jeg dem. De beklaget, de hadde ikke mattene på lager (noe det ikke stod på varebeholdningen på nettet), og IT systemet deres hadde vært nede, noe som gjorde at de ikke hadde fått mailene mine.

Jeg fikk så valget mellom å enten vente til de fikk matten inn, eller avbestille og få pengene igjen. (ca 400 kr). Etter en ukes tenketid, valgte jeg å avbestille, for å få pengene igjen.

...det var i påsken...

Jeg har enda ikke fått pengene. Etter å ha sendt nye mailer til de, og ringt de daglig for å høre lovnader som "De skal være på vei så fort som mulig!", ble jeg lei og sendte en LANG mail til de angående situasjonen. Ikke overraskende har det ikke komt svar.

Jeg har purret og purret, og har ringt de opptil 15 ganger. Senest forrige uke sa de at overføringen skulle være på vei, og jeg tok det som god fisk. Ventet to dager, men såg heller ikke pengene da. Kundetelefonen er forøvrig et mobilnummer, og butikken holder til i Bodø.

De siste dagene har det ikke vært mulig å komme igjennom til de. "The person you are calling can not be reached" er det velkjente, men irriterende svaret på mobilen deres. Latterlig opplegg, jeg går straks til forbrukerådet/ombudet.


Ville bare gi beskjed!
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hold dere unna nettbutikken World Of Gaming!
« #1 : 25. mai 2009, 19:42 »
Hørres ut som en sak for Tv2 hjelper deg;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!