Skrevet av Emne: Mat før, under og etter en konkurranse  (Lest 389 ganger)

Utlogget godis

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Mat før, under og etter en konkurranse
« : 04. juni 2009, 12:41 »
Hei!
Jeg er ganske fersk på det med å kombinere mat med aktivitet for å få best mulig resultat, og håpet at dere kunne hjeloe meg med å sette opp et forslag til hva jeg kan spise denne dagen, og helst også når jeg skal spise det. (Frokost og mellommåltider under konkurransen, eventuelt lunsj etter at jeg er ferdig med å danse, for jeg skal ikke hjem på en stund selv etter at jeg er ferdig).
På lørdag skal jeg konkurrere i en type dans. For å få fram all nødvendig info: jeg skal danse 2-4 ganger i 1-2 minutter med en høy intensitet (man er kjempeanpusten når man er ferdig med en runde) med 30 minutters mellomrom mellom. Før det skal jeg varme opp ordentlig godt, og holde med i aktivitet med dansing/aerobic greier, med jevne mellomrom, men ikke i ett sett, slik at jeg sliter meg ut til når jeg skal vise meg fram for dommerne.

Det tar ca 45 minutter med tog og 30 minutter gange for å komme til dette stedet.
Takker på forhånd for svar Smiley

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?