Skrevet av Emne: Mat før, under og etter en konkurranse  (Lest 344 ganger)

Utlogget godis

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Mat før, under og etter en konkurranse
« : 04. juni 2009, 12:41 »
Hei!
Jeg er ganske fersk på det med å kombinere mat med aktivitet for å få best mulig resultat, og håpet at dere kunne hjeloe meg med å sette opp et forslag til hva jeg kan spise denne dagen, og helst også når jeg skal spise det. (Frokost og mellommåltider under konkurransen, eventuelt lunsj etter at jeg er ferdig med å danse, for jeg skal ikke hjem på en stund selv etter at jeg er ferdig).
På lørdag skal jeg konkurrere i en type dans. For å få fram all nødvendig info: jeg skal danse 2-4 ganger i 1-2 minutter med en høy intensitet (man er kjempeanpusten når man er ferdig med en runde) med 30 minutters mellomrom mellom. Før det skal jeg varme opp ordentlig godt, og holde med i aktivitet med dansing/aerobic greier, med jevne mellomrom, men ikke i ett sett, slik at jeg sliter meg ut til når jeg skal vise meg fram for dommerne.

Det tar ca 45 minutter med tog og 30 minutter gange for å komme til dette stedet.
Takker på forhånd for svar Smiley

Gå til:  

Karbonadedeig og kjøttdeig er populære ingredienser i hverdagsmaten.
Spis mer av denne matvaregruppen for å bygge muskler.
Speltlomper er i vinden som bare det.
For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019374

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.