Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 70585 ganger)

Utlogget tynt

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Markløft.
Sv: Arild Haugen slo knockout IGJEN
« #360 : 02. april 2010, 19:44 »
http://live.vgtv.no/?eventId=9

Livesendingen fra kampen går her. Gleder meg til dette, mulig Arild faktisk må bokse mer enn 3min nå Smiley

Utlogget thy

• Skravlekopp
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

« #361 : 03. april 2010, 13:41 »
Hehe, dette blir rått!  Smiley

Utlogget AKBS

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Team Strongman Roy Holte
« #362 : 07. april 2010, 19:00 »
Jeg og mannen min var del av en stor gjeng som reiste opp til Benidorm for å se Arild bokse samt vise at vi var der for å støtte han i hans 3 kamp. Jeg er absolutt ingen bokseekspert, slik at hans ferdigheter innen boksing får andre ta seg av. Men etter og ha lest flere av innleggene her blir jeg forbanna.
Hva forventer dere egentlig ??
Gutten er veldig ung, han er helt i startgropa innen det han driver med nå. Kanskje enkelte her burde gå ei runde med han i ringen selv.

Arild er ekstremt dedikert til det han starter med og det vet vi alle. Etter den lille boksingen han har drevet med til nå var Roy, mannen min, overasket over hva han fikk til.
Vi og mange andre ønsker Arild all mulig lykke i tiden fremover. Han trenger gode trenere og sponsorer og støtte i stedet for klaging !!

Til dere som synes det var ekkelt at vi heiet på han, vi ville vise at det er noen som faktisk har troa på gutten. 
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget rollingthunder

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

• Ja til profesjonell kampsport i Norge.
« #363 : 11. april 2010, 19:52 »
1.Jeg er absolutt ingen bokseekspert, slik at hans ferdigheter innen boksing får andre ta seg av. Men etter og ha lest flere av innleggene her blir jeg forbanna.

2.Gutten er veldig ung, han er helt i startgropa innen det han driver med nå. Kanskje enkelte her burde gå ei runde med han i ringen selv.

3,Arild er ekstremt dedikert til det han starter med og det vet vi alle. Etter den lille boksingen han har drevet med til nå var Roy, mannen min, overasket over hva han fikk til.

4.Til dere som synes det var ekkelt at vi heiet på han, vi ville vise at det er noen som faktisk har troa på gutten. 

1. Ok

2. Med andre ord : en med liten erfaring, som er ung skal ikke kritiseres for manglende teknikk i en profesjonell boksekamp? Ellers er jeg ikke en boler som Arild, så hvorfor skulle jeg møte han i det hele tatt?

3. Ok? Hva har det med manglende teknikk å gjøre?

4. Å ha tro på noen er ingen grunn til å irritere folk som har kampsport som interesse.

Utlogget Lillefighter

• .: Fighter Member :.
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

« #364 : 11. april 2010, 21:18 »
Arild er ekstremt dedikert til det han starter med og det vet vi alle. Etter den lille boksingen han har drevet med til nå var Roy, mannen min, overasket over hva han fikk til.
Vi og mange andre ønsker Arild all mulig lykke i tiden fremover. Han trenger gode trenere og sponsorer og støtte i stedet for klaging !!
Roy, mannen din, kan tydeligvis lite om boksing.
Syntes det er veldig merkelig å gi seg når man leder greit etter tredje runde i en fire runders kamp,
men det tror jeg Arild syntes og.Arild syntes jeg har virket ekstremt seriøs og ikke minst ydmyk
i forhold til hva jeg hadde trodd.Tror det er en veldig klok avgjørelse av han å bruke noen måneder på
å bli bedre boksemessig..tror også at Rune er en bra partner for han.
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.