Skrevet av Emne: 824 mill. for en fotballspiller  (Lest 5458 ganger)

Utlogget Fat Mike2

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #30 : 11. juni 2009, 23:15 »
Penger fra station, kamper osv. Sier det deg noe hvis jeg sier lønn, sol og sommer?

Skjønner til en viss grad argumentene lønn, sol og sommer. Men er ikke 1 million i uka nok? Været kan man få gjort lite med, så den er vel udiskutabel.. Men uansett, vil da tro at verdens beste fotballspiller vil være med å vinne noe? Kan da ikke bare være lønnen som styrer alt. Ronaldo har allerede tjent så mye penger at han kan legge opp i morgen, og likevel trenger han ikke jobbe en eneste dag resten av livet sitt. Ulogisk, spør du meg. Sett at du var verdens beste bowler (søkt eksempel). Ville du ha teamet opp med de som hadde hatt størst sjanse for å vinne, eller de som hadde gitt deg litt mer penger? (og penger hadde ikke engang vært et tema siden du allerede hadde hatt nok for et helt liv)
det e med ost som med damerne, som lars pleie å si. du træng itj å smelt det for å høvle det.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #31 : 11. juni 2009, 23:15 »
Enig med Unknown.. Er veldig fornøyd med at han drar og at vi samtidig får såpass med penger for han. Slipper samtidig all sutringen.I United går alltid klubben fremfor enkelt spillere dette forstår ikke ronaldo.

Og BEISTET helt enig med deg å. Real er mafia klubb nr 1. Skjønner ikke hvor de får alle pengene fra what  

Har sikkert en liten sparekonto fra gammelt av når Franco regjerte Smiley
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Tannfeen

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #32 : 11. juni 2009, 23:17 »
2,5 mill i ukelønn, for å sparke ball?

Fotball blir i mine øyne bare mer og mer latterlig.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Fat Mike2

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #33 : 11. juni 2009, 23:27 »
Lønnsnivået er latterlig iallefall. Ikke rart at de aller fleste toppklubbene er nedsyltet i gjeld.
Fifa må vel komme med noe tiltak snart, hvis ikke kan det fort bli mange Leeds-situasjoner.
Leste et sted at de hadde forslag om å bruke max 51% av inntektene på lønn og spillerkjøp.. Mulig jeg blingser litt med tall eller noe, men det var iallefall noe i den gata. Fotballspillere kunne fortsatt ha levd meget bra på en tidel av den lønna de har i dag.
det e med ost som med damerne, som lars pleie å si. du træng itj å smelt det for å høvle det.

Utlogget Tannfeen

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #34 : 11. juni 2009, 23:43 »
Lønnsnivået er latterlig iallefall. Ikke rart at de aller fleste toppklubbene er nedsyltet i gjeld.
Fifa må vel komme med noe tiltak snart, hvis ikke kan det fort bli mange Leeds-situasjoner.
Leste et sted at de hadde forslag om å bruke max 51% av inntektene på lønn og spillerkjøp.. Mulig jeg blingser litt med tall eller noe, men det var iallefall noe i den gata. Fotballspillere kunne fortsatt ha levd meget bra på en tidel av den lønna de har i dag.

Mye vil ha mer.

Hvem sitter igjen med regninga?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Fat Mike2

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #35 : 12. juni 2009, 00:43 »
Sponsorer, investorer, og ikke minst fansen, som til stadighet må betale mer for billetter og supporterutsyr. Billettprisene på Old Trafford er jo såpass dyre at de fleste vanlige arbeiderne i Manchester ikke har råd til å gå på stadion for å se laget sitt. Stadion fylles opp av "rikfolk" og turister, noe som igjen går utover stemningen på stadion.. Men hey, det gjør da ingenting så lenge spillerne får fra 500 000 og oppover i uka for å holde på med hobbyen sin.
det e med ost som med damerne, som lars pleie å si. du træng itj å smelt det for å høvle det.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #36 : 12. juni 2009, 00:47 »
Sponsorer, investorer, og ikke minst fansen, som til stadighet må betale mer for billetter og supporterutsyr. Billettprisene på Old Trafford er jo såpass dyre at de fleste vanlige arbeiderne i Manchester ikke har råd til å gå på stadion for å se laget sitt. Stadion fylles opp av "rikfolk" og turister, noe som igjen går utover stemningen på stadion.. Men hey, det gjør da ingenting så lenge spillerne får fra 500 000 og oppover i uka for å holde på med hobbyen sin.

De vanligste billettene på Old Trafford er forholdsvis billige i forhold til mange andre store, internasjonale arenaer. 22 pund for barn. 44 pund for vokse.
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Fat Mike2

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #37 : 12. juni 2009, 00:57 »
Men det er fortsatt dyrt for den jevne engelske arbeidstaker, utifra hva jeg har lest Smiley
det e med ost som med damerne, som lars pleie å si. du træng itj å smelt det for å høvle det.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #38 : 12. juni 2009, 01:27 »
44 pounds er ikke mye.

however, fotball industrien er en usunn industri der vanvittig mange lever på nåde. Dårlig økonomistyring,skyhøyt lønnsnivå og strytrike idioter som bøtter inn masse penger inn i klubbene før gøy og driter i om de gir avkastning. Dette er farlig og ekstremt risky. i tillegg så er man avhengig av å investere mye for å få de beste spillerne som igjen øker kostadene. Feiler man da sliter man. Investerer man ikke når man ikke opp og man mister innteker og fans.

Jeg håper enten det kommer en drøss med konkuser eller at fifa setter opp tak på overganger og lønnskosnader,det sistnevte hadde vært det beste men jeg tviler på det skjer..

Utlogget Eplejuice

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 228

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #39 : 12. juni 2009, 11:34 »
44 pund er en del hver uke. Billettene på the kop er vel 30 pund hvis jeg husker riktig.

Er en helt sinnsvak pris for en fotballspiller, men Ronaldo kan vel vise seg å være verdt prisen gjennom flere fans, draktsalg og alt det der. Hadde vært moro å sett et overslag på hva en spiller som Ronaldo kan bety av inntekter for en klubb.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #40 : 12. juni 2009, 12:00 »
44 pund er en del hver uke. Billettene på the kop er vel 30 pund hvis jeg husker riktig.

Er en helt sinnsvak pris for en fotballspiller, men Ronaldo kan vel vise seg å være verdt prisen gjennom flere fans, draktsalg og alt det der. Hadde vært moro å sett et overslag på hva en spiller som Ronaldo kan bety av inntekter for en klubb.

Klubben har sikkert en overslag, men er ikke sikkert de vil legge den frem. For plutselig kommer flere spillere til å kreve mer Cheesy
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #41 : 12. juni 2009, 19:02 »
2,5 mill i ukelønn, for å sparke ball?

Fotball blir i mine øyne bare mer og mer latterlig.

Enig i at det er alt for mye penger, men du tar FEIL når du skriver " for å sparke ball". Er så mye mer en det.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #42 : 12. juni 2009, 19:11 »
Uff ja... de må vel nikke også...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Tannfeen

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #43 : 12. juni 2009, 19:17 »
Enig i at det er alt for mye penger, men du tar FEIL når du skriver " for å sparke ball". Er så mye mer en det.

Jeg vil anta at sponsorinntekter etc kommer utenom den ukelønna på 2,5mill?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #44 : 12. juni 2009, 19:56 »
Jeg forsvarer selvsagt ikke den lønna de får, men de har lange arbeidsdager, vanvittig press på seg og media som skriver både ris og ros om dem hver dag.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!