Skrevet av Emne: Mine tanker og meninger om AAS  (Lest 11004 ganger)

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #30 : 25. august 2009, 23:24 »
Kanonbra innlegg.

Har noen tanker selv også if I may...

De fleste steroider har en mørk side som er like stor som virkningen. Uansett hvor mye man leser seg opp (og det er mange ungdommer som kan mye om steroider) så er det viktig å huske på at alt som er skrevet brukerrelatert til kroppsbygging er skrevet av brukere eller trenere. De fleste leter etter den sannheten de vil ha og det finner de. "Steroider er ikke farlige, jeg har brukt det i 10 år" "jeg har en kamerat som har prøvd alt og han sier disse dosene er perfekte" osv osv.

For min egen del har jeg erfart hvor skummelt dette kan være. Likevel er jeg så reflektert at jeg kan godt ta selvkritikk for doseringer, varighet, typer stoffer og andre faktorer. Men, det er nå over 3 år siden jeg avsluttet siste kur. Hadde ett år etterpå farlig høyt blodtrykk, for lavt nivå av fritt testosteron og skyhøye leververdier. I dag er enda blodtrykket noe høyt selv om jeg har gått ned 30 kg og leververdiene er enda ikke gode. Hadde absolutt null plager mens jeg var aktiv bruker.

Livet forandrer seg hele tiden. Det er lett å være tøff og tro at alt handler om trening og ingenting annet, men en dag snur det for de aller fleste og da kan du ikke ta det tilbake. Du har kanskje redusert livet ditt med noen år, kanskje har du problemer med å få barn eller kanskje du har slitt ut psyken din. Uansett tror jeg de fleste om 10 år fra nå ville angret på bruk/misbruk av steroider.

There is no such thing as a free lunch. Vær hvertfall sikker på at dere er seriøse og vil vie livet deres til dette.

Dagens moralpreken fra onkel B.B

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #31 : 26. august 2009, 10:03 »
Godt sagt Broder.
Det er faktisk mer her i livet enn trening, men som ung mann ser man ofte ikke det. Når man føler at anabole steroider blir en nødvendighet har man gått for langt, og mange skulle nok ønske at de innså det før de begynte fremfor ti år etter.
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #32 : 26. august 2009, 12:26 »
flott innlegg bole bobb aka byggmester bobb (BB),honnør er sendt i posten Wink
boling er uten tvil litt bobb bobb
neste steg nå,er å kutte ut finnbiffen  Tongue
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!