Skrevet av Emne: Mine tanker og meninger om AAS  (Lest 11005 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #15 : 28. juli 2009, 18:41 »
Hvor går skillet mellom 10 års bruk som du refererer til og misbruk?

hvor mener du skillet går mellom bruk og misbruk?

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #16 : 01. august 2009, 23:57 »
hvor mener du skillet går mellom bruk og misbruk?
Bruk er når det brukes ved medisinske grunner under oppfølgning av lege.
 Alt annet er misbruk
sterk,blid og ronkefri

Utlogget lysbringeren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #17 : 10. august 2009, 00:00 »
Er denne tråden symptomatisk for samtaler i styrkeløfterklubber rundt i landet? Den ene sjefsstyrkeløfteren roper fra alteret at steroider er roten til alt ondt og at alle som bruker det kommer til å brenne i ADN's svovelpøler,  og de andre styrkeløfterne i kirken (treningslokalet) roper "Amen", "Halleluja" og "Kyrie Eleieson". Selvfølgelig er det ingen i salen som protesterer eller stiller spørsmål ved prestens (jeg mener sjefsstyrkeløfterens) ord, nei lydig synger menigheten med i sangen som er laget for dem:-)
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" Benjamin Franklin


"Alt under 100 kg er femi" Tommy Steine

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #18 : 13. august 2009, 19:24 »
Nå er dette kanskje ikke noen direkte bevis på at man får hjerteinfarkt av steroider, men noen indisier på at det ikke er bra for hjertet finnes.

leste litt i legemiddelhåndboka,det virker osm om legemiddelhåndboka kun fremstiller bivirkningene evt problemer ved missbruk og ved store doser as
 
interressant
 
 
1 Aggressiv atferd, depresjoner og ulike psykotiske reaksjoner er observert, fortrinnsvis ved (høy dosering.)
 
2 Selv om nedsatt spermatogenese kan vare i flere måneder etter seponering, normaliseres fertiliteten hos de aller fleste. Dokumentasjon for dette mangler imidlertid ved bruk av svært høye doser over lang tid (doping),"så det finnes intet bekreftet steriliseringsproblem foreløbig"?
 
3Disse steroidene ser også ut til å ha et potensial for avhengighetsutvikling, spesielt hvis de brukes i (høye doser)
 
4Det er også beskrevet utvikling av blodcyster i leveren og leversvikt ved (langvarig misbruk.)
 
5 Det er rapportert om økt forekomst av hjerteinfarkt hos yngre menn som (misbruker) androgene anabole steroider
 
6Kroniske, fibromyalgiliknende smerter kan sees hos yngre individer ved misbruk av disse stoffene i (større doser)
 
konklusjon,bruk vanlige doser..ikke "missbruk"as så går alt bra Smiley enig?
 
 
http://www.legemiddelhandboka.no/xml/index.php?frid=Lk-03-endokr-5391&b_start=1

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #19 : 14. august 2009, 11:18 »

konklusjon,bruk vanlige doser..ikke "missbruk"as så går alt bra Smiley enig?
 
http://www.legemiddelhandboka.no/xml/index.php?frid=Lk-03-endokr-5391&b_start=1

Vanlige doser?  Medisinhåndbokas referanser til «vanlige doser» er ikke vel den mengden en vanlig "bruker" bruker av AAS for å øke prestasjonene eller omkretsen rundt biceps.

Hvis du klikket inn på stoffene på venstre side på den siden du linket til, så kan du lese at medisinsk dosering av Nandrolon er 25–50 mg i.m. med 2–4 ukers mellomrom. Gjorde nå ett rask søk på nettet, og fant at vanlig dosering av  Nandrolon blandt bolere er 200-600mg i uka. Nå vet ikke jeg hvor troverdig slike sider er med henhold til dosering, og jeg må innrømme at dette har jeg ikke greie på. Men hvis dette stemmer er jo allerede minste doseringen MANGE ganger over det  medisinhåndboka har som medisinsk dose, og da vil jeg også si at minste «dopingdose» også er missbruk og høy dosering i henhold til den siden du linket til og da vil også bivirkningene komme. Men det var kanskje det samme du ville frem til?

Konklusjon:
Dette er medisiner for syke mennesker som bruker lave medisinske doser, mens friske mennesker som bruker dette for å fremme prestasjoner eller størrelse bruker større doser er da missbrukere. Så med den konklusjonen så er vi vel enige?
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #20 : 21. august 2009, 14:34 »
jeg snakket faktisk med ei apotek dame idag..

Hun mente det ikke var noe fare ved bol..men det var som med alt annet missbrukte du det...

De solgte alt mulig på apoteket..amf,kokain,bol osv...ALT,hehe...morsomt å tenke på at all djevelskap ligger lagra der..at legen kan skrive ut alt mulig til deg om han vil Smiley

så er det bare å overtale han Smiley

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #21 : 21. august 2009, 14:39 »
jeg snakket faktisk med ei apotek dame idag..

Hun mente det ikke var noe fare ved bol..men det var som med alt annet missbrukte du det...

De solgte alt mulig på apoteket..amf,kokain,bol osv...ALT,hehe...morsomt å tenke på at all djevelskap ligger lagra der..at legen kan skrive ut alt mulig til deg om han vil Smiley

så er det bare å overtale han Smiley

Hvilket apotek har du vært på?
Legen kan ikke bare skrive ut kokain til deg.
Det brukes kun ved operasjoner.

Utlogget Mr. Aspheim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #22 : 21. august 2009, 14:55 »
Hvorfor skal legen overtales til å skrive ut en resept på noe som ikke ligger naturlig i vår natur å innta?

AAS er syntetiske steroidhormoner, altså kopier av våre naturlige veksthormoner. Som det står skrevet hemmer AAS hormonet gonadotropin, som naturlig regulerer vår produksjon av testosteron, hvor den etterfølgende virkningen er reduksjon i det naturlige testosteron-nivået.

Jeg ser ikke grunnen til i DET HELE tatt å kødde med det naturlige hormmon-nivået. Bivirkninger vil det være uansett, om det innvendig eller utvendig. Men her er det også individuelle forskjeller. Det er en grunn til at AAS er reseptbelagt og forbudt.

Konkurranser, hvor reglene er satt opp på en fornuftig måte, får en fornuftig deltakelse og fornuftige resultater. Da er dette fornuftige mål å strebe etter, og motiverende, og ikke minst skal det være gøy. Går det ikke fort nok, nei, da er det bare å trene hardere å spise rettere. Roma ble ikke bygd på en dag  Smiley
"Det finnes ingen hemmelighet bak suksess. Det er resultatet av forberedelse, hardt arbeid og å lære av sine nederlag"

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #23 : 21. august 2009, 18:02 »
Hvilket apotek har du vært på?
Legen kan ikke bare skrive ut kokain til deg.
Det brukes kun ved operasjoner.

det kan jeg selvsagt ikke opplyse om..

SELVSAGT var det vell ingen som trodde legen "bare"kunne skrive ut amf og koka til folk...
Det brukes mot alt mulig rart,da far min døde snakket jeg med en lege om hvorfor han ikke kunne fått narkotiske stoffer som dette for en litt bedre slutt..joda han var enig,synd vi ikke hadde snakket om det før..de tvinger det ikke på deg selvsagt,YTTERST vanskelig å få skrevet ut

men amfetamin skrives faktisk ut til adhd folk som får en motsatt effekt...

så de har sine bruksområder...alt mulig,vet om kortvokste folk som har fått testo,far min fikk testo når han følte seg slapp en gang husker jeg,sa han følte seg som en attenåring igjen

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #24 : 22. august 2009, 11:22 »
det kan jeg selvsagt ikke opplyse om..

SELVSAGT var det vell ingen som trodde legen "bare"kunne skrive ut amf og koka til folk...
Det brukes mot alt mulig rart,da far min døde snakket jeg med en lege om hvorfor han ikke kunne fått narkotiske stoffer som dette for en litt bedre slutt..joda han var enig,synd vi ikke hadde snakket om det før..de tvinger det ikke på deg selvsagt,YTTERST vanskelig å få skrevet ut

men amfetamin skrives faktisk ut til adhd folk som får en motsatt effekt...

så de har sine bruksområder...alt mulig,vet om kortvokste folk som har fått testo,far min fikk testo når han følte seg slapp en gang husker jeg,sa han følte seg som en attenåring igjen

Jeg tviler sterkt på at kortvokste folk får testosteron for å bli høyere da det stopper vekst i høyde.
Du kan heller ikke få kokain på resept da dette kun brukes som lokalbedøvelse ved øyeoperasjoner så langt jeg vet. Legen skreiv heller ikke ut testosteron til faren din bare fordi hen følte seg slapp, han tok nok blodprøver å så at nivået var lavt. Det virker som om du skriver bare for å skrive. Kom med noe saklig.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #25 : 22. august 2009, 11:40 »
Som Raggis nevner så er jo vanlige brukerdoser hos bolere 10-20 ganger de dosene som brukes terapautisk. Dersom man sier at ett glas vin om dagen er sunt og har terapautisk virkning, men gir liten effekt (rus), så er 10-20 glass om dagen misbruk og gir høy effekt (man blir drita).

Sa brura

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #26 : 22. august 2009, 11:50 »
Jeg tviler sterkt på at kortvokste folk får testosteron for å bli høyere da det stopper vekst i høyde.

Er nok ikke testo de får, men mener de får hormoner som stimulerer til vekst.. Hvem vet, kanskje det er snakk om veksthormoner Tongue

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #27 : 22. august 2009, 11:51 »
Er nok ikke testo de får, men mener de får hormoner som stimulerer til vekst.. Hvem vet, kanskje det er snakk om veksthormoner Tongue

Det stemmer.

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #28 : 22. august 2009, 17:37 »
Jeg tviler sterkt på at kortvokste folk får testosteron for å bli høyere da det stopper vekst i høyde.
Du kan heller ikke få kokain på resept da dette kun brukes som lokalbedøvelse ved øyeoperasjoner så langt jeg vet. Legen skreiv heller ikke ut testosteron til faren din bare fordi hen følte seg slapp, han tok nok blodprøver å så at nivået var lavt. Det virker som om du skriver bare for å skrive. Kom med noe saklig.

de får vell hgh ?veksthormoner...

godt mulig,selvsagt gjør de seg sikre før de anbefaler slikt,poenget var at de bruker det...og kan skrive ut hva de vil.

apotekdama jeg snakka med sa de hadde "bol"der..men måtte legge til at hun syntes det var feil å bole seg opp,det var missbruk som var farli som alt annet..

jeg prøvde å nevne winstrol/stanzolol uten at det ringte noen bjeller..kunne ikke grave mer selvsagt..kjenner a ikke så godt

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Mine tanker og meninger om AAS
« #29 : 22. august 2009, 18:39 »
Både anavar
Jeg tviler sterkt på at kortvokste folk får testosteron for å bli høyere da det stopper vekst i høyde.
Du kan heller ikke få kokain på resept da dette kun brukes som lokalbedøvelse ved øyeoperasjoner så langt jeg vet. Legen skreiv heller ikke ut testosteron til faren din bare fordi hen følte seg slapp, han tok nok blodprøver å så at nivået var lavt. Det virker som om du skriver bare for å skrive. Kom med noe saklig.
Det er østrogen som stopper bein fra å vokse i lengden. Både anavar  og halotestin har blitt brukt på kortvokst ungdom med den følge at de skyter i været. Så lenge bolet ikke konverterer til østrogen vil det ikke hemme veksten.
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!