Skrevet av Emne: Klovnelandet Norge.  (Lest 8230 ganger)

Utlogget Tiberian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Klovnelandet Norge.
« : 13. juni 2009, 22:38 »
.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Klovnelandet Norge.
« #1 : 14. juni 2009, 02:39 »
Er jo en kjennsgjerning at dette landet er fristed for alskens menneskelig søppel fra... tja.. HELE verden. Å løse problemet er vel enklere sagt enn gjort, men det hadde helt sikkert hjulpet å fjerna SV en gang for alle, slik at dette landet ikke styres av en gjeng tullinger som i grunnen mener at landegrensene bør stå på vidt gap. dry

Stemmer Frp neste gang, veit jeg. Det kan jo hjelpe. Jada, noe fjollepolitikk der og, men veit du hva, SV er _minst_ like fjollete. Er bare det at innvandringspolitikken til Frp nesten er grunn nok alene til å stemme på dem.

Og en ting til, hvorfor i huleste skal disse folka sone her? Hva med å bare sende dem tilbake dit de kommer fra fortere enn du får sagt "kriminell"? Sånn som i den første artikkelen, med han som trakk ut saken alle veier, utnytte det norske (idiot)systemet på den måten, når det som _egentlig_ skulle ha skjedd er at han skulle ha blitt sendt tilbake til Polen så fort han satte beina på norsk jord?

Finnes det virkelig folk i dette landet som ikke evner å se at dette er idioti? Ok da, Balthazar er/var nok blant dem, men jeg tenker på alle de andre (som ikke er oppfostret på venstresidepropaganda). Er det kanskje til og med noen her på forumet som mener at det bør være slik, at grensene bør være åpne og at vi bør slippe inn alt og alle?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Klovnelandet Norge.
« #2 : 14. juni 2009, 12:26 »
Er jo en kjennsgjerning at dette landet er fristed for alskens menneskelig søppel fra... tja.. HELE verden. Å løse problemet er vel enklere sagt enn gjort, men det hadde helt sikkert hjulpet å fjerna SV en gang for alle, slik at dette landet ikke styres av en gjeng tullinger som i grunnen mener at landegrensene bør stå på vidt gap. dry

Stemmer Frp neste gang, veit jeg. Det kan jo hjelpe. Jada, noe fjollepolitikk der og, men veit du hva, SV er _minst_ like fjollete. Er bare det at innvandringspolitikken til Frp nesten er grunn nok alene til å stemme på dem.


Har egentlig aldri helt skjønt meg på frp, eller politikere generelt. jeg har alltid sittet for meg selv å tenkt at hvis noen startet et parti som hadde samme innvandringspolitikk som FRP, men som faktisk ikke hadde et gigantisk høl i hue når det kommer til omtrent alle andre saker.. De ville vunnet valget år etter år etter år. Innvandringspolitikken de har er faktisk en mulighet til at jeg selv stemmer de, men skjønner de ikke at nesten alt det andre køddet som kommer ut av kjeftene dems ikke gir dem så mye som en eneste stemme? Hvis de vinner, så vinner de 99.9% på innvandringspolitikken, da de fleste andre partier er en gjeng med bønder som mener vi skal fylle opp landet vårt med all slags pakk.

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: Klovnelandet Norge.
« #3 : 15. juni 2009, 12:44 »
Er jo en kjennsgjerning at dette landet er fristed for alskens menneskelig søppel fra... tja.. HELE verden. Å løse problemet er vel enklere sagt enn gjort, men det hadde helt sikkert hjulpet å fjerna SV en gang for alle, slik at dette landet ikke styres av en gjeng tullinger som i grunnen mener at landegrensene bør stå på vidt gap. dry

Stemmer Frp neste gang, veit jeg. Det kan jo hjelpe. Jada, noe fjollepolitikk der og, men veit du hva, SV er _minst_ like fjollete. Er bare det at innvandringspolitikken til Frp nesten er grunn nok alene til å stemme på dem.

Og en ting til, hvorfor i huleste skal disse folka sone her? Hva med å bare sende dem tilbake dit de kommer fra fortere enn du får sagt "kriminell"? Sånn som i den første artikkelen, med han som trakk ut saken alle veier, utnytte det norske (idiot)systemet på den måten, når det som _egentlig_ skulle ha skjedd er at han skulle ha blitt sendt tilbake til Polen så fort han satte beina på norsk jord?

Finnes det virkelig folk i dette landet som ikke evner å se at dette er idioti? Ok da, Balthazar er/var nok blant dem, men jeg tenker på alle de andre (som ikke er oppfostret på venstresidepropaganda). Er det kanskje til og med noen her på forumet som mener at det bør være slik, at grensene bør være åpne og at vi bør slippe inn alt og alle?

Går det ann å gi anti-honnør? Værsågod!

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Sv: Klovnelandet Norge.
« #4 : 15. juni 2009, 12:48 »
Går det ann å gi anti-honnør? Værsågod!

Hvorfor?
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: Klovnelandet Norge.
« #5 : 15. juni 2009, 12:55 »
Er så grunnleggende uenig i det han skriver. Liker IKKE SV, for all del. Men FrPs politikk er så snever og korttenkt, at jeg er redd vi ender opp med inflasjon og null utvikling hvis de kommer til makten. FrP tar populistisk politikk til et helt nytt nivå.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Klovnelandet Norge.
« #6 : 15. juni 2009, 13:00 »
Finnes det virkelig folk i dette landet som ikke evner å se at dette er idioti? Ok da, Balthazar er/var nok blant dem, men jeg tenker på alle de andre (som ikke er oppfostret på venstresidepropaganda). Er det kanskje til og med noen her på forumet som mener at det bør være slik, at grensene bør være åpne og at vi bør slippe inn alt og alle?

Hvorfor ikke ha åpne grenser?

Og hvorfor denne forakt for mennesker fra andre land! Er det mulig å være så selvsentrert og egoistisk? Fordi man er født et sted, betyr det at man har rett til å kunne legge begjær på område og nekte andre å bosette seg der, og! Kjenner en del innvandrere selv, og jeg ser ingen grunn til at de ikke skulle ha fått komme hit, de er like gode borgere som de norske, og minst like flinke f eks med utdanning... Synes holdningen til mange innvandrere er fantastisk, alltid godt humør og en spøk på lur. En motsetning til mange sutrete nordmenn som tror deres egen landegrense er deres egen eiendom.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Klovnelandet Norge.
« #7 : 15. juni 2009, 13:30 »
Noen som har hørt/lest denne vitsen før?

Det var snakk om et globalt prosjekt for studie av elefanter. De forskjellige landene kunne selv velge hva de ville beskrive.

Fra USA kom boka: Elephants, how to grow them bigger, stronger and more economical. Franskmennene kom med studie om elefantens kjærlighetsliv: L'amore les elephantes. Tyskere kom med Ein kurtez infürung des Elephantes, tretten hundre sider i hvert av de tolv bindene.

Og det norske bidraget?

Jo, fra Norge kom boka: Norge og nordmenn!

Nordmenn flest at så selvopptatte at de dytter selv dette landet ned i dassen. Dere som sytter har egentlig andre problemer, innse det.  Smile
17 år.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Klovnelandet Norge.
« #8 : 15. juni 2009, 13:38 »
tok ikke vitsen

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Klovnelandet Norge.
« #9 : 15. juni 2009, 13:42 »
Tåpelig generalisering den vitsen der.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Klovnelandet Norge.
« #10 : 15. juni 2009, 13:52 »
Hvorfor ikke ha åpne grenser?

Og hvorfor denne forakt for mennesker fra andre land! Er det mulig å være så selvsentrert og egoistisk? Fordi man er født et sted, betyr det at man har rett til å kunne legge begjær på område og nekte andre å bosette seg der, og! Kjenner en del innvandrere selv, og jeg ser ingen grunn til at de ikke skulle ha fått komme hit, de er like gode borgere som de norske, og minst like flinke f eks med utdanning... Synes holdningen til mange innvandrere er fantastisk, alltid godt humør og en spøk på lur. En motsetning til mange sutrete nordmenn som tror deres egen landegrense er deres egen eiendom.

Ta å gå deg en tur på oslos østkant i 3 tia en fredagskveld du så ser du hvor blide og snille mange innvandrere er..
Mange er greie, ja. Men det er så jæævlig mange idioter som bare skal lage kvalm også. Innbrudd, vold, narkosalg.. Lista er lang, og det er innvandrere som topper den lista . Se i norske fengsel, hva ser du mest av?
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Klovnelandet Norge.
« #11 : 15. juni 2009, 13:59 »
Så da mener du at ingen skal få muligheten eller?
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Klovnelandet Norge.
« #12 : 15. juni 2009, 14:37 »
Hvorfor ikke ha åpne grenser?

Og hvorfor denne forakt for mennesker fra andre land! Er det mulig å være så selvsentrert og egoistisk? Fordi man er født et sted, betyr det at man har rett til å kunne legge begjær på område og nekte andre å bosette seg der, og! Kjenner en del innvandrere selv, og jeg ser ingen grunn til at de ikke skulle ha fått komme hit, de er like gode borgere som de norske, og minst like flinke f eks med utdanning... Synes holdningen til mange innvandrere er fantastisk, alltid godt humør og en spøk på lur. En motsetning til mange sutrete nordmenn som tror deres egen landegrense er deres egen eiendom.

jeg er så JÆVLIG glad for at folk flest begynner og våkne opp i dette landet, og at mindretallet ikke er like trangsynt, korttenkt og høl i hue som du.

Jævlig flaks for deg at du har så mange fantastiske venner som ikke er norske. jeg høres sikkert ut som en rasist nå osv osv, da man er rasist om man ikke nødvendigvis digger all dritten som skjer her til lands av innvandrere. Enten er du naiv som faen, eller så har du vært svært heldig med dine venner. ellers tør jeg påstå du kanskje ikke engang kjenner de godt nok. vært på byen eller ute med disse vennene? Tja, jeg sier jo ikke at alle oppfører seg som møkk, men altfor mange gjør det. som det ble postet før i denne tråden, ta deg en tur til Oslo en fredags kveld, eller lørdag, og se hvor mange hyggelig, vennlige, greie, snille innvandrere (også 2. generasjon) du ser. Kom gjerne tilbake hit med det du fant ut. Makan til naivitet.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Klovnelandet Norge.
« #13 : 15. juni 2009, 14:38 »
Så da mener du at ingen skal få muligheten eller?

Jeg mener at de:

*må ha helt clean atferd, dokumentert
*ha en gyldig grunn for at de kommer, eneste grunn her er at husene dems har blitt bomba og de er drevet på flukt
*de SKAL måtte dra hjem igjen når krigen er over
*EN eneste kriminell handling -> rett tilbake
*De skal ikke få barn i norge
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Tannfeen

Sv: Klovnelandet Norge.
« #14 : 15. juni 2009, 14:39 »
Hvorfor ikke ha åpne grenser?

Og hvorfor denne forakt for mennesker fra andre land! Er det mulig å være så selvsentrert og egoistisk? Fordi man er født et sted, betyr det at man har rett til å kunne legge begjær på område og nekte andre å bosette seg der, og! Kjenner en del innvandrere selv, og jeg ser ingen grunn til at de ikke skulle ha fått komme hit, de er like gode borgere som de norske, og minst like flinke f eks med utdanning... Synes holdningen til mange innvandrere er fantastisk, alltid godt humør og en spøk på lur. En motsetning til mange sutrete nordmenn som tror deres egen landegrense er deres egen eiendom.

Fordi man kommer som illegal flyktning til et land, betyr det at man har rett til å legge begjær på allerede skrantende sosiale tjenester og økonomiske støtteordninger som er ment for de som allerede sliter i Norge? Mennesker som kanskje har hjulpet til med å legge til rette for den velstanden som har muliggjort denne herligheten, men som stadig havner lengre bak i køen og blir avspist med smuler. At disse surmuler har jeg egentlig forståelse for, men da er det samtidig godt at de har selskap med folk som har godt humør og en spøk på lur.

Jeg generaliserer selvfølgelig.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!