Skrevet av Emne: endelig litt rettferdighet  (Lest 8211 ganger)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: endelig litt rettferdighet
« #60 : 07. juli 2009, 17:08 »
.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: endelig litt rettferdighet
« #61 : 07. juli 2009, 17:17 »
dette ser jo svært så sivilsert ut. Artig om det lå en stein som rikocherte (sp) kule opp igjen. Da er det trolig flere som ikke kunne blitt pappa

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: endelig litt rettferdighet
« #62 : 07. juli 2009, 17:44 »


Fy faen, så rått! Vi har noe å lære av Jemen, et såkalt utviklingsland, som tydeligvis har et straffenivå vi her i Norge bare kan drømme om.

Ja, å skyte en stakkar som ligger bakbundet ved føttene dine må være helt fantastisk. Å stjele livet til en person er ikke rette måten å straffe en kriminell på. Da er det bedre å bare låse de inne på livstid, koste hva det koste vil.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: endelig litt rettferdighet
« #63 : 07. juli 2009, 17:57 »


Fy faen, så rått! Vi har noe å lære av Jemen, et såkalt utviklingsland, som tydeligvis har et straffenivå vi her i Norge bare kan drømme om.
Når jeg leser slike kommentarer så synes jeg ikke det er det minste rart at verden ser ut som den gjør,dette er bare umenneskelig og bestialsk...

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: endelig litt rettferdighet
« #64 : 07. juli 2009, 18:07 »
Når jeg leser slike kommentarer så synes jeg ikke det er det minste rart at verden ser ut som den gjør,dette er bare umenneskelig og bestialsk...
Det falt deg ikke inn at dette kan være ironisk ment?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: endelig litt rettferdighet
« #65 : 07. juli 2009, 18:15 »
Det falt deg ikke inn at dette kan være ironisk ment?
Nei.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: endelig litt rettferdighet
« #66 : 07. juli 2009, 18:21 »
Heller 10 skyldige fri enn å ha en uskyldig henrettet.

Hva om disse 10 skyldige dreper 1 person hver? Da er vi oppe i 10 uskyldige som har blitt henrettet.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: endelig litt rettferdighet
« #67 : 07. juli 2009, 18:22 »
Når jeg leser slike kommentarer så synes jeg ikke det er det minste rart at verden ser ut som den gjør,dette er bare umenneskelig og bestialsk...

Var det ikke du som mente at tystere fortjente døden?
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: endelig litt rettferdighet
« #68 : 07. juli 2009, 18:29 »
Hva om disse 10 skyldige dreper 1 person hver? Da er vi oppe i 10 uskyldige som har blitt "henrettet"
Ja får håpe det ikke er deg da som ligger der kald med sprøyta i armen uskyldig  henrettet klar for å bli markemat....
Du ofrer deg vel du for å sikre at alle skyldige blir tatt?
Problemstillingen din er foresten relativt ikkeksisterende da de aller fleste som faktisk tar liv aldrig gjør det igjen.
Hvorfor ikke begynne og drepe de som kjører som gale? de setter jo også uskyldige i stor fare for å ikke snakke om politifolk som legger seg etter mopeder og liknende og setter vedkommende og andre i livsfare bare for bagateller??
Hvor vil du at dette skal ende Vidar tatt din logikk i betrakning  Huh

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: endelig litt rettferdighet
« #69 : 07. juli 2009, 18:30 »
.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: endelig litt rettferdighet
« #70 : 07. juli 2009, 18:31 »
Var det ikke du som mente at tystere fortjente døden?
Jo jeg skrev det men jeg mener ikke oppriktig at en tyster skal drepes bokstavelig talt....
Det burde du forstått.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: endelig litt rettferdighet
« #71 : 07. juli 2009, 18:50 »
Ja får håpe det ikke er deg da som ligger der kald med sprøyta i armen uskyldig  henrettet klar for å bli markemat....
Du ofrer deg vel du for å sikre at alle skyldige blir tatt?
Slik som du skriver er mesteparten av de som blir henrettet uskyldige. Nå sier jeg ikke at alle som begår et mord skal bli henrettet. Det kan være mange sider av denne saken. Men mennesker som faktisk klarer å voldta og drepe et barn synes jeg ikke fortjener å leve.


Problemstillingen din er foresten relativt ikkeksisterende da de aller fleste som faktisk tar liv aldrig gjør det igjen.
Kilde?

Hvorfor ikke begynne og drepe de som kjører som gale de setter jo også uskyldige i stor fare for å ikke snakke om politifolk som legger seg etter mopeder og liknende og sette vedkommende og andre i livsfare bare for bagateller??
Nå må du ikke dra ditt patetiske syn på rettsvesenet inn i denne saken også. Som du sikker forstår veldig godt så sier jeg ikke at alle som gjør en ting feil skal bli henrettet. Men grove mord som det vi nå har snakket om er et bra eksempel på en som fortjener dødstraff. Som er min mening selvsakt.

Hvor vil du at dette skal ende Vidar tatt din logikk i betrakning  Huh
Hvor jeg vil at dette skal ende? Nå er det ikke som om jeg prøver å starte med dødstraff, for å heve pinnen etter dødstraff blir lovlig. Du prøver veldig å få fram at dødstraff bare er starten. Smiley
Synes for øvrig at det er litt morsomt at du faktisk sier at det er slike folk som helgekriger, som gjør at verden er så kald som den er, når du synes at tystere fortjener å dø (og bla var den laveste formen for eksistens du visste om), men en mann som voldtar, dreper og kapper en liten gutt i biter fortjener å leve
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: endelig litt rettferdighet
« #72 : 07. juli 2009, 18:56 »
Kenboy... vær så snill å holde ditt forskrudde syn på rett og galt utenfor denne diskusjonen da. Det hersker selvfølgelig ingen tvil om at det er lovbryteren som setter folk i fare, ikke de som er ansatt for å hanke inn tullingene.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: endelig litt rettferdighet
« #73 : 07. juli 2009, 19:02 »
Kenboy... vær så snill å holde ditt forskrudde syn på rett og galt utenfor denne diskusjonen da. Det hersker selvfølgelig ingen tvil om at det er lovbryteren som setter folk i fare, ikke de som er ansatt for å hanke inn tullingene.
Det er greit at det er den som stikker av som har hovedansvaret men jeg synes ikke det å legge seg på jakt etter folk for en hver pris er nødvendig.
De som følger etter  er like mye med på å skape farlige sitiuasjoner som den som stikke av er, er det å følge etter noen som ikke har lappen fex.  spesiellt hensiktsmessig hvis vedkommende ender opp med å kjøre ihjel seg selv eller enda værrre andre uskyldige.

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: endelig litt rettferdighet
« #74 : 07. juli 2009, 19:11 »
Det er greit at det er den som stikker av som har hovedansvaret men jeg synes ikke det å legge seg på jakt etter folk for en hver pris er nødvendig.
De som følger etter  er like mye med på å skape farlige sitiuasjoner som den som stikke av er, er det å følge etter noen som ikke har lappen fex.  spesiellt hensiktsmessig hvis vedkommende ender opp med å kjøre ihjel seg selv eller enda værrre andre uskyldige.

du gir deg ikke med dette politi og moped greiene. Kompisen din fikk bot for 50 år sia, følte seg presset av politiet og urettferdig behandlet. get over it for faen. hvis du tror det er så mye bedre å leve uten politi eller rettsvesen generelt får du flytte til jungeln.

Fikk selv bot for ca ørten år siden, satt bak på en moped. Jeg kom over dette etter flere år med skikkelig hjelp. kanskje du burde vurdere det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!