Skrevet av Emne: JanS trener litt igjen :)  (Lest 323307 ganger)

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #15 : 14. juli 2009, 12:20 »
bare å stå på nå,jan Smiley
martin er jo kjent for å komme steinhard inn så da skulle du være i de beste hender.

atle

Ja det virker sånn, så det er jeg helt trygg på.
Det er vel egentlig bare opp til meg nå, og jeg har tenkt til å kjøre hardt, alt remmer og tøyler kan holde!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: JSJ`s vei mot AF
« #16 : 15. juli 2009, 09:40 »
Dette ser jo veldig bra ut så tidlig i deffen. Om du orker å ta en tur i "kjelleren" den siste måneden så kommer du til å være i knallform. Da er det bare antall dips og chins som står i veien for en seier :-)
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #17 : 15. juli 2009, 10:55 »
Dette ser jo veldig bra ut så tidlig i deffen. Om du orker å ta en tur i "kjelleren" den siste måneden så kommer du til å være i knallform. Da er det bare antall dips og chins som står i veien for en seier :-)

 kjempe hyggelig at du synes det, men for min del er jeg litt stressa på å ikke komme i god nok form. har skjedd endel siden det første bilde er tatt.
Kommer en oppdatering snart.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: JSJ`s vei mot AF
« #18 : 15. juli 2009, 16:46 »
Føler det samme selv. Har aldri før vært under 7% underhudsfett og nå skal jeg ned mot 5% eller under. Aner ikke hvordan kroppen reagerer på det og den siste måneden har faktisk vært litt frustrerende. Har tatt en god del fett på avansert måling men underhudsprosenten er relativt uforandret.

Målingene sier at det har forsvunnet mest innvollsfett. Og det skal jo også bort fra en gammel kropp, men du vet det er det visuelle, eller mangelen på sådan, som stresser oss. Kroppen henter fettet der det er mest tilgjengelig i øyeblikket, og hvor det er er det umulig å styre.

Målte meg idag med et avansert instrument hos min erfarne og gode coach Rune Sørli. Ifølge ham er jeg i veldig bra rute og trenger ikke mere enn tre cardioøkter i uken ut Juli. Så da er det bare å senke skuldrene og kline til på trening.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #19 : 15. juli 2009, 19:03 »
Føler det samme selv. Har aldri før vært under 7% underhudsfett og nå skal jeg ned mot 5% eller under. Aner ikke hvordan kroppen reagerer på det og den siste måneden har faktisk vært litt frustrerende. Har tatt en god del fett på avansert måling men underhudsprosenten er relativt uforandret.

Målingene sier at det har forsvunnet mest innvollsfett. Og det skal jo også bort fra en gammel kropp, men du vet det er det visuelle, eller mangelen på sådan, som stresser oss. Kroppen henter fettet der det er mest tilgjengelig i øyeblikket, og hvor det er er det umulig å styre.

Målte meg idag med et avansert instrument hos min erfarne og gode coach Rune Sørli. Ifølge ham er jeg i veldig bra rute og trenger ikke mere enn tre cardioøkter i uken ut Juli. Så da er det bare å senke skuldrene og kline til på trening.

Det høres ut som du er veldig bra i rute. Men ja, dumt man ikke kan velge hvor fettet skal forsivnne fra.
Jeg er jo ikke kommet i nærheten av så langt som deg ennå, fett% er vel på ca 10 nå så jeg er litt urolig. Dette er jo første gang på så seriøs diett også, så jeg er spent på hva som skjer etterhvert.
Har aldrig noe problem med å komme i sommer form, men nå skal man jo dra stikket veldig mye lenger.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: JSJ`s vei mot AF
« #20 : 15. juli 2009, 19:50 »
Får du diethjelp av Mr. Diet ?
I så fall kommer det til å gå bra. Men jeg trodde kanskje du var kommet lenger ned etter det tidlige bildet å dømme.
1/2kg i uka går greit men det gir jo bare 2kg i måneden så her må du nok slite ja.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #21 : 15. juli 2009, 23:47 »
Får du diethjelp av Mr. Diet ?
I så fall kommer det til å gå bra. Men jeg trodde kanskje du var kommet lenger ned etter det tidlige bildet å dømme.
1/2kg i uka går greit men det gir jo bare 2kg i måneden så her må du nok slite ja.

Nei det er Martin Engstrøm som hjelper meg med dietten, og han prøver å berolige meg med at jeg er i rute, så jeg får bare stole på han. Mistet ca to kilo på to uker nå og da ligger jeg på 2800 kal og høy dag hver 4. Ingen morgen kardio ennå men blir vel tre dager i uken fra i morgen av.

Det bilde lyver nok endel om formen min, er nok mye mer marsipan på magen og på  siden en det ser ut som kansje.

Nå ligger dagens høyde pungt i brødrister`n. Liten skive rugbrød med pianøttsmør. nam nam Så er det natta.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Sv: JSJ`s vei mot AF
« #22 : 16. juli 2009, 18:02 »
Kanskje like bra at Roar Innlagen er innblandet i dietten din. Da hadde du vel luktet fisk døgnet rundt. Da er det bare å stole på Martin.
AF skal jo ikke være vanvittig rippet. Du skal jo vinne på dips, chins og hinder og da må du jo ha litt igjen på kroppen.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #23 : 17. juli 2009, 10:56 »
Etter noen dager hvor jeg plutselig gikk fra 91,8 på vekte og opp til 93 igjen har det sluppet og jeg er nede på 91,3.Det går sakte men sikkert fremmover dette her.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget fitnessbjorn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 332

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #24 : 18. juli 2009, 11:20 »
bare å stå på nå,jan Smiley
martin er jo kjent for å komme steinhard inn så da skulle du være i de beste hender.

atle

Høres ut som du er i de beste hender ja, så da er det bare å kjøre på og følge opplegget til punkt og prikke. Tren mye posering. og få god veiledning på dette. Fremføringen på scenen har alt å si..

Hvis roing står på programmet vil jeg anbefale deg å oppsøke en roklubb og få litt teknisk veiledning, og under konken er det bare å gi full gass fra start. Det er ingenting å spare på  Smiley


Ellers får du ha lykke til med dietten og konkurransene fremover... 
Håper mange vil følge i fotsporene dine og satse på AF. Veldig synd at så få stiller i AF.. Hadde vært gøy med 15-20 på scenen som det engang var..Det er en konkurrnseform som passer mange og er artig både å konkurrere i og se på..
 >Cheesy >Cheesy >Cheesy

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #25 : 18. juli 2009, 12:33 »
Høres ut som du er i de beste hender ja, så da er det bare å kjøre på og følge opplegget til punkt og prikke. Tren mye posering. og få god veiledning på dette. Fremføringen på scenen har alt å si..

Hvis roing står på programmet vil jeg anbefale deg å oppsøke en roklubb og få litt teknisk veiledning, og under konken er det bare å gi full gass fra start. Det er ingenting å spare på  Smiley


Ellers får du ha lykke til med dietten og konkurransene fremover... 
Håper mange vil følge i fotsporene dine og satse på AF. Veldig synd at så få stiller i AF.. Hadde vært gøy med 15-20 på scenen som det engang var..Det er en konkurrnseform som passer mange og er artig både å konkurrere i og se på..
 >Cheesy >Cheesy >Cheesy

Takk for råd å lykke ønskninger.
Har begynt å trene litt posering og prøver meg frem det er gøy og veldig slitsomt faktisk.
Tipset ang roklubb var smart, har en kompis som er tidliger olympisk roer så skal ringe han å få noen råd.

Testet ut å ro full guffe i går og så langt kan jeg si at ett minutts pause før dips føles helt sinnykt.
Så her har jeg mye å hente, helt klart.

Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget MakeItCount

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #26 : 18. juli 2009, 17:15 »
Hvor langt rodde du og hvor mange dips tok du da? Smiley
The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #27 : 18. juli 2009, 17:42 »
Hvor langt rodde du og hvor mange dips tok du da? Smiley

Jeg tok ikke dips i går men brukte lang tid på å hente meg inn i så det hadde ikke blitt lett.
Og maskinen jeg rodde på i går var i stykker så meter målingen virket ikke. I dag rodde jeg lett og kom 300 m på ett minutt.


Trente overkroppen i dag og prøvde Met-Rx Amped Nos som jeg har fått fra Power nutrition og hadde en helt sinnsyk økt, vannvittig fokus og megapump i musklene. Føltes godt og jeg var helt ferdig etter økta.
Kjørte 3 scoops og drakk halve før trening og resten halveis i økta.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget MakeItCount

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #28 : 18. juli 2009, 18:32 »
Jeg tok ikke dips i går men brukte lang tid på å hente meg inn i så det hadde ikke blitt lett.
Og maskinen jeg rodde på i går var i stykker så meter målingen virket ikke. I dag rodde jeg lett og kom 300 m på ett minutt.

Det blir artig å se på hvordan gutta presterer og hvor mye det vil variere Smiley
Er spent på hvordan det nye systemet vil fungere!
The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: JSJ`s vei mot AF
« #29 : 18. juli 2009, 19:33 »
Det blir artig å se på hvordan gutta presterer og hvor mye det vil variere Smiley
Er spent på hvordan det nye systemet vil fungere!

Jeg har noen tanker og en plan rundt ro og dips momentene.... men tenker ikke legge det ut her.. noe må man jo holde for seg selv.
Lurer på om det er mange som har planer om å stille, er det noen som vet om noen?
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!