Skrevet av Emne: Mye dop i Oslo?  (Lest 13908 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #75 : 03. august 2009, 17:41 »
De aller fleste "blackmetall-gutta" er svake idioter som aldri kan overleve utenfor det protestantiske sosialdemokratiets trygge, myke rammer. Men du kan ikke seriøst mene at å brenne kirker og sminke seg er et "seriøst standpunkt mot kirkens hjernevasking av enkle mennesker"? Norske kristne er en temmelig harmløs forsamling, en gjeng gamle damer som vil være snille, og det blir bare for teit å brenne ned kirkene deres fordi kirken som institusjon har begått en del overgrep opp gjennom tiden.

OT: Mye dop i Oslo, ja ...

Harmløst og harmløst fru blom. Kirken har, og er en institusjon som fortsatt har fordommer mot homofile og kvinner. Og det kryr dessuten av sære bedehus på enkelte steder i landet som regelrett hjernevasker lettpåvirkelige folk. I USA har det i enkelte stater vært (eller om det allerede er gjennomført) diskuter om man skal slutte å lære barn om Darwins teorier. Jeg mener at kirken er farlig og hemmende for vår ferd mot det som kan vise seg å være "Gud". Jeg mener Gud er noe vi mennesker oppnår når vi blir opplyst nok, på alle punkter. Når vi blir "perfekte" oppnår vi en tilstand som man kan kalle"Gud" om man vil. Alt som stimulerer, aksellererer og bidrar til den prosessen er godt, mens alt som hemmer er ondt. Kristendommen hemmer desverre menneskets potensiale, og er dermed ondt. Ideen "Gud" derimot er god, men gjennom tiden har desverre Bibelen blitt tolket på feil måte, og blitt tatt bokstavelig, og dessuten har ikke kirken klart å innse at den er skrevet av mennesker i en tid der den kanskje var nødvendig. Nå, 2000 år seinere, så har vi ikke lenger bruk for 99% av de tingene som det står skrevet om i Bibelen.

Og selv om folk kanskje ikke tror eller bryr seg så mye om Bibelen lenger, så gifter, døper og begraver folk seg i kirken. Dette finner jeg hyklerisk, da vi ikke lenger har bruk for den. At enkelte tror at de har bruk for den er en annen sak, og det mener jeg er en grad av hjernevasking, moderat en sådan. Hvis Bibelen ikke er sann (altså, ikke skrevet av Gud) hvorfor skal vi da dyrke en Gud som noen har diktet opp, i et hus som er basert på deres idèer for lenge lenge siden? Det er gammeldags, meningsløst og fordummende.
Sa brura

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #76 : 03. august 2009, 17:44 »
Godt sagt Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #77 : 03. august 2009, 17:48 »
God sagt, dårlig skrevet Smiley Anbefaler å lese boka Shantaram, der forklares idèen på en mye bedre måte, så god faktisk at jeg tror verden hadde blitt et bedre sted om alle leste den!  Eventuelt vente til filmen med Johnny Depp kommer i 2012 eller noe.
Sa brura

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #78 : 03. august 2009, 17:49 »
Får ta en titt i 2012 da ;p

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #79 : 03. august 2009, 17:52 »
Ukultiverte ..... Wink

Sa brura

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Mye dop i Oslo?
« #80 : 03. august 2009, 18:03 »
Når målet er å få kristendommen ut av Norge støtter jeg at kirker blir brent ned.
Som jeg sa tideligere er kristendommen en religion som aldri burde kommet til Norge.
Jeg vet mange vil be meg skjerpe meg å si at kristendommen har vært her i tusen år så da kan den like gjerne bli. For meg blir det helt feil å godta en ting jeg virkelig hater å blir kvalm av bare fordi den er godt etablert.

Jeg tror at dersom du brenner kirker så får kirken mer oppslutning og sympati.  Så noen strålende strategi for å "knuse" de kristne i norge er det nok neppe.
Forøvrig har jeg alltid sett på black metal gutter som litt usikre pubertale "liksomskumlinger"
De trenger en god kos av mamma tror jeg. :-)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #81 : 03. august 2009, 18:10 »
Jeg tror at dersom du brenner kirker så får kirken mer oppslutning og sympati.  Så noen strålende strategi for å "knuse" de kristne i norge er det nok neppe.
Forøvrig har jeg alltid sett på black metal gutter som litt usikre pubertale "liksomskumlinger"
De trenger en god kos av mamma tror jeg. :-)

Er sikkert en god del usikre pubertale liksomskrullinger som  hører på "metall", men når de kommer til de gode gamle gutta så tror jeg neppe at de var noen pubertale skrullinger. Aarseth som skulle drepe Vikernes var ganske gæern, og Vikernes drepte kompisen sin med 20-30 knivstikk i selvforsvar. Kan godt kalle dem skrullinger, men tror neppe at ordet "liksom" passer så godt inn forran. For øvrig oppfant de en musikksjanger som igjennom 15 år eller noe har vært Norges største kultur-eksport. Så usikre,pubertale og liksom er tre ord som passer dårlig inn. At du har sett noen sortkledde fjortisser med buffalosko og piercing i nesa gjør deg neppe til noen ekspert på temaet. Smiley
Sa brura

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Mye dop i Oslo?
« #82 : 03. august 2009, 18:30 »
Er sikkert en god del usikre pubertale liksomskrullinger som  hører på "metall", men når de kommer til de gode gamle gutta så tror jeg neppe at de var noen pubertale skrullinger. Aarseth som skulle drepe Vikernes var ganske gæern, og Vikernes drepte kompisen sin med 20-30 knivstikk i selvforsvar. Kan godt kalle dem skrullinger, men tror neppe at ordet "liksom" passer så godt inn forran. For øvrig oppfant de en musikksjanger som igjennom 15 år eller noe har vært Norges største kultur-eksport. Så usikre,pubertale og liksom er tre ord som passer dårlig inn. At du har sett noen sortkledde fjortisser med buffalosko og piercing i nesa gjør deg neppe til noen ekspert på temaet. Smiley

Det morsomste med hele greia er vel den totale mangel på selvironi som preget miljøet. Folk som skal være krampaktig tøffe hele tiden blir kun komisk for meg.
ellers så får de holde på med sitt, men jeg ler høyt og lenge inni meg om jeg skulle se en tynnskjegget hvitfjeset tøffing i svart på trikken...


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Mye dop i Oslo?
« #83 : 03. august 2009, 18:34 »
Det morsomste med hele greia er vel den totale mangel på selvironi som preget miljøet. Folk som skal være krampaktig tøffe hele tiden blir kun komisk for meg.
ellers så får de holde på med sitt, men jeg ler høyt og lenge inni meg om jeg skulle se en tynnskjegget hvitfjeset tøffing i svart på trikken...



Posers gjør meg også alltid lattermild. Men ingen seriøse blackmetallere går kledd som "nemi" til vanlig. Jaja, who cares Smiley
Sa brura

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Mye dop i Oslo?
« #84 : 04. august 2009, 00:29 »

at en får selvtillit av å bruke amfetamin kan jeg få mange til å skrive under på

Ja,  kan du det? tror ikke noe på deg liksom
sterk,blid og ronkefri

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Mye dop i Oslo?
« #85 : 04. august 2009, 00:32 »
Ja,  kan du det? tror ikke noe på deg liksom
Haha, ser for meg underskriftskampanje på plata

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Mye dop i Oslo?
« #86 : 04. august 2009, 08:11 »
Hvorfor er det ingen som "skryter" av at de har prøvd det sterkeste stoffet av de alle ...
 
det som er sterkere, mer avhengigskapende enn de fleste og koster minimalt med penger ...



nemmli' adrenalin     
HABEAS CORPUS

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #87 : 04. august 2009, 08:24 »
Hehe ;p Jeg har nøtteallergi så da får man adrenalin på boks for å si det sånn. Epipen. Etter man sprøyter den inn så kjennes det ut som man har adrenalinrush omtrent en time ;p

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #88 : 04. august 2009, 08:36 »
Hvorfor er det ingen som "skryter" av at de har prøvd det sterkeste stoffet av de alle ...
 
det som er sterkere, mer avhengigskapende enn de fleste og koster minimalt med penger ...



nemmli' adrenalin     

Er du klar over hvor mye det koster meg å holde meg med daglige bungee-jumps og basehopping hver helg?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Mye dop i Oslo?
« #89 : 04. august 2009, 08:55 »
Flytt til Napoli, kjøp deg en bil og sikt på nærmeste "lyskryss". Adrenalinet ditt vil flomme.... leeeenge...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!