Skrevet av Emne: Stavanger Open 2009  (Lest 22346 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Stavanger Open 2009
« #15 : 20. september 2009, 22:25 »
Tror ikke jeg heller, bare lurte på om det var ham. Lenge siden jeg har hørt noe om han

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Stavanger Open 2009
« #16 : 20. september 2009, 22:27 »
Tror ikke jeg heller, bare lurte på om det var ham. Lenge siden jeg har hørt noe om han

ja er han Wink

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Stavanger Open 2009
« #17 : 20. september 2009, 22:55 »
syk fysikk på Stefan Havlik

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Stavanger Open 2009
« #18 : 20. september 2009, 23:11 »
Noen som har sett noen til henrik jansson i det siste, han er vel en av de få nordiske som kan matche slovakeren..
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Stavanger Open 2009
« #19 : 20. september 2009, 23:24 »
det jeg tenkte meg hele tiden at det ville komme en supergod øst europer som dem la på listen på slutten Smiley

ejsan der var det nok et par som dropper stavanger tipper jeg  :Smiley

skulle det være slik må jeg virkelig si at det må være dårlige tapere! tenk den ÆREN å få stå ved siden av en kar som dette samme hva plassering da gitt!!!!

den rette tanke gangen burde jo heller være at de som ikke stiller opp for norge og norges bygger stevner deriblandt deg selv burde se på dette som en stor anledning til og en gangs skyld få låv å stå på scenen ved siden av en bygger med en feit rå merittliste Smiley det er jo en ÆRE spør du meg Smiley

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Stavanger Open 2009
« #20 : 20. september 2009, 23:36 »
skulle det være slik må jeg virkelig si at det må være dårlige tapere! tenk den ÆREN å få stå ved siden av en kar som dette samme hva plassering da gitt!!!!

den rette tanke gangen burde jo heller være at de som ikke stiller opp for norge og norges bygger stevner deriblandt deg selv burde se på dette som en stor anledning til og en gangs skyld få låv å stå på scenen ved siden av en bygger med en feit rå merittliste Smiley det er jo en ÆRE spør du meg Smiley

for å være ærlig synes jeg det hadde vært pinlig å stå ved siden av en såå mye bedre bygger i line-up.her snakker vi trolig om den beste amtøren som noensinne har stått på en norsk scene.

det blir lixom som om barcelona spiller mot et norsk bedriftslag i fotball.

men nå er ikke han hovedgrunnen til at jeg ikke stiller i stavanger.det kommer som sagt av at arrangørene amatørmessig legger d kun en uke før nm.

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Stavanger Open 2009
« #21 : 20. september 2009, 23:42 »
for å være ærlig synes jeg det hadde vært pinlig å stå ved siden av en såå mye bedre bygger i line-up.her snakker vi trolig om den beste amtøren som noensinne har stått på en norsk scene.


hvorfor i alle dager da??
jeg havner kanskje i den klassen og er ikke i nærheten av han, erik eller jørgen for den saks skyld.
skal jeg da la være?

vi er ikke proffer noen av oss.
Erik er vell den eneste av de norske som noen gang har stilt i utlandet ( rett meg om jeg tar feil )
Erik er vell også den eneste som har ambisjoner om å satse på bygging internasjonalt og evt kan hevde seg mot denne karen her.
må jo være en kjempe erfaring! ihvertfall ser jeg som debutant på dette som en super duper erfaring om jeg ikke skulle klare å presse meg ned i minus 90.

desverre har nivået aldri vært noe kjempe høyt i norge, kanskje en eller annen bygger inni mellom! betyr det da viss vi nå får en trend at det kommer "kjente" bra byggere å stiller i våre konkuranser at vi skal slutte å stille?

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Stavanger Open 2009
« #22 : 20. september 2009, 23:48 »
hvorfor i alle dager da??
jeg havner kanskje i den klassen og er ikke i nærheten av han, erik eller jørgen for den saks skyld.
skal jeg da la være?

vi er ikke proffer noen av oss.
Erik er vell den eneste av de norske som noen gang har stilt i utlandet ( rett meg om jeg tar feil )
Erik er vell også den eneste som har ambisjoner om å satse på bygging internasjonalt og evt kan hevde seg mot denne karen her.
må jo være en kjempe erfaring! ihvertfall ser jeg som debutant på dette som en super duper erfaring om jeg ikke skulle klare å presse meg ned i minus 90.

desverre har nivået aldri vært noe kjempe høyt i norge, kanskje en eller annen bygger inni mellom! betyr det da viss vi nå får en trend at det kommer "kjente" bra byggere å stiller i våre konkuranser at vi skal slutte å stille?

er nok flere av de norske som slår erik der tror nå jeg da.kommer han ikke iform hjelper d ikke være stor Wink
selv ser jeg et par av de andre tungvekterne som tøffere konkurrenter i nm

stilt i utlandet jeg også i annet forbund for flere år siden m kai kaknes så trenger ikke være noe topp bygger for å gjøre d.du ser jo hvilket elendig nivå d er i forbundene utenfor ifbb.

nivået  fra de beste norske og opp til han er nok rimelig mye større enn nivået mellom deg og beste norske Wink

ja,det er akkurat det som skjer.derfor det er så mange som stiller på høsten,og få om våren Wink

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Stavanger Open 2009
« #23 : 21. september 2009, 00:11 »
Se etter løsninger og ikke problemer var det vel noen kloke mennesker som sa noe om en gang i tiden Smiley

Kunne ikke vært mer enig med Gremlings i det han her skriver, det er jo denne typen holdninger som får ting til å skje, det er det som får folk til å faktisk stille!

"Buhu han er sikkert i bedre form enn meg". Ærlig talt, det er vel ingen hemmelighet at veldig mange tenker i de baner og holder seg borte fra scenen, men er det oppløftende for sporten?

"Det er alltid noen som er bedre" er det vel også noe som heter. Om alle fokuserte på det til enhver tid i alle sammehenger hadde man vel ikke kommet særlig langt?

Gremlings skal nå stille, og med stor sannsynlighet i dårligere form/mindre enn Stefan, men jeg vil ikke tro det blir noen pinlig afære. Så sant hver enkelt utøver gjør jobben sin med å komme i form så blir det et bra show.

Forøvrig hadde det sikkert vært dritkult for det eventuelle bedriftslags fotballlaget å spille mot Barcelona!
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Stavanger Open 2009
« #24 : 21. september 2009, 00:17 »
Se etter løsninger og ikke problemer var det vel noen kloke mennesker som sa noe om en gang i tiden Smiley

Kunne ikke vært mer enig med Gremlings i det han her skriver, det er jo denne typen holdninger som får ting til å skje, det er det som får folk til å faktisk stille!

"Buhu han er sikkert i bedre form enn meg". Ærlig talt, det er vel ingen hemmelighet at veldig mange tenker i de baner og holder seg borte fra scenen, men er det oppløftende for sporten?

"Det er alltid noen som er bedre" er det vel også noe som heter. Om alle fokuserte på det til enhver tid i alle sammehenger hadde man vel ikke kommet særlig langt?

Gremlings skal nå stille, og med stor sannsynlighet i dårligere form/mindre enn Stefan, men jeg vil ikke tro det blir noen pinlig afære. Så sant hver enkelt utøver gjør jobben sin med å komme i form så blir det et bra show.

Forøvrig hadde det sikkert vært dritkult for det eventuelle bedriftslags fotballlaget å spille mot Barcelona!

du jeg kom så og si rett fra sykehuset og på scenen sist jeg stilte og full av antibiotika så jeg sisser ikke ut om jeg først melder meg på med mindre jeg blir  alvorlig skadet, som ifjor hvor jeg ikke kunne gå på benet 3 uker før nm.

men jeg synes det er greit å stille i et selskap jeg hører hjemme i og det er ikke mot vm vinnere

Utlogget tagalp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Stavanger Open 2009
« #25 : 21. september 2009, 00:37 »
Stefan Havlik 8.9.2009 training video: http://www.eastlabs.biz/article/1535  Shocked Shocked

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Stavanger Open 2009
« #26 : 21. september 2009, 00:48 »


du jeg kom så og si rett fra sykehuset og på scenen sist jeg stilte og full av antibiotika så jeg sisser ikke ut om jeg først melder meg på med mindre jeg blir  alvorlig skadet, som ifjor hvor jeg ikke kunne gå på benet 3 uker før nm.

men jeg synes det er greit å stille i et selskap jeg hører hjemme i og det er ikke mot vm vinnere

Ja og det er selvfølgelig tøft gjort den gangen, men det er ikke det som er poenget her. Poenget er hvilke holdninger som lyser opp i denne diskusjonen.

Og hvilke signaler sender det videre i miljøet om folk skal trekke seg unna bare fordi en proff kommer fra utlandet for å stille i Norge?
Som om ikke Nordmenn er stive og sære nok fra før, så skal vi til og med trekke oss fra våre egne konkurranser når andre som eventuelt er bedre dukker opp?

Er det bedre om Stefan kommer og ender opp med å stå der helt alene, eller at han får litt konkurranse fra kanskje en håndfull personer med potensiale for fremtiden?
Hva med 2,3,4,5,6,7 plassen osv? Skal de også droppe ut fordi de har hørt om noen bedre?
Hva om Stefan faktisk ikke er i kjempeform til Stavanger av en eller annen grunn, hvor kult hadde det ikke vært å finne over Stefan? hehe
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Stavanger Open 2009
« #27 : 21. september 2009, 01:28 »

Ja og det er selvfølgelig tøft gjort den gangen, men det er ikke det som er poenget her. Poenget er hvilke holdninger som lyser opp i denne diskusjonen.

Og hvilke signaler sender det videre i miljøet om folk skal trekke seg unna bare fordi en proff kommer fra utlandet for å stille i Norge?
Som om ikke Nordmenn er stive og sære nok fra før, så skal vi til og med trekke oss fra våre egne konkurranser når andre som eventuelt er bedre dukker opp?

Er det bedre om Stefan kommer og ender opp med å stå der helt alene, eller at han får litt konkurranse fra kanskje en håndfull personer med potensiale for fremtiden?
Hva med 2,3,4,5,6,7 plassen osv? Skal de også droppe ut fordi de har hørt om noen bedre?
Hva om Stefan faktisk ikke er i kjempeform til Stavanger av en eller annen grunn, hvor kult hadde det ikke vært å finne over Stefan? hehe

hehe han vinner nok lett selvom han er flere uker ut fra vm.skal vedde for han til og med har fått betalt reise,kost og losji Wink

men se ting litt fra min side også.jeg stiller i tungvekt.skal jeg stille på våren mot en drit god litauer og få skambank eller skal jeg stille på høsten i nm og ha en fair sjanse til å ta hele gjengen?valget er enkelt for meg ihvertfall med 4-5mnd med diett og null sosialt liv.da velger jeg det siste hvor jeg har størst sjanse å få noe tilbake for alt slitet Wink

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Stavanger Open 2009
« #28 : 21. september 2009, 07:26 »
hehe han vinner nok lett selvom han er flere uker ut fra vm.skal vedde for han til og med har fått betalt reise,kost og losji Wink

men se ting litt fra min side også.jeg stiller i tungvekt.skal jeg stille på våren mot en drit god litauer og få skambank eller skal jeg stille på høsten i nm og ha en fair sjanse til å ta hele gjengen?valget er enkelt for meg ihvertfall med 4-5mnd med diett og null sosialt liv.da velger jeg det siste hvor jeg har størst sjanse å få noe tilbake for alt slitet Wink


du tenker da feil da syntes jeg, han bruker stavanger open som en oppkjøring mot vm.

slik jeg har fått med meg de siste årene så er det jo akkurat det samme "vi" gjør mot nm.
du får testet deg litt samt smakt litt på konkurentene.
om man ikke er i form god nok til å stille i stavanger open en uke før så er man jommen meg ikke i form god nok til å stille på nm heller. da ligger man nok bak skjemaet.

MIN mening er ihvertfall det at det blir for dumt å skippe en konkuranse som er en uke før nm.
jeg syntes det blir for dumt å evt trekke seg fra konkuransen før nm fordi det kommer en som sannsynligvis allerede er bedre enn seg selv.

jeg er en person som hater å tape osv selv og ja greit jeg er debutant men jeg vet jeg ikke har sjangs i år mot de norske byggerene en gang! jeg skal jo da la være å gå på scenen ifølge din tanke gang for jeg driter meg ut? nei det blir bare feil å tenke slik syntes jeg Smiley

og hva så om han hadde fått betalt kost og losj?
det er jo en ære for norsk bygger miljø og få slikt besøk eller syntes du ikke det?

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Stavanger Open 2009
« #29 : 21. september 2009, 09:15 »
du tenker da feil da syntes jeg, han bruker stavanger open som en oppkjøring mot vm.

slik jeg har fått med meg de siste årene så er det jo akkurat det samme "vi" gjør mot nm.
du får testet deg litt samt smakt litt på konkurentene.
om man ikke er i form god nok til å stille i stavanger open en uke før så er man jommen meg ikke i form god nok til å stille på nm heller. da ligger man nok bak skjemaet.

MIN mening er ihvertfall det at det blir for dumt å skippe en konkuranse som er en uke før nm.
jeg syntes det blir for dumt å evt trekke seg fra konkuransen før nm fordi det kommer en som sannsynligvis allerede er bedre enn seg selv.

jeg er en person som hater å tape osv selv og ja greit jeg er debutant men jeg vet jeg ikke har sjangs i år mot de norske byggerene en gang! jeg skal jo da la være å gå på scenen ifølge din tanke gang for jeg driter meg ut? nei det blir bare feil å tenke slik syntes jeg Smiley

og hva så om han hadde fått betalt kost og losj?
det er jo en ære for norsk bygger miljø og få slikt besøk eller syntes du ikke det?


jeg tror vi har helt forskjellige meninger om denne saken så liten vits å dra det mye lengre.

nei,jeg tror ikke det går ann å toppe formen 2 uker rett etterhverandre,og jeg vil ikke risikere å ødelegge noe formmed å delta i stavanger.ikke bare meg som mener dette,men også mange andre..og formen min er helt grei den.bare den siste væska jeg skal bli kvitt før nm.så tror neppe jeg kommer inn i dårligst form nei

jeg har heller aldri vært påmeldt i stavanger,så ikke snakk om å trekke seg her.min hovedfokus er på nm og kvale til nordisk..klarer jeg det er jeg fornøyd,gjør jeg ikke det vel da er jeg pissed off,men har allikevel kommet inn betydelig tyngre og bedre form enn sist jeg stilte noe jeg regner med folk vil se og gi med cred for!

jeg mener vår og høst stevnene bør være forbeholdt scandinaviske byggere,så kan vi heller bruke penger på å sende de uttøverne som er gode nok ut i store stevner i europa hvor de får bedre motstand.det vil også øke rekrutteringen spesielt på vårens stevner.

da tar jeg 1 time til på øye måtte bare ha i meg noe bcaa  Grin


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!