Skrevet av Emne: Tribex Testosterone BOOOSTER  (Lest 19651 ganger)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #75 : 28. august 2009, 22:12 »
Hahaha.. Knuge .. Jeg reagerer på måten du svarer gutten på, men du skriver som om jeg argumenterer for testo boosteren.. tragisk .. TRAGISK.

Legg deg nå, nok treningsforum for i dag.

At du ikke vet hvordan ett diskusjonsforum fungerer overrasker meg ikke....
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Matthew

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #76 : 28. august 2009, 22:13 »
Glucifer er jo snill som bruker noe av sin tid på å hjelpe noobs som til å ikke kaste vekk penger på tull. Han argumenterer godt og bruker tilhørende referanser.

Han fortjener ikke harselas av en 'underinformert' klovn som hols7ad for det.

At strongman bjørn hevder at tribulus funker bra kan godt være fakta, det er dog ikke ekvivalent til at tribulus funker bra.

Det er ikke et argument at han er veldig sterk osvosv, det er faktisk helt uvesentlig for om tribulus funker. At man var tilstede på et stevne der han løftet, var dommer OG sto ansvarlig for øvelsene er også helt fantastisk uvesentlig.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #77 : 29. august 2009, 10:51 »
Glucifer er jo snill som bruker noe av sin tid på å hjelpe noobs som til å ikke kaste vekk penger på tull. Han argumenterer godt og bruker tilhørende referanser.

Han fortjener ikke harselas av en 'underinformert' klovn som hols7ad for det.

At strongman bjørn hevder at tribulus funker bra kan godt være fakta, det er dog ikke ekvivalent til at tribulus funker bra.

Det er ikke et argument at han er veldig sterk osvosv, det er faktisk helt uvesentlig for om tribulus funker. At man var tilstede på et stevne der han løftet, var dommer OG sto ansvarlig for øvelsene er også helt fantastisk uvesentlig.

Jeg synes Glucifer tilføyer forumet mye nyttig, selv om måten han argumenterer på kan oppfattes som belærende for noen her, har jeg selv ikke noe imot det.

hols7ad har ikke kommet med noe seriøst gjennom hele debatten, men han har flere ganger skrevet at han ikke gidder å skrive mer, men det gjør han jo :Smiley

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #78 : 29. august 2009, 11:09 »
denne tråden har vert virkelig god underholdning x)

ekke så greit når folk er så dumme at de ikkje skjønner det sjøl:O
Westside disciple

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #79 : 29. august 2009, 17:15 »
er det egentlig noen urter som fungerer? avena sativa eller et eller annet... finnes det noe som noen her bruker og som fungerer? ikke at jeg gidder å bruke noe mer penger på slike ting lenger da jeg hadde turene mine over grensa for å kjøpe alt med nok glitter og glorie på som ungdom. Men finnes d egentlig noe som kan øke testoen utenom bol og evnt zma da...(foruten kosthold og trening)
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #80 : 29. august 2009, 17:22 »
Jeg tror du har misforstått hva ordet "bagatell" betyr Smiley

Denne Bjørn, som er blant Norges sterkeste menn, hvor "90% av gutta" har tryllepulver i havregrøten sin. Tror du han er rein?

nei som sagt så tror jeg svært få av dem er reine,men dette må være en av de reineste isåfall..det er lett å se bivirkningene anabole steroider påfører et mennesket,brunheten,blodårende,når det går over det naturlige til ekstremt..

men det slike mennesker også er,er veldig veldig nøye og oppmerksomme og jeg tror ikke at han har røra sammen en masse greier samtidig og vært uoppmerksom på preparatene,at han som antakelig har tatt noen kurer syntes at dette funker sier jo egentlig mye syntes nå jeg

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #81 : 29. august 2009, 18:47 »
nei som sagt så tror jeg svært få av dem er reine,men dette må være en av de reineste isåfall..det er lett å se bivirkningene anabole steroider påfører et mennesket,brunheten,blodårende,når det går over det naturlige til ekstremt..

men det slike mennesker også er,er veldig veldig nøye og oppmerksomme og jeg tror ikke at han har røra sammen en masse greier samtidig og vært uoppmerksom på preparatene,at han som antakelig har tatt noen kurer syntes at dette funker sier jo egentlig mye syntes nå jeg

Jeg er nå overbevist om at dette er en tulleprofil, men jeg klarer ikke å la være å svare.

"Den reineste"...enten så er du rein eller så er du ikke...

"brunheten" kommer nok fra solarium, ikke aa.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #82 : 29. august 2009, 18:52 »
nei som sagt så tror jeg svært få av dem er reine,men dette må være en av de reineste isåfall..det er lett å se bivirkningene anabole steroider påfører et mennesket,brunheten,blodårende,når det går over det naturlige til ekstremt..

men det slike mennesker også er,er veldig veldig nøye og oppmerksomme og jeg tror ikke at han har røra sammen en masse greier samtidig og vært uoppmerksom på preparatene,at han som antakelig har tatt noen kurer syntes at dette funker sier jo egentlig mye syntes nå jeg
HA-HA-HA.

Det finnes visst folk som er blankere enn meg på steroider Smiley Brun av steroider? JESUS

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #83 : 29. august 2009, 20:36 »
"brunheten" kommer nok fra solarium, ikke aa.

du vet åpenbart veldig lite om hvrodan hormoner fungerer på kroppen,bare se etter den bruneste på  strongman så ser du også hvem som har trøkka mest

husker jeg så ett program om john f kennedy,about his moon-face and year round tanned skin as a result of steroid use..gikk på discovery non ston for en stund siden..typiske effekter.

noen funker bedre enn andre på akkuratt dette

-Melanotan Steroid Profile

Melanotan II is an analog of the peptide α-MSH hormone and they both cause a darkening effect in the skin

The prosexual effects are also very pronounced, and you can definitely expect to experience more erections, on the level of a decently dosed cycle of testosterone

http://www.steroids.ro/steroid-profiles

steroider brukes jo av mange for nettopp å BLI brun i huden..

igjen,slutt å beskyld andre for dårlig komp når du ikke kan the steroid basis funksjoner engang

hvodan skal vi diskutere når dere ikke skjønner brunnleggende i produktet?rart det blir krangling her

http://lindakristine.blogg.no/images/sterk_1180277672.jpg

du blir ikke noe mer seriøs ved å legge ut et bildet av deg selv som "marinejeger"oghar god status for å henge her lenge på forumet vet du Wink

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #84 : 29. august 2009, 20:40 »
HA-HA-HA.

Det finnes visst folk som er blankere enn meg på steroider Smiley Brun av steroider? JESUS

mye smartaasses her... Wink

god kveld på deg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #85 : 29. august 2009, 21:18 »
rofl

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #86 : 29. august 2009, 21:24 »
du vet åpenbart veldig lite om hvrodan hormoner fungerer på kroppen,bare se etter den bruneste på  strongman så ser du også hvem som har trøkka mest

husker jeg så ett program om john f kennedy,about his moon-face and year round tanned skin as a result of steroid use..gikk på discovery non ston for en stund siden..typiske effekter.

noen funker bedre enn andre på akkuratt dette

-Melanotan Steroid Profile

Melanotan II is an analog of the peptide α-MSH hormone and they both cause a darkening effect in the skin

The prosexual effects are also very pronounced, and you can definitely expect to experience more erections, on the level of a decently dosed cycle of testosterone

http://www.steroids.ro/steroid-profiles

steroider brukes jo av mange for nettopp å BLI brun i huden..

igjen,slutt å beskyld andre for dårlig komp når du ikke kan the steroid basis funksjoner engang

hvodan skal vi diskutere når dere ikke skjønner brunnleggende i produktet?rart det blir krangling her

http://lindakristine.blogg.no/images/sterk_1180277672.jpg

du blir ikke noe mer seriøs ved å legge ut et bildet av deg selv som "marinejeger"oghar god status for å henge her lenge på forumet vet du Wink

hehe..jeg vet ikke hvem som driter seg ut her jeg. Nå var det bivirkninger av anabole steroider vi diskuterte, igjen prøver du å slå i bordet men noe du ikke kan noe om. så jeg skal være behjelpelig med å løsne litt opp i garnet her:

 Kennedy hadde en autoimmun sykdom som heter Addison's sykdom. Det er en defekt i binyrebarken hvor det produseres adrenokortikale hormoner (f.eks kortisol, aldosteron)..... Kennedy hadde derfor for lite produksjon av kortisol og fikk det tilført daglig. Dette kan bl.a føre til pigmentforandringer i huden, oppblåst ansikt etc., hvis du ser på bilder kan du se at han alltid var brun. Kortisol er ett katabolt hormon og brukes ikke av bodybuildere.

Når det gjelder Melanotan så har du rett, det er ett hormon som brukes for å få brunfarge, men det er ikke anabolt hormon som brukes av kroppsbyggere for å få muskler. Brunfargen du har observert er derfor ikke "bivirkninger av anabole steroider". Det er en kjent sak at utøvere i kroppsbygging/kraftsport etc. tar litt mer sol enn andre eller bruker melatonan som ett alternativ.

Edit: Du begynner å score høyt på RET-skalaen her... og marinejeger har jeg aldri vært;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Økoshit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #87 : 29. august 2009, 23:45 »
homsegrill-tanning krem, nice brunfarge

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #88 : 30. august 2009, 13:06 »
Syns melanotan er et flott hjelpemiddel om man har vanskelig for å få litt brunfarge. Nesten fritt for bivirkninger etter min erfaring og utrolig pen farge.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #89 : 30. august 2009, 13:41 »
Syns melanotan er et flott hjelpemiddel om man har vanskelig for å få litt brunfarge. Nesten fritt for bivirkninger etter min erfaring og utrolig pen farge.
har du prøvd å stoppe å bruke det enda?
Westside disciple

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!