Skrevet av Emne: Årets deff, hva kunne jeg gjort anderledes?  (Lest 9076 ganger)

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Årets deff, hva kunne jeg gjort anderledes?
« #45 : 10. september 2009, 18:17 »
Kan jo ikke drikke alkohol i helgene når du skal deffe, alkohol demper fettforbrenningen ekstremt. Uansett så er det kanskje vanskelig å se noe spesiell forskjell på 12%-10%.

Jeg drakk rundt 4 ganger i månden når jeg var på min deff.
Etter deffen hadde jeg gått ned 18kg. Selvfølgelig er det ikkje positivt med alkohol mens du deffer, men om du spiser og trener riktig de andre dagene i uka er det ikke så utrolig farlig om du finner ut at du vil ut en lørdag. På min neste deff skal jeg holde meg unna alkohol, men det er hovedsaklig for at jeg var så slapp på søndagen at jeg ikke orket å trene.

Påstand? Unnskyld meg, men om du sier at det er greit å drikke på diett enten om det er bulk eller deff når man er seriøs og vil ha skikkelige resultater så er man ikke seriøs - eller så har du virkelig ikke peiling.

Om du drikker eller ikke på lørdagen har ingenting med å være "seriøs" med deffen eller ikke. Jeg trente Man-Fre hver eneste uke. Jeg spiste sunt alle dagene uteom lørdagen. Framgangen min forsette helt til jeg var fornøyd med resultatet. Om alkohol er så utrolig skadende på kroppen som du sier så må min kropp ha hoppet over den timen.  For motivasjonen sin del var det veldig viktig at jeg levde det livet jeg pleide å leve mens jeg deffet (med mye mer trening selfølgelig). Spiser og trener du riktig iløp av ei uke, vil det gå helt greit med litt alkohol i ny og ne.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Årets deff, hva kunne jeg gjort anderledes?
« #46 : 10. september 2009, 21:13 »
Nei det går ikke ann da er man ikke seriøs.
195 høy

Utlogget Kikke Hjelmis

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • 17 åring
Sv: Årets deff, hva kunne jeg gjort anderledes?
« #47 : 10. oktober 2009, 17:34 »
Alle kropper reagere forskjellig på ting, finnes jo mennesker som aldri trener, spiser hva de vil, drikker i helgene og har veldig markert kropp, six pack og hele pakken, men for de aller, aller fleste vil alkohol ha en veldig dårlig innvirkning på prestasjoner, fettforbrenning, resultater og andre faktorer som er relative med trening.
Kommer opplysninger om status og målsetning...

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Årets deff, hva kunne jeg gjort anderledes?
« #48 : 03. juli 2010, 19:49 »
Såvidt meg kjent kan ikke kroppen benytte energien i alkohol noe spesielt, det er vel junk fooden og all maten som går til alkoholen som fører til vektoppgangen - forbrenning av næringsstoff er vel rimelig på stopp.



http://www2.potsdam.edu/hansondj/AlcoholCaloriesAndWeight.html



http://leangains.blogspot.com/2010/03/maintaining-low-body-fat.html




1. Kahn, H. S., et al. Stable behaviors associated with adults' 10-year change in body mass index and the likelihood of gain at the waist. American Journal of Public Health, 1997, 87(5), 747-754; Prentice, A. M. Alcohol and obesity. International Journal of Obesity, 1995, 19(Suppl. 5), S44-S50; Liu, S., et al. A prospective study of alcohol intake and change in body weight among US adults. American Journal of Clinical Nutrition, 1994, 140(10), 912-920; Hellerstedt, W. L., et al. The association between alcohol intake and adiposity in the general population. American Journal of Epidemiology, 1990, 132(4), 594-611.
2. Prentice, A. M. Alcohol and obesity. International Journal of Obesity, 1995, 19(Suppl. 5), S44-S50.

3. Klesges, R. C., et al. Effects of alcohol intake on resting energy expenditure in young women social drinkers. American Journal of Clinical Nutrition, 1994, 59, 805-809.

4. Colditz, G., et al. Alcohol intake in relation to diet and obesity in women and men. American Journal of Clinical Nutrition, 1991, 54, 49-55.

5. Jequier, E. Alcohol intake and body weight: a paradox. American Journal of Clinical Nutrition, 1999, 69, 173-174; Kahn, H. S., et al. Stable behaviors associated with adults' 10-year change in body mass index and the likelihood of gain at the waist. American Journal of Public Health, 1997(5), 747-754; Mannisto, S., et al. Alcohol beverage drinking, diet and body mass index in a cross-national survey, European Journal of Clinical Nutrition, 1997, 151, 326-332; Cordain, L., et al. Influence of moderate daily wine consumption upon body weight regulation and metabolism in healthy free living males. Journal of the American College of Nutrition, 1997, 16(2), 134-139; Mannisto, E., et al. Reported alcohol intake, diet and body mass index in male smokers. European Journal of Clinical Nutrition, 1996, 50, 239-245; Landis, W. E. M.. Alcohol and energy intake. American Journal of Clinical Nutrition, 1995, 62(suppl.), 11015-11068; Istvan, J., et al. The relationship between patterns of alcohol consumption and body weight, International Journal of Epidemiology, 1995, 24(3), 543-546; Prentice, A. M. Alcohol and obesity. International Journal of Obesity, 1995, 19(suppl. 5), S44-S50; Liu, S., et al. A proscriptive study of alcohol intake and change in body weight among US adults. American Journal of Clinical Nutrition, 1994, 140(10), 912-920; Klesges, R. C., et al. Effects of alcohol intake on resting energy expenditure in young women social drinkers. American Journal of Clinical Nutrition, 1994, 59, 805-809; Colditz, G., et al. Alcohol intake in relation to diet and obesity in women and men. American Journal of Clinical Nutrition, 1991, 54, 49-55; Hellerstedt, W. L., et al. The association between alcohol intake and adiposity in the general population. American Journal of Epidemiology, 1990, 132(4), 594-611.

6. These are standard drink sizes. Of course, five ounces of a dessert wine contains more alcohol, as does a higher content beer or ale, or a distilled spirit higher thatn the typical 80 proof. The equivalent sizes for these drinks would differ from those of standard druinks, a fact that drinkers should keep in mind. Carrol, C. R. Drugs in Modern Society. Boston, Massachusetts: McGraw-Hill, 2000, p. 77. Because standard drinks are equivalent in alcohol content, it is misleading to refer to spirits as "hard liquor," which implies that drinking distilled spirits leads more quickly or easily to intoxication than other alcohol beverages.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!