Skrevet av Emne: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!  (Lest 10115 ganger)

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #60 : 04. september 2009, 17:36 »
Grunnen til man har ideen om menneskeverd er jo simpel ;p Hadde man ikke hatt det så hadde det jo ikke vært noen til å vise sympati tilbake til seg selv. Da hadde man jo måtte se seg bak skulderen hvert andre minutt for å passe på Smiley
Det må ein jo i mange situasjoner:)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #61 : 04. september 2009, 17:37 »
Greit å minimalisere mengden av slike situasjoner da Smiley

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #62 : 04. september 2009, 17:52 »
Eg meinte ikkje bokstavelig talt:).Men har du ein god hund,merker du fort att den er meir pålitelig og mindre lunefull en veldig mange  mennesker ofte er..

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #63 : 04. september 2009, 19:38 »
Hvordan kan de da bevise at de ikke allerede hadde flyttet til Norge da denne ble kjøpt? De sier de kjøpte den en måned før de flyttet, det må ikke nødvendigvis være sant.
Uten inn/utførsels-papirer fra noe land er dette rimelig mistenkelig.Det ble sagt i avhøret at de ble gjort oppmerksom på at slike hunder var ulovlig for lenge siden.Det hender faktisk at mistenkte lyver og prøver å vri seg unna ting også, tro det eller ei!

jeg har 2 hunder som er kjøpt i sverige,har ingen form for import-papirer på disse. man kan fritt innføre hunder til norge fra sverige og sveits uten papirer og godkjenning. bare putte de i bilen og kjøre. dette sjekket jeg selvfølgelig før jeg kjøpte hundene,hvis man går på mattilsynets sine sider så står det der.



Masse gøy her. Alltid moro å høre hundeeiere av raser som er alt frem for å være kamphunder argumentere for de snille hundene sine.

Så en gang en oppdretter av denne type hund på tv som hadde med den snilleste hunden sin for nettopp å vise hvor veloppragen og rolig denne var til tross for belastet rase.. Den beit seg fast i programlederen tidlig i sendingen.

Fiffig Smiley

du vet hvilken rase som biter flest mennesker?

1.dachs
2.jack russel terrier
3. chiuaua

såkalte "kamphunder" er langt nede på lista.

møtte en fyr som hadde 3 store hunder på 70kg. han hadde på seg en t-skjorte med skriften : newermind the dog,beware of the owner.
og som regel når man møter hunder som er aggresive og utagerende så er det forårsaket av uansvarlige eiere som ikke har skjønt hvordan man skal oppdra hunder.

i sveits har de hevet forbudet av pitbull og andre hunderaser da de har funnet ut at det ikke ble noen mindre tilfeller av bittepisoder etter forbudet tredde i kraft.
kort sagt,det er ikke hundene det er noe galt med,se bare på hundeviskeren på tv-norge.han får de mest aggresive og dominerende hundene til og føye seg og bli mye vennligere.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #64 : 04. september 2009, 19:49 »
er du snut,øyvind?må innrømme du ser litt sånn ut..
regner med du tåler min direkte tone  Shocked

Hehe ja, tåler nok mer enn som så, såfremt du tåler det også Wink Masser av godt utseende politifolk vettu Smiley

Du synes kanskje det er trist at jeg ser det slik, men når sant skal sies vil jeg altså heller se ut som en karikert snut enn som en karikert kriminell! ...........i hvertfall om jeg får det slengt på meg fordi jeg synes det er greit at en avliver noe som ser ut til å være en ulovlig innført ulovlig kjøter........  Smiley Er sakens realiteter anderledes - kan det godt være at jeg inntar en annen holdning!
That's me! Tilpassningsdyktig vettu Smiley


Nå har jeg hverken forsvart eller nevnt politiet her tidligere da, men siden du åpenbart har et horn i siden på dem.....

Når du generaliserer norsk politi ved å si ala "dem er noen svin"......vel da står jeg mer enn gjerne på politiets side så det er sagt! Meg bekjent er det ikke politiet som dømmer folk her til lands heller, så om du skal rææævkjøre noen så får du heller rævkjøre en lovgiver eller to   Wink
Mitt generelle inntrykk av norsk politi er muligens et annet enn ditt. Jeg synes de i all hovedsak er skikkelige folk som gjør sitt beste til tross for svært begrensede ressurser mht økonomi/personell, i et samfunn der alt for mange i alt for stor grad tar seg ulovlig til rette.
Selvfølgelig svikter det innimellom, og det finnes råtne egg der som andre steder men jeg ville knappest kalt hele hurven svin, og det som verre er, av den grunn Smiley

Ø


PS! ....når sant skal sies, så har jeg nå alltid synes at jeg ser ut som om jeg kommer rett fra Ila da  Huh .....så eeegentlig var det jo et kompliment du ga meg  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #65 : 04. september 2009, 20:46 »
love is in the air....
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #66 : 04. september 2009, 21:02 »
love is in the air....

Hehehe ja ikke sant Smiley
Det artige er at jeg egentlig synes staffer er kule bikkjer, om enn noe vanskeligere å lese enn en del andre raser.
Men men jeg jobber selv på en arbeidsplass hvor jeg daglig har 12-15 bikkjer rundt meg, så jeg veit ett og annet om bikkjer og bikkjeeiere..........og jeg observerer at eierne tidvis har en voldsom følelsesmessig tilknyttning til hundene sine. Følelser er følelser, og det skal en jo stort sett respektere så lenge det ikke får helt absurde utslag Smiley

Bikkjer er, uansett rase, flotte dyr så lenge de har fått riktig behandling og dressur!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #67 : 04. september 2009, 21:19 »
Etter å ha satt meg litt inn i saken, har jeg kommet til den konklusjonen at hunden bør bli omplassert og få leve et fullverdig liv, mens eierene bør avlives.

Jeg er godt over snittet dyrevennlig, spesielt hundvennlig, men desto mindre menneskevennlig. Noe de med hund og som kjenner meg godt er smertelig klar over. Det skulle vært sertifisering for å kunne ha en hund, hund altså, ikke veskerotte! Merker jeg blir like eitrendes forbanna hver gang jeg ser både små unger og eldre, samt mange midt imellom som er ute å blir luftet av hunden sin, istedefor motsatt.

Senest for et par dager siden bivånet jeg en liten, eldre herremann ved Furuset senter som ble dratt igjennom et blomsterbed av sin livlige og nyskjerrige dobermann.. Hva i svarte helvete er det som får folk som ikke har den fjerneste anelse om noenting til å kjøpe seg en hund med så stort behov for lydighetstrening og mosjon?

Ble bare surr det her, men fikk nå ut litt frustrasjon ihvertfall...

Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

IntX

  • Gjest
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #68 : 04. september 2009, 21:50 »
Signert!
Jeg har mye empati for dyr så denne typen hendelser får meg til å koke innvendig...

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #69 : 04. september 2009, 21:59 »
takker alle som har signert!kommer ikke til å gi meg før denne saken er vunnet!
rettferdigheten skal seire!
har et ekstremt nært forhold til min egen amstaff,og et ekstremt HAT overfor ALL snut.derfor jeg reagerer som jeg gjør.noen vil forstå,andre ikke..sånn er livet

A.C.A.B.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #70 : 04. september 2009, 22:02 »
takker alle som har signert!kommer ikke til å gi meg før denne saken er vunnet!
rettferdigheten skal seire!
har et ekstremt nært forhold til min egen amstaff,og et ekstremt HAT overfor ALL snut.derfor jeg reagerer som jeg gjør.noen vil forstå,andre ikke..sånn er livet

A.C.A.B.


Hva står A.C.A.B for egentlig? Bare lurer liksom Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

IntX

  • Gjest
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #71 : 04. september 2009, 22:04 »

Hva står A.C.A.B for egentlig? Bare lurer liksom Smiley
All cops are bastards.
Sant i denne sammenhengen.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #72 : 04. september 2009, 22:12 »
En udressert schafer er vel mye farligere enn en veldressert amstaff som vet at folk bryr seg om den. Men som det er sagt tidligere i tråden, så har sånne hunder lett for å handle i feil hender.

Signert Smiley

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #73 : 04. september 2009, 22:53 »
All cops are bastards.
Sant i denne sammenhengen.

Åja..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: alle les her!!!!ekstremt viktig!!!!!
« #74 : 04. september 2009, 23:26 »
håper ungene til han snuten som tok bikkja stryker med så får han se hvordan følelse den svenske familien sitter med nå!brenn i helvete!!
Du fremstår jo nærmest som en reinkarnasjon Moder Theresa.  :Smiley
Passion trumps fucking everything!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!