Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 88418 ganger)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #225 : 09. september 2009, 00:32 »
.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #226 : 09. september 2009, 00:38 »
Stakkars unge, sier jeg bare. Når skal du sette han på kur da? 5-6 års alderen? Tongue

si meg har du noe som helst mellom øra???HAN SKAL BLI FOTBALLSPILLER!!!!!!!
det er slik unger blir trent i de store fotballnasjonene.derfor de er så gode og norge så ræva!her skal man ikke spesialisere før man er tenåringer.blir ikke noe kvalitet av sånt!
i nederland trener gamle landslagsspillere 7 åringer.sier LITT kansje?
gutten får dobbelt statsborgerskap så ikke sikkert jeg engang gidder å la han representere dette molbolandet her hvor ingen skal skille seg ut eller gjøre kontroversielle ting  :Smiley

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #227 : 09. september 2009, 00:43 »
si meg har du noe som helst mellom øra???HAN SKAL BLI FOTBALLSPILLER!!!!!!!
det er slik unger blir trent i de store fotballnasjonene.derfor de er så gode og norge så ræva!her skal man ikke spesialisere før man er tenåringer.blir ikke noe kvalitet av sånt!

for å få landslaget på gang igjen så må du nok starte med masse produksjon. Jeg vil tenke meg til at letteste måten å gjøre dette på er å flytte til Brasil når ungen er klar, forlate dama, kjøpe deg titals unge forholdsvis ubrukte prostituerte og starte produksjonen.

Ser fram til et godt landslag om 20 år, lykke til.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #228 : 09. september 2009, 00:46 »
for å få landslaget på gang igjen så må du nok starte med masse produksjon. Jeg vil tenke meg til at letteste måten å gjøre dette på er å flytte til Brasil når ungen er klar, forlate dama, kjøpe deg titals unge forholdsvis ubrukte prostituerte og starte produksjonen.

Ser fram til et godt landslag om 20 år, lykke til.

har vært der flere ganger og jeg liker ikke brassedamer.jeg liker blonde damer!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #229 : 09. september 2009, 00:46 »
.

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #230 : 09. september 2009, 00:49 »
Hva faen er greia her da? Rakke ned på Atle og hans familie? Er det ikke linken her og synspunkter på den vi skal forholde oss til?

Nå provoserer jeg mye selv, men et sted går grensa. Se til helvete å skjerp dere.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #231 : 09. september 2009, 00:50 »
Derfor sender du han til Thailand for å trene kampsport når han er 3-4 år gammel? Makes sense. :Smiley

har noe med at unger trenger å lære litt kampsport og tøffhet.vi lever i 2009.samfunnet blir råere og råere.
alt jeg gjør er gjennomtenkt og planlagt!

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #232 : 09. september 2009, 00:50 »
Hva faen er greia her da? Rakke ned på Atle og hans familie? Er det ikke linken her og synspunkter på den vi skal forholde oss til?

Nå provoserer jeg mye selv, men et sted går grensa. Se til helvete å skjerp dere.

bare la disse klovnene holde på.vi lever tross alt i norge :)her skal INGEN skille seg ut eller gjøre ting ANNERLEDES!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #233 : 09. september 2009, 00:53 »
.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #234 : 09. september 2009, 00:58 »
Jesus Christ monkey balls. Greit å sende unger på kampsportkurs, men du skal ikke vente til han har fått av seg bleiene?

hadde jeg sagt dette på et sportsforum i stort sett alle andre land hadde det blitt null drama ut av det..spesialisering må skje i tidlig alder om man skal nå toppen.

men vi kan godt dreie tråden over på det den handler om nå :doping gjorde livet mitt til et helvete

Utlogget lysbringeren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #235 : 09. september 2009, 03:03 »
Hva er vitsen med å komme med enda et forbud mot noe? Forby prostitusjon, forbi steroider, forby raketter med styrepinner, forby bensin med bly. Greit at hensikten ved å forby steroider kanskje er edel nok, men hva vil de praktiske konsekvensene bli? Steroider er like ille som narkotika, sier noen, derfor bør steroider forbyes. Men narkotika er jo forbudt i Norge, og de har vært forbudt helt siden de kom. Betyr det at de er forsvunnet? Ånei, i Oslo distribueres det og settes åpenlyst flere steder i sentrum. Det å få tak i forskjellige narkotiske stoffer vil være enkel sak. En kan derfor spørre seg om steroider også vil bli solgt langs elva, eller om bolerne blir å sette sine injeksjoner på t-banestasjonene hvis et forbud mot steroider skulle komme igjennom.

Preventiv effekt sier noen, avskrekke ungdommer fra å prøve sier andre. Igjen, hva er den preventive effekten av lover som ikke kan håndheves i praksis? Det er jo også en risiko ved at folk går lei av alle lovene og forbudene som presses på dem, og gjør (skremmende nok) det som passer dem likevel. Jeg personlig tror at en unggutt som vil prøve steroider vil få tak i det uansett om det blir forbudt eller ikke. Er det ikke en risiko for at forbuden frukt smaker best, og at å bole blir enda en måte å gjøre opprør mot det etablerte A4 samfunnet for en søkende ung sjel? På samme måte som noen ungdommer begynner å røyke bare for å trosse sine foreldre?

Det er også viktig å huske på at vi allerede har en lov mot steroider. Nemlig loven mot innførsel og kjøp/salg av steroider. Men hvis denne loven var effektiv, og ble håndhevet, ville ikke det bety at det ville være umulig å få tak i steroider i kongeriket? Tydeligvis ikke, siden vi trenger en til lov for å fikse det den forrige loven ikke klarte. Jeg klarer ikke helt å se resonnementet: Hvis den første loven vi lagde ikke virket, så lager vi bare en til, den virker sikkert. Våre naboland Sverrige og Danmark har lover mot bruk av steroider. Betyr det at steroidene er forsvunnet hos dem? Jeg tviler, mest sannsynlig er de bare gått under jorden slik at man mister oversikten over hvor mange som faktisk bruker, eller hva slags skadevirkninger de får. Husk, en boler som går til legen med sine bivirkninger og (eventuelle) steroiderelaterte sykdommer, vil da også være en forbryter i tillegg til hans status som pasient. Med et pennestrøk har vi forvandlet (enda) en gruppe mennesker fra lovlydige borgere til hardkokte kriminelle.  På samme måten som horekunder og Harryhandlere med for mye i bagasjerommet nå er en trussel mot rikets sikkerhet.

Man kan selvfølgelig si at loven mot salg og kjøp av steroider ikke er effektiv fordi politiet ikke prioriterer den. Men da kan man spørre seg: er det riktig å bruke av fellesskapets midler for å bekjempe et stoff som stort sett bare skader den som bruker det? Eller burde politets oppgave være rettet mot kriminalitet som skader andre, og ikke jage nigerianske prostituerte og bolere (ingen sammenligning forøvrig). For meg personlig er det viktigere å være trygg i mitt hjem og når jeg er i sentrum, enn å vite at politiet gjør alt de kan for å hindre at "Johnny" på 16 setter sin første injeksjon med testo.

Noen påstår at steroider får folk til å oppføre seg som mongoler på plyndringstokt. Om steroider virkelig forvandler snille greie gutter til Djengis Kahn vet jeg ikke, men det jeg er helt sikker på, er at voldskriminalitet allerede er forbudt i Norge. Hvis en på steroider slår ned en annen på byen, så har førstnevnte allerede brutt ihvertfall en lov. Hvis den loven ikke hindret han å slå ned et av sine medmennesker, hvorfor skulle da en lov mot steroider hindre han i å ta stoffer som (angivelig) gjør han gal og vill? Særlig hvis en (eller begge) av lovbruddene ikke blir prioritert av politet.

Andre sier at de ikke vil betale for noen sin lastefulle atferd. At hvis du blir syk av steroider kan du skylde på deg selv. Men hvilke skader i samfunnet er ikke selvforskyldte? Lungekreft? Hjerteinfarkt? Diabetes? Ryggproblemer? Man burde spist mindre usunn mat, mer sunn mat, bevegd seg mer, trena mer og  stressa mindre. Men uansett hvor usunt eller sunt man lever så kan selv ikke den beste lege (eller TF-forumbruker) forutsi hvem som blir syk eller ikke blir det. Sykdom er en kombinasjon av faktorer, inkludert livsstil, arv og rett og slett flaks. "Jeg betaler min skatt" sier du? Men det må da alle betale, selv bolerne.Vil det koste mer for samfunnet å gi politiet enda en oppgave å løse, enn det vil lønne seg hvis en eller to bolere sier "nei, dette forbudet var leit, nå slutter jeg med steroider", og på denne måten spare samfunnet for helsekroner. Med dette innlegget sier jeg ikke at man ikke skal forby steroider. Det jeg sier er at de praktiske konsekvensene av et forbud kommer til å bli få. Noe som igjen fører meg tilbake til starten av mitt innlegg: Hva er vitsen?

"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" Benjamin Franklin


"Alt under 100 kg er femi" Tommy Steine

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #236 : 09. september 2009, 04:36 »
dette er den mest retarda tråden jeg har lest... at voksne folk er så barnslige er helt utrolig
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #237 : 09. september 2009, 08:19 »
Vet du hvor mange slike 7 åringer som ofrer alt på å bli proff som lykkes? I NFL er det slik som følger: 1.000.000 på HS, 70-80.000 på College og i NFL 32*53 pluss ir og ps, dvs 0,3% med snitt tid i NFL på 3år.

I Brasil kanskje 10.000.000 6-10åringer og 1000 som tjener penger på å spille, kanskje 100stk i Europa som tjener penger.

Sats på skolen du, med en far som deg vil han ikke lykkes om du ikke skifter kurs........................
skal jeg lage en egen tråd  om mitt familie liv siden du har så stor interesse av å poste om det???

Utlogget fenri_s

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #238 : 09. september 2009, 08:29 »
takk,for at du legger deg opp i min unges barneoppdragelse,men jeg tror jeg klarer det fint selv.er så typisk norsk at man ikke skal spesialisere ungene i tidlig alder.derfor vi er så ræva i stort sett all stor idrett.

for å provosere deg exstra skal jeg gi deg hele planen:
-starter med babysvømming så tidlig som mulig
-fra han kan gå blir det barneturning som gir grunnleggende allsidighet og kroppsbeherskelse
-i 3-4 år alderen drar vi til thailand på treningsleir der han skal trene thaiboxing
-4-5 år gammel flytter vi til nederland,spania eller italia så han kan gå fotballskole der.der finnes de beste trenerne og ungene spesialiseres fra tidlig alder

hva andre driver med driter jeg i,men det her er min familie så saken stiller seg LITT annerledes

og hvor du har fra at jeg promoterer dop vet jeg ikke.jeg har gjentatte ganger postet i tråder her akkurat motsatt  og poengtert skadevirkningene!

nå mr agent(OFFICER) gå å gjør noe fornuftig som å fakke noen sigøyner tjuvradder eller noe annet istedenfor å rakke ned på en som kommer til å få frem et nytt idrettstalent!!

Steike å knekt er det mulig å bli,stakars unge sier jeg bare......

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #239 : 09. september 2009, 11:18 »
litt morsomt at folk ikke forstår at atle kielland driver å kødder og provoserer
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!