Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 88436 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #315 : 14. september 2009, 14:42 »
biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #316 : 14. september 2009, 16:53 »
Er du sjalu fordi de har fremgang du selv ikke har, fordi din egen "treningsmoral" holder deg fra å bole sjøl? Tongue

ja - såklart? det er vel de fleste vil jeg tro?
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #317 : 14. september 2009, 16:55 »
ja - såklart? det er vel de fleste vil jeg tro?

mhm enig.. Og det øker forventninger blant folk, som ødelegger for de rene å pene Grin hehe..
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget fettarma

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #318 : 14. september 2009, 17:15 »
Man må selv velge hva man putter i sin egen kropp sier de liberale "free your mind" folka.
Ta ansvar selv etc.......

Hvorfor har vi lover når vi kan ta ansvar selv, hvorfor har vi fengsel når vi kan slå ihjel de kriminelle, hvorfor må vi gå på skole, hvorfor skal noen fortelle meg hva som er rett og galt, hvorfor skal noe mene noe om hva jeg gjør når jeg "vet best selv"HuhHuhHuh


Som et sammfund er vi nøtt til å ha noen felles regler. Men synes du virkelig at det er feil at et myndig menneske skal få besteme selv hva han eller hun gjør med sin egen kropp vis det ikke rammer andre?

P-piller er en type steroid som faktisk har drept mennesker, men det betyr ikke at vi gjør det ulovelig. Vi tilater som regel at mennesker gjør ting som har en stor risikofaktor. Ting som å kjøre bil eller å bruke alkohol og tobakk. Hva er det som gjør AS anderledes?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #319 : 14. september 2009, 17:45 »
ja - såklart? det er vel de fleste vil jeg tro?
Ok, jeg må bare "get this straight".. Du og flere med deg er prinsippielt i mot bruk av AAS. Du syns ikke det er så kult at andre gymrotter bruker det, da du sjøl blir sjalu fordi de har fremgang som du selv ikke har. Hvorvidt de deltar i organisert idrett eller ei har forsåvidt ingen betydning. Stemmer det så langt?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #320 : 14. september 2009, 17:56 »
Ok, jeg må bare "get this straight".. Du og flere med deg er prinsippielt i mot bruk av AAS. Du syns ikke det er så kult at andre gymrotter bruker det, da du sjøl blir sjalu fordi de har fremgang som du selv ikke har. Hvorvidt de deltar i organisert idrett eller ei har forsåvidt ingen betydning. Stemmer det så langt?

Ja - Hvem er ikke det? Jeg synes det er "urettferdig" og blir sjalu/misunnelig på de som har insane fremgang pga midler jeg selv ikke bruker. Ikke spesielt rart det, er det?
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #321 : 14. september 2009, 18:00 »
Ja - Hvem er ikke det? Jeg synes det er "urettferdig" og blir sjalu/misunnelig på de som har insane fremgang pga midler jeg selv ikke bruker. Ikke spesielt rart det, er det?
Er det bare jeg på hele forumet som synes dette er en helt idiotisk grunn til å være i mot bruk av AAS? Hva i huleste hindrer deg i å bruke samme midler? Din egen moral? Tongue
Blir nesten som å si at du synes det er feil av naboen å putte turbo i bilen sin, for nå kan han kjøre såååå mye fortere enn deg og det er jo så innnmarri uretfædri!!1
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #322 : 14. september 2009, 18:17 »
Er det bare jeg på hele forumet som synes dette er en helt idiotisk grunn til å være i mot bruk av AAS? Hva i huleste hindrer deg i å bruke samme midler? Din egen moral? Tongue
Blir nesten som å si at du synes det er feil av naboen å putte turbo i bilen sin, for nå kan han kjøre såååå mye fortere enn deg og det er jo så innnmarri uretfædri!!1

Mener du det du sier nå eller?

Hvor har jeg sagt at jeg er prinsippielt mot steroider FORDI jeg blir misunnelig? Om jeg skal si meg prinsippielt mot steroider er det såklart på grunnlag av helt andre ting enn misunnelse. Det er likevel ingenting som hindrer meg i å være misunnelig på de som får sinnsyke resultater iforhold til meg selv med steroider selvom jeg ikke vil bruke det selv.

Got it?
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #323 : 14. september 2009, 18:30 »
Er det bare jeg på hele forumet som synes dette er en helt idiotisk grunn til å være i mot bruk av AAS? Hva i huleste hindrer deg i å bruke samme midler? Din egen moral? Tongue
Blir nesten som å si at du synes det er feil av naboen å putte turbo i bilen sin, for nå kan han kjøre såååå mye fortere enn deg og det er jo så innnmarri uretfædri!!1
Hehe, det er nettopp dette som jeg tror er grunnen til at 90% av dopmotstanderne er i mot aas. Misunnelse, kamuflert bak en dyp bekymring for bolernes helse. (Samtidig som de bryr seg katta om folk drikker/røyker seg ihjel).

Hvor har jeg sagt at jeg er prinsippielt mot steroider FORDI jeg blir misunnelig? Om jeg skal si meg prinsippielt mot steroider er det såklart på grunnlag av helt andre ting enn misunnelse. Det er likevel ingenting som hindrer meg i å være misunnelig på de som får sinnsyke resultater iforhold til meg selv med steroider selvom jeg ikke vil bruke det selv.
Hvilke andre grunnlag? (I tillegg til misunnelsen Grin)

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #324 : 14. september 2009, 18:39 »

Hvilke andre grunnlag? (I tillegg til misunnelsen Grin)

Hvor skal jeg starte? jeg er prinsipiellt imot steroider pga at det åpenbart ihvertfall ikke er SUNT. Jeg er redd for mentale og fysiske skader og jeg tror ikke samfunnet ihvertfall ville blitt noe bedre hvis alle som trente skulle starte med det. Jeg får heller ikke meg selv til å sette sprøyter i egen kropp.

Misunnelse har ikke noe med prinsipper å gjøre. Det handler om at man kan tenke" faen heller som han der vokser, jeg trener minst like hardt, men har mindre fremgang" uten at jeg MISSLIKER personen eller synes ditt og datt om han/henne.
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #325 : 14. september 2009, 18:41 »
Mener du det du sier nå eller?

Hvor har jeg sagt at jeg er prinsippielt mot steroider FORDI jeg blir misunnelig? Om jeg skal si meg prinsippielt mot steroider er det såklart på grunnlag av helt andre ting enn misunnelse. Det er likevel ingenting som hindrer meg i å være misunnelig på de som får sinnsyke resultater iforhold til meg selv med steroider selvom jeg ikke vil bruke det selv.

Got it?
Om jeg mener det jeg sier? Tongue Selvsagt.

Jeg spurte deg da lenger oppe her. Er da ikke min feil om du ikke klarer å oppklare saker og ting når jeg spør. Tror forresten vi har snakka litt rundt hverandre.. Unintended stråmann kinda thing.

Er forøvrig ikke bare DEG jeg snakker i mot her da, selv om det var bare deg jeg siterte. Har hørt det argumentet der en haug med ganger før, og folk har brukt det som eneste grunn til at de er i mot AAS. Utrolig fjollete.

Hvor skal jeg starte? jeg er prinsipiellt imot steroider pga at det åpenbart ihvertfall ikke er SUNT. Jeg er redd for mentale og fysiske skader og jeg tror ikke samfunnet ihvertfall ville blitt noe bedre hvis alle som trente skulle starte med det.
Kan jeg spørre om du drikker eller røyker?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #326 : 14. september 2009, 18:57 »
Om jeg mener det jeg sier? Tongue Selvsagt.

Jeg spurte deg da lenger oppe her. Er da ikke min feil om du ikke klarer å oppklare saker og ting når jeg spør. Tror forresten vi har snakka litt rundt hverandre.. Unintended stråmann kinda thing.

Er forøvrig ikke bare DEG jeg snakker i mot her da, selv om det var bare deg jeg siterte. Har hørt det argumentet der en haug med ganger før, og folk har brukt det som eneste grunn til at de er i mot AAS. Utrolig fjollete.
Kan jeg spørre om du drikker eller røyker?

Godt mulig vi har havnet ifra hverandre, men nå skjønner du hvertfall standpunktet mitt. For å gjenta: Jeg er ikke prinsipiellt imot AAS FORDI jeg blir misunnelig av det, det er pga helsa. Hvem tenker ikke: "faen heller som han vokser, skulle ønske jeg gjorde det samme" når man er ute etter samme mål - større muskler, styrke?"

Til spm: Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har røyket en eneste røyk. Drikking gjør jeg stort sett kun til bursdager/nyttårsaften/andre større eventer, med noen unntak. Snuser gjør jeg heller ikke. Jeg spiser heller ikke junkfood, og har ikke rørt hverken brus eller godteri på over to år. Lever med andre ord et sunt liv -  noe jeg trives med!
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #327 : 14. september 2009, 19:11 »
Damn, da lever du vel sunnere enn 99% av de andre her inne, inkludert meg sjøl.

Altså, var ikke meninga å henge deg ut på noen måte fordi du drikker av og til.. Bare sånn at det er sagt. Men igjen, mange som er i mot dop er ofte de samme som drikker hver helg. Er jo bare å se på statistikken hva som er mest skadelig.

Ser forresten ut som om vi bare må slå oss til ro med at vi er uenige.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #328 : 14. september 2009, 19:30 »
Godt mulig vi har havnet ifra hverandre, men nå skjønner du hvertfall standpunktet mitt. For å gjenta: Jeg er ikke prinsipiellt imot AAS FORDI jeg blir misunnelig av det, det er pga helsa. Hvem tenker ikke: "faen heller som han vokser, skulle ønske jeg gjorde det samme" når man er ute etter samme mål - større muskler, styrke?"

Til spm: Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har røyket en eneste røyk. Drikking gjør jeg stort sett kun til bursdager/nyttårsaften/andre større eventer, med noen unntak. Snuser gjør jeg heller ikke. Jeg spiser heller ikke junkfood, og har ikke rørt hverken brus eller godteri på over to år. Lever med andre ord et sunt liv -  noe jeg trives med!

du hadde vært sterkere om du hadde spist junkfood.. Tongue

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #329 : 14. september 2009, 20:20 »
Hvor skal jeg starte? jeg er prinsipiellt imot steroider pga at det åpenbart ihvertfall ikke er SUNT. Jeg er redd for mentale og fysiske skader og jeg tror ikke samfunnet ihvertfall ville blitt noe bedre hvis alle som trente skulle starte med det. Jeg får heller ikke meg selv til å sette sprøyter i egen kropp.

Misunnelse har ikke noe med prinsipper å gjøre. Det handler om at man kan tenke" faen heller som han der vokser, jeg trener minst like hardt, men har mindre fremgang" uten at jeg MISSLIKER personen eller synes ditt og datt om han/henne.
All respekt for valget ditt - veldig bra! Men, hvorfor ikke la de som er villige til å ta risikoen gjøre som de vil, uten å misunne/dømme dem...(?)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!