Skrevet av Emne: Avsluttningsbilde sommeren 2010.  (Lest 18947 ganger)

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Oppdatert biceps bilde Smiley Er på bulk om dagen  Tongue







Utlogget UpAndBarfing

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Oppdatert biceps bilde Smiley Er på bulk om dagen  Tongue








Hva måler de cepsene der da? 50+?
Må av og til opp om natta å barfe litt etter ei real fyllekule, derfor nicket

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

hehe hva de måler? :p Har ikke målt de jeg... Men vokst har de gjort hvertfall Smiley

*_tone_*

  • Gjest
 Cool Legger igjen spor her, så følger jeg deg videre Smiley Morsomt å se hvordan bulken din fungerer, du er jo i alle fall godt i gang med styrketreningen nå.

Det eneste jeg reagerer litt på ang programmet ditt er at du kjører litt få reps i forhold til at du vil øke i masse. Jeg hadde nok gått for 3 x 8-10, i alle fall hvis det er i volum du vil øke. Jeg kjører 4-6 reps nå og har hovedfokus på å øke maksstyrke. Likevel legger jeg inn noen økter innimellom hvor jeg øker antallet reps slik at jeg også kan få opp massen min.

Lykke til videre! Ser stor forskjell på bildene dine allerede!!  Grin

*_tone_*

  • Gjest
Må bare legge til at jeg tittet i loggen din nå også, ser jo der at du er oppe i 8 reps ganske ofte Wink Good!

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Cool Legger igjen spor her, så følger jeg deg videre Smiley Morsomt å se hvordan bulken din fungerer, du er jo i alle fall godt i gang med styrketreningen nå.

Det eneste jeg reagerer litt på ang programmet ditt er at du kjører litt få reps i forhold til at du vil øke i masse. Jeg hadde nok gått for 3 x 8-10, i alle fall hvis det er i volum du vil øke. Jeg kjører 4-6 reps nå og har hovedfokus på å øke maksstyrke. Likevel legger jeg inn noen økter innimellom hvor jeg øker antallet reps slik at jeg også kan få opp massen min.

Lykke til videre! Ser stor forskjell på bildene dine allerede!!  Grin


Takk for positiv tilbakemld Smiley Ja jeg prøver å ligge på 8 rep x 3 sett men noen ganger hvis jeg tar tyngre vekter kommer jeg bare til 6 stk Tongue Det blir nok bedre etterhvert som jeg blir sterkere. Tar ikke så enormt tunge vekter enda heller for jeg trener mye på teknikk (særlig i knebøy, benkpress). Men har kommet greit i gang så håper jeg får stor fremgang på denne bulken Cheesy
Prøvde forresten å finne loggen din, men fant den ikke !! :/

*_tone_*

  • Gjest

Takk for positiv tilbakemld Smiley Ja jeg prøver å ligge på 8 rep x 3 sett men noen ganger hvis jeg tar tyngre vekter kommer jeg bare til 6 stk Tongue Det blir nok bedre etterhvert som jeg blir sterkere. Tar ikke så enormt tunge vekter enda heller for jeg trener mye på teknikk (særlig i knebøy, benkpress). Men har kommet greit i gang så håper jeg får stor fremgang på denne bulken Cheesy
Prøvde forresten å finne loggen din, men fant den ikke !! :/

Nei, jeg logger ikke her inne.. Smiley Er på styrkeboka.no, litt færre brukere men syns det er deilig med litt mindre reklame og ren fokus på styrken.

Hvis du havner ned i 6 reps vil jeg anbefale å gå litt ned på vektene (selv om jeg vet det er surt), i alle fall hvis det er masse du vil bygge. Når jeg har fokus på volum ligger jeg på 8-10 reps, noe som betyr at jeg tar 10 reps, når jeg øker pleier jeg å havne på 8, så bygger jeg meg opp til 10, og så øker jeg og havner på 8 igjen, osv.

Jeg tipper du vil føle god fremgang på bulken, er så godt å trene på masse overskudd Grin

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Tok noen nye bilder idag. Ikke alle som er like bra kvalitet men ser hvertfall fremgang på rumpe / lår  Smiley









Den lille "bulken" fremme på magen, nede kommer av arrvevet etter keisersnittet. Dette vil antageligvis bli mer og mer borte før det blir helt flatt der Tongue




Magen er omtrent lik tror jeg, trenger MYE mer muskler!








Begynner hvertfall å få litt rumpe nå  Smiley





Her er ryggen som trenger desperat hjelp  Undecided Skal sies at jeg ALDRI har fokusert på rygg tidligere så npr jeg begynte ordentlig med trening igjen (for ca 6 uker siden) var ryggen omtrent aldri trent   Shocked Flekser også temmelig dårlig, har aldri øvd på dette Smiley



Er veldig fornøyd med fremgangen på rumpe/lår. Magen, bicepsen ligger vel ganske likt som de forrige bildene. Rygg vet jeg ikke hva jeg skal si om  :Smiley


Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Sånn det er idag trener jeg disse øvelsene når det kommer til rygg:

Markløft
Nedtrekk smalt grep
Sittende kabelroing
Rygghev


Hvilke andre ryggøvelser bør jeg ha med? Noen jeg evt bør bytte ut??
Trenger noen tips til mage også. Trener planke, crunches (maskin), vanlige situps, benhev i chins maskin og benhev liggende. + De samme øvelsene for skrå magemuskler....

Takk for all hjelp  Cheesy

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sånn det er idag trener jeg disse øvelsene når det kommer til rygg:

Markløft
Nedtrekk smalt grep
Sittende kabelroing
Rygghev


Hvilke andre ryggøvelser bør jeg ha med? Noen jeg evt bør bytte ut??
Trenger noen tips til mage også. Trener planke, crunches (maskin), vanlige situps, benhev i chins maskin og benhev liggende. + De samme øvelsene for skrå magemuskler....

Takk for all hjelp  Cheesy


Heisann

First of all, fin framgang. Liker magen!

Angående ryggøvelser; ser jeg du har mange øvelser for såkalt ryggtykkelse. Personlig ville jeg prøvd å skvise inn øvelser for ryggbredde (nedtrekk bredt/omvendt grep, chins, rackchins o.l) Det jeg fikk mest framgang med var å kjøre veldig stricte repetisjoner, virkelig kjenne at du bruker ryggmusklaturen i øvelsene du kjører.

Nå er ikke jeg noen ekspert, men dette har fungert fint for meg hvertfall.

-G
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210


Heisann

First of all, fin framgang. Liker magen!

Angående ryggøvelser; ser jeg du har mange øvelser for såkalt ryggtykkelse. Personlig ville jeg prøvd å skvise inn øvelser for ryggbredde (nedtrekk bredt/omvendt grep, chins, rackchins o.l) Det jeg fikk mest framgang med var å kjøre veldig stricte repetisjoner, virkelig kjenne at du bruker ryggmusklaturen i øvelsene du kjører.

Nå er ikke jeg noen ekspert, men dette har fungert fint for meg hvertfall.

-G


Tusen Takk for tips  Smiley Ja jeg har nok kanskje fokusert litt mye på tykkelse og ikke ryggbredde. Skal prøve å få inn noen av de øvelsene også. Er veldig glad i nedtrekk så burde hvertfall starte å utføre den med bredt grep også Smiley


Vil gjerne høre flere tips  Smiley

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Dagen idag:

Egentlig treningsfri men dro på SATS og trente en skikkelig mageøkt  Smiley

Gerilja
5 min på nivå 9
12 spurter på 20 sek med 10 sek pauser (nivå 15)
nedtrapping 2 min


Planken 2 min x 2
Situps 20 x 5 + 20 x 5 skrå
Benhev liggende 20 x 2 + 20x 2 skrå
Benhev i chins maskin 20 x 3
Crunches (maskin) 8 x 20 kg x 3 sett



Mat:
Frokost: havregryn, yoghurt, melk + pære
m måltid: 1 skyr, usalta nøtter, 1 eple
Etter trening: Proteinshake, melk
Lunch: 3 grove brødskiver med skinke, nøkkelost, egg
M måltid: Nøtter
Middag: Kyllingkjøttdeig, fullkornspaghetti + masse salat og litt pastasaus
kvelds: 2 knekkebrød med skinke, skinkeost + eple med vaniljekesam

Totalt: ca 2500 kalorier

160 g protein
280 g karbohydrater
70 g fett

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Dæven nå logga jeg feil  Dance

*_tone_*

  • Gjest
Jeg vil anbefale deg å kjøre chins. Det har satt fart på ryggbredden min Smiley Du er såpass lett at det er ikke sikkert vanlig chins er veldig langt unna, du kan jo prøve, ellers vil jeg anbefale å kjøpe strikker eller kjøre det i assistenmaskin. Du kan også ta rackchins som foreslått over her, eller omvendt roing (jentechins) der du ligger under bom/stang og løfter deg opp. Blir lignende rackchins.

Jeg kan forresten ikke se noen keisersnittbulk Tongue

Jeg syns det er morsomt å se hvordan du forandrer deg, fordi du har ganske lite fett er du temmelig definert til å ha trent såpass kort og jeg tror du kommer til å få utrolig bra resultater etter hvert! Jeg er mer innpakket enn deg, og mer blir det vel nå som jeg er på bulk.

Har du forresten noen treningspartnere? Smiley Jeg har fått en utrolig god fremgang etter at jeg begynte å samkjøre øktene mine med jenter på senteret der jeg trener (og i tillegg har jeg kjørt litt med PT). Det har virkelig skutt meg i riktig retning!

Bor du i Oslo? Smiley

Tone

Utlogget Marianne87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Jeg vil anbefale deg å kjøre chins. Det har satt fart på ryggbredden min Smiley Du er såpass lett at det er ikke sikkert vanlig chins er veldig langt unna, du kan jo prøve, ellers vil jeg anbefale å kjøpe strikker eller kjøre det i assistenmaskin. Du kan også ta rackchins som foreslått over her, eller omvendt roing (jentechins) der du ligger under bom/stang og løfter deg opp. Blir lignende rackchins.

Jeg kan forresten ikke se noen keisersnittbulk Tongue

Jeg syns det er morsomt å se hvordan du forandrer deg, fordi du har ganske lite fett er du temmelig definert til å ha trent såpass kort og jeg tror du kommer til å få utrolig bra resultater etter hvert! Jeg er mer innpakket enn deg, og mer blir det vel nå som jeg er på bulk.

Har du forresten noen treningspartnere? Smiley Jeg har fått en utrolig god fremgang etter at jeg begynte å samkjøre øktene mine med jenter på senteret der jeg trener (og i tillegg har jeg kjørt litt med PT). Det har virkelig skutt meg i riktig retning!

Bor du i Oslo? Smiley

Tone

Tusen takk for positiv tilbakemelding Smiley
Den lille bulken på magen er der, men den er ganske langt nede. Hvis jeg har trusa/buksa lavt så synes den. Men jeg er heldig som ikke har noe mer problemer enn det etter keisersnittet Smiley
Det er arrvev så er ikke noe å gjøre med det annet en å fortsette å trene. Skal vist bli bedre med tiden også Smiley

Jeg trener sammen med kjæresten min. Han er ikke hardbanka kroppsbygger eller noe, men han kan temmelig mye om trening og har en rimelig bra kropp Smiley Han er også på bulk nå så det gjør det enda lettere for meg. Han hjelper meg også mye på treninger, både til å se at jeg gjør riktig teknikk og til å presse meg litt ekstra Smiley

Bor i Østfold jeg, nærmere bestemt Sarpsborg så her er det et stille og rolig treningsmiljø :p
Synes senteret jeg trener på er knallbra og de personlige trenerne der er så flinke til å hjelpe oss med tips og sånn (selv om en ikke betaler for  PT- timer). Så vi har fått litt hjelp av de med ordentlig peiling også Smiley

Jeg er ganske fornøyd med fremgangen hitill. Merker at det går saktere fremover om dagen nå, men det er jo helt naturlig. Tar tid å bli markert og sterk. Men føler jeg har kommet riktig godt i gang og selv om jeg har en lang vei før jeg er fornøyd så stortrives jeg med å bøtte innpå masse sunn mat og trene harde økter Smiley

Skal absolutt ta til meg rådene jeg har fått og teste ut Chins neste rygg økt Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!