Skrevet av Emne: For mye forlangt?  (Lest 4302 ganger)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

For mye forlangt?
« : 12. september 2009, 01:43 »
Viss man skal bli sammen med en dame på følgende premisser:

- Hun gikk ut av et meget langt forhold som varte fra ungdomsalder til voksen alder, for å bli med meg
- Jeg er rake motsetningen, har alltid likt å være ensom ulv, men ser at tiden kanskje er moden for å roe seg ned i midten av 20-årene. Har hatt flere korte forhold og relasjoner, hun har ikke hatt noen.

Hun har ikke spes erfaring med å ha en type som får vel så mye oppmerksomhet som henne. Litt sjalu, noe hun innrømmer. Personlig er jeg ikke det selv. MEN, jeg forventer EN ting, og en ting alene: at hun ikke drar sitt tidligere forhold inn i vårt. Med det så mener jeg at hun skal bryte kontakten med hans familie. De er veldig nære, noe jeg forstår og jeg skjønner at dette kan være tungt. Slik jeg ser det så er dette noe hun har valgt å gå ut av når hun valgte meg. Derfor mener jeg det er feil overfor meg at hun skal ha kontakt med hans familie og han forøvrig om hun er med meg. Jeg er ikke av den mening pga sjalusi, men snarere mener jeg det er respektløst overfor meg og vår evt fremtid. I mine øyne er ikke dette en baggasje hun har med seg, men et resultat av hennes oppvekst og valg.Selv hevder hun at de siste 3 årene av forholdet kunne vært strøket ut følelsesmessig.

 Det er på det rene at hun nekter meg kontakt med tidligere exer. Dette handler derimot ikke om likhet isåmåte, men om respekt overfor hverandre. Om hun skal dvele ved fortiden ved fortsatt kontakt med de, så setter det en følelsesmessig demper på vår nærhet slik jeg ser det. Jeg mner at om man har gjort et valg så skal man stå for dette om man ønsker å gi et nytt forhold de beste forutseninger.

Grunnen til at jeg spør er nettopp fordi jeg er vant til å være min egen herre, og dermed kanskje kan ha litt lett for å se min egen situasjon litt for tydelig. Er det jeg forlanger urimelig?  what


Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: For mye forlangt?
« #1 : 20. september 2009, 15:40 »
Viss man skal bli sammen med en dame på følgende premisser:

- Hun gikk ut av et meget langt forhold som varte fra ungdomsalder til voksen alder, for å bli med meg
- Jeg er rake motsetningen, har alltid likt å være ensom ulv, men ser at tiden kanskje er moden for å roe seg ned i midten av 20-årene. Har hatt flere korte forhold og relasjoner, hun har ikke hatt noen.

Hun har ikke spes erfaring med å ha en type som får vel så mye oppmerksomhet som henne. Litt sjalu, noe hun innrømmer. Personlig er jeg ikke det selv. MEN, jeg forventer EN ting, og en ting alene: at hun ikke drar sitt tidligere forhold inn i vårt. Med det så mener jeg at hun skal bryte kontakten med hans familie. De er veldig nære, noe jeg forstår og jeg skjønner at dette kan være tungt. Slik jeg ser det så er dette noe hun har valgt å gå ut av når hun valgte meg. Derfor mener jeg det er feil overfor meg at hun skal ha kontakt med hans familie og han forøvrig om hun er med meg. Jeg er ikke av den mening pga sjalusi, men snarere mener jeg det er respektløst overfor meg og vår evt fremtid. I mine øyne er ikke dette en baggasje hun har med seg, men et resultat av hennes oppvekst og valg.Selv hevder hun at de siste 3 årene av forholdet kunne vært strøket ut følelsesmessig.

 Det er på det rene at hun nekter meg kontakt med tidligere exer. Dette handler derimot ikke om likhet isåmåte, men om respekt overfor hverandre. Om hun skal dvele ved fortiden ved fortsatt kontakt med de, så setter det en følelsesmessig demper på vår nærhet slik jeg ser det. Jeg mner at om man har gjort et valg så skal man stå for dette om man ønsker å gi et nytt forhold de beste forutseninger.

Grunnen til at jeg spør er nettopp fordi jeg er vant til å være min egen herre, og dermed kanskje kan ha litt lett for å se min egen situasjon litt for tydelig. Er det jeg forlanger urimelig?  what



ikke tenk verken eller, inngå alltid kompromiss. det er alt svaret du trenger
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: For mye forlangt?
« #2 : 20. september 2009, 15:47 »
Høres ut som ei kjip dame slik du framstiller henne! Sjalu kvinnfolk er slitsomt, ofte kontrollfriker. Dessuten bør hun gå litt singel først og rase fra seg.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: For mye forlangt?
« #3 : 20. september 2009, 15:52 »
Høres ut som ei kjip dame slik du framstiller henne! Sjalu kvinnfolk er slitsomt, ofte kontrollfriker. Dessuten bør hun gå litt singel først og rase fra seg.

har bare hørt 1 side av historien som selvfølgelig går i favør til den som forteller den. irriterende vane enkelte har
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: For mye forlangt?
« #4 : 20. september 2009, 17:43 »
har bare hørt 1 side av historien som selvfølgelig går i favør til den som forteller den. irriterende vane enkelte har
Jo, men det hjelper trådstarter fint lite med en fortelling som er belyst fra begge hold. Det er han som skal holde ut med dama...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: For mye forlangt?
« #5 : 20. september 2009, 20:42 »
Høres ut som ei kjip dame slik du framstiller henne! Sjalu kvinnfolk er slitsomt, ofte kontrollfriker. Dessuten bør hun gå litt singel først og rase fra seg.
Ga henne sjangsen, men det ville hun ikke. Ikke feil i mine øyne, da får man ikke et brukt teppe tilbake. Hun fikk gå singel og uforpliktet rundt i 1 år nå før vi snakket om å plukke det opp igjen, og hun har ikke rast fra seg i det hele tatt. Litt greit på en måte, gidder ikke "da er jeg tilbake fra å pule div folk for å få det ut av systemet". Da får man ingen god følelse.

Bare reagerer på kontrollvirksomheten hennes, jeg trenger mye frihet, samtidig som jeg sikkert har godt av å mykes opp litt og lære meg til å bli litt rundere i kantene

Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: For mye forlangt?
« #6 : 20. september 2009, 20:42 »
Ga henne sjangsen, men det ville hun ikke. Ikke feil i mine øyne, da får man ikke et brukt teppe tilbake. Hun fikk gå singel og uforpliktet rundt i 1 år nå før vi snakket om å plukke det opp igjen, og hun har ikke rast fra seg i det hele tatt. Litt greit på en måte, gidder ikke "da er jeg tilbake fra å pule div folk for å få det ut av systemet". Da får man ingen god følelse.

Bare reagerer på kontrollvirksomheten hennes, jeg trenger mye frihet, samtidig som jeg sikkert har godt av å mykes opp litt og lære meg til å bli litt rundere i kantene

Tongue
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: For mye forlangt?
« #7 : 20. september 2009, 22:22 »
Er hun fin? Gutter finner seg i mye tull fra dama bare hun ser bra ut Wink og så innbilder vi oss at de er like fine på innsiden
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: For mye forlangt?
« #8 : 22. september 2009, 17:43 »

Hmmm, lurer litt på hvem som kontrollerer hvem?
Du må ha mye frihet, til hva?
Hvordan kontrollerer hun deg?

Må ha frihet til å gjøre andre ting også, være med venner, trene (yes, trener visstnok for mye) og jobb. Hun ser helst at jeg bortproiriterer noen økter i uken så man kan møtes mer. Forsøkte å foreslå at vi kunne trene sammen, da gjør vi noe bra og samtidig ser vi hverandre. Hun vil trene i sal, så det ble ikke noe av.
Er hun fin? Gutter finner seg i mye tull fra dama bare hun ser bra ut Wink og så innbilder vi oss at de er like fine på innsiden
Hun er fin ja. Er vel slik at hun var vesentlig penere enn exen så hun har hatt det veldig lett tidligere. For å være helt ærlig så er vi ca gjevne utseendemessig, så jeg har vel funnet meg i mindre enn hva hun er vant til. Jeg er nok litt skarp og lite redd for å si ifra om prinsessenykkene kommer frem, og det fører jo til sine problemer kan du si ;-)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: For mye forlangt?
« #9 : 22. september 2009, 19:04 »
Må ha frihet til å gjøre andre ting også, være med venner, trene (yes, trener visstnok for mye) og jobb. Hun ser helst at jeg bortproiriterer noen økter i uken så man kan møtes mer. Forsøkte å foreslå at vi kunne trene sammen, da gjør vi noe bra og samtidig ser vi hverandre. Hun vil trene i sal, så det ble ikke noe av.Hun er fin ja. Er vel slik at hun var vesentlig penere enn exen så hun har hatt det veldig lett tidligere. For å være helt ærlig så er vi ca gjevne utseendemessig, så jeg har vel funnet meg i mindre enn hva hun er vant til. Jeg er nok litt skarp og lite redd for å si ifra om prinsessenykkene kommer frem, og det fører jo til sine problemer kan du si ;-)
tenkte meg det. de fine damene jeg har deita har vært de kjipeste. de er vant med godt stell og mye oppmerksomhet. artig i starten, men surt i lengden.
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!