Skrevet av Emne: DOPINGTATTE UTØVERE FÅR REPRESENTERE NORGE: CAPTAIN HOLTE FÅR IKKE...  (Lest 18488 ganger)

Utlogget Kinamann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Hvor blir det av gamle NSF-travere som Gilberg og Mamma i denne debatten Huh Hadde trengt litt motargumenter i for aa friske litt opp... Dere behandler jo NSF sitt regelverk som om det var norges lover! Naar dere paa staaende fot kan ramse opp alle disse paragrafene som om det var barna deres sine godnattsanger (hvis dere har barn), burde dere vel klare aa finne noe aa bruke mot Roy Holte ogsaa etter de siste opplysningene om laguttak kom frem Huh Dere, Mamma og Gilberg m.fl., argumenterer jo vanligvis som om dere var byraakrater i et eller annet diffust departement, har dere virkelig ingen inspill Huh Skuffende Angry

Ellers, staa paa Roy Cheesy. Jeg har aldri truffet deg, men finner i alle fall dine innlegg underholdende (i tillegg til at du selvsagt har en god sak)! De NSF-folkene jeg har sett argumentere her paa forumet er jo ofte saa kvasiserioese at man maa gi seg en oerefik midt i innleggene for aa holde seg vaaken til siste punktum er satt. Haaper ikke de er like troette i virkeligheten! Saa Roy; Rock on and don't loose the groove Wink

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Hvor blir det av gamle NSF-travere som Gilberg og Mamma i denne debatten Huh Hadde trengt litt motargumenter i for aa friske litt opp... Dere behandler jo NSF sitt regelverk som om det var norges lover! Naar dere paa staaende fot kan ramse opp alle disse paragrafene som om det var barna deres sine godnattsanger (hvis dere har barn), burde dere vel klare aa finne noe aa bruke mot Roy Holte ogsaa etter de siste opplysningene om laguttak kom frem Huh Dere, Mamma og Gilberg m.fl., argumenterer jo vanligvis som om dere var byraakrater i et eller annet diffust departement, har dere virkelig ingen inspill Huh Skuffende Angry

Ellers, staa paa Roy Cheesy. Jeg har aldri truffet deg, men finner i alle fall dine innlegg underholdende (i tillegg til at du selvsagt har en god sak)! De NSF-folkene jeg har sett argumentere her paa forumet er jo ofte saa kvasiserioese at man maa gi seg en oerefik midt i innleggene for aa holde seg vaaken til siste punktum er satt. Haaper ikke de er like troette i virkeligheten! Saa Roy; Rock on and don't loose the groove Wink

They can beat me, do anything to me...but my spirit they will never get!
Halleluja!


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Det er bedre å holde kjeft og la folk TRO at man er dum, - enn å åpne kjeften og på den måte fjerne enhver tvil...
Når det er sagt anmoder jeg folket å lese NSF sin formålspragraf, som igjen er satt av folket (dvs flertallet på tinget.)
Jeg er aktiv løfter på landslaget (senior, damer);
Jeg gidder absolutt ikke gjenta meg selv i det uendelige............

Jeg mener, og vil alltid mene at folk som har brukt dop, dømt eller ei, IKKE er verdig til å representere Norge internasjonalt, og de det måtte gjelde; Burde absolutt ikke ha samvittighet til å stille på landslag enten det gjelder seg senior eller veteran!
Blenda!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Så hvorfor sendes to som er dopingtatte, mens Roy som aldri er tatt må bli hjemme?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Så hvorfor sendes to som er dopingtatte, mens Roy som aldri er tatt må bli hjemme?
Jeg tolket innlegget dithen at hun synes det var moralsk forkastelig at disse to valgte å være med landslaget, men jeg kan ha tatt feil.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
Så hvorfor sendes to som er dopingtatte, mens Roy som aldri er tatt må bli hjemme?
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Så hvorfor sendes to som er dopingtatte, mens Roy som aldri er tatt må bli hjemme?

Tja si det.. Muligens fordi de var påmeldt før? Uansett mener jeg personlig at de ikke burde stilt seg som aktuelle kandidater.
Sånn e de no me den saken;)
Blenda!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Tja si det.. Muligens fordi de var påmeldt før? Uansett mener jeg personlig at de ikke burde stilt seg som aktuelle kandidater.
Sånn e de no me den saken;)
de var påmeldt før.... så kriteriene kan ikke ha tilbakevirkende kraft.... Plutselig gjelder almenn jus...

Jaja, sånn er det vel med den saken....

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Tåpelig opplegg.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Det er bedre å holde kjeft og la folk TRO at man er dum, - enn å åpne kjeften og på den måte fjerne enhver tvil...
Når det er sagt anmoder jeg folket å lese NSF sin formålspragraf, som igjen er satt av folket (dvs flertallet på tinget.)
Jeg er aktiv løfter på landslaget (senior, damer);
Jeg gidder absolutt ikke gjenta meg selv i det uendelige............

Jeg mener, og vil alltid mene at folk som har brukt dop, dømt eller ei, IKKE er verdig til å representere Norge internasjonalt, og de det måtte gjelde; Burde absolutt ikke ha samvittighet til å stille på landslag enten det gjelder seg senior eller veteran!
Førstemann av landslagsløfterene som kommer inn å svarer på denne tråden på en stund. Kommer inn med bastante meninger og med et krasst innlegg. Får to-tre innlegg imot og 20 minutter etterpå:
Tja si det.. Muligens fordi de var påmeldt før? Uansett mener jeg personlig at de ikke burde stilt seg som aktuelle kandidater.
Sånn e de no me den saken;)
Så bryr hun seg egentlig ikke om saken, det er bare slik det er. This shit ain't right! "Det er ikke rettferdig, men sånn er det bare." Elsker holdninga.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Det er bedre å holde kjeft og la folk TRO at man er dum, - enn å åpne kjeften og på den måte fjerne enhver tvil...
Når det er sagt anmoder jeg folket å lese NSF sin formålspragraf, som igjen er satt av folket (dvs flertallet på tinget.)
Jeg er aktiv løfter på landslaget (senior, damer);
Jeg gidder absolutt ikke gjenta meg selv i det uendelige............

Jeg mener, og vil alltid mene at folk som har brukt dop, dømt eller ei, IKKE er verdig til å representere Norge internasjonalt, og de det måtte gjelde; Burde absolutt ikke ha samvittighet til å stille på landslag enten det gjelder seg senior eller veteran!

Nå er det vel ikke dine meninger vi er ute etter, men om NSF kan dikriminere folk slik og gå utenfor NIF, WADA og Norges lover!

I tillegg diskriminere med tilbakevirkende kraft med hvem det gjelder etc.:-o

Formålsparagrafen startet vel sitt arbeide i 2006 etter Vm i Stavanger?
Akkurat 1 uke etter at jeg bomma på 1000kg just...oi! oi! farlige greier! vi må skyndes og lage en paragraf så vi kan sko oss på i tilfelle Roy klarer å bli skadefri og løfte normalt i bøy og mark..., benk driter vi i for det er ikke toppidrett!

Latterlige folk!

Og sterkeste som finns: du har vel vært med meg på int. konkurranser også du ja....hvorfor i alle dager boikottet du ikke dette dengang da? Bare fordi det var kun benk eller??var det greit da, men ikke nå lenger?

..og du sitter vel i India og skriver dette og koser deg sammens med Dahl: som meldte meg inn i styrkeløften;) ja ja trenger jeg å si mere...nei da blir jeg bare usaklig.


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
PLAY CLEAN-PLAY FAIR-PLAY TRUE

.......helt i tråd med NSF grunnverdier:-O


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget fredheim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

til sterkeste som finnes (litt missvisende etter min mening)

Det viser seg jo bare at dine personlige meninger har null betydninger i denne saken. Så kan man jo stille seg spørsmålet, hvem det er som til stadighet kommer med disse idiotiske utsagnene og kriteringene? kanskje ikke lett å få greie på det, da de vel helst ser at de får bli anonyme, siden de nok innerst inne skjønner hvor idiotisk noen av disse fremstøtene mot enkelte løftere er.

Og som du sier ”at sånn er det med den saken” så hvorfor engasjere seg? Bedre å holde seg inne med den sterke kjerne, så beholder man plassen på landslaget og kan reise verden rundt på kosetur med middelmådige resultater. I stedet for å sende unge lovende løftere som virkelig har en fremtid i verdenstoppen. 
Sf

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Bedre å holde seg inne med den sterke kjerne, så beholder man plassen på landslaget og kan reise verden rundt på kosetur med middelmådige resultater. I stedet for å sende unge lovende løftere som virkelig har en fremtid i verdenstoppen. 
Sf

Regner med at det ikke er sterkestesomfinns sine resultater du refererer til?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Kinamann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Det er bedre å holde kjeft og la folk TRO at man er dum, - enn å åpne kjeften og på den måte fjerne enhver tvil...
Når det er sagt anmoder jeg folket å lese NSF sin formålspragraf, som igjen er satt av folket (dvs flertallet på tinget.)
Jeg er aktiv løfter på landslaget (senior, damer);
Jeg gidder absolutt ikke gjenta meg selv i det uendelige............

Jeg mener, og vil alltid mene at folk som har brukt dop, dømt eller ei, IKKE er verdig til å representere Norge internasjonalt, og de det måtte gjelde; Burde absolutt ikke ha samvittighet til å stille på landslag enten det gjelder seg senior eller veteran!

Jeg tror nok det er relativt mange som er uenig med deg ift. hvem fremstaar som dummest her... Jeg vet ikke hvor mange av "folket paa tinget" som stemte for innholdet i formaalsparagrafen (et innhold som tydeligvis var saa lite gjennomtenkt at det har foert til den bisarre situasjonen NSF naa befinner seg i), men jeg er i alle fall sikker paa at det er et stoerre "folkelig flertall" som kan enes om at de synspunktene du og NSF representerer i denne debatten vitner om mangelfull intelligens...

Det er ogsaa relativt dumt aa oppfordre folk til aa lese formaalsparagrafen. Hele denne traaden dreier seg jo nettopp om hvor latterlige disse reglene er! Dette illustrerer jo seg selv naar dopingtatte utoevere faar representere Norge, mens bedre utoevere som aldri har blitt tatt nektes aa delta Huh Hitler ble ogsaa demokratisk valgt, men dette betyr ikke noedvendigvis at valget var riktig og fornuftig...

Ellers, hvis jeg ikke husker feil, var det ikke slik at flere loeftere paa landslaget paa prinsipielt grunnlag, og ut fra et antidoping-standpunkt, sa at de ville trekke seg fra landslaget om Roy Holte ble tatt inn i varmen? Da rekner jeg jo med at disse utoeverne tar konsekvensen av sine uttalelser og trekker seg naa naar Norge representeres av dopingtatte uttoevere. Hvis de fortsatt velger aa loefte for det norske landslaget viser jo dette at de, til tross for sterke loeft i mark og boey, er prinsipploese opportunister som totalt mangler ryggrad :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!