Skrevet av Emne: Svineinfluensaen gir store inntekter  (Lest 76680 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #45 : 01. november 2009, 02:29 »
Det enkelte menneske blir handicappet av å bli konfrontert med en konspirasjon så skremmende at han ikke kan tro den eksisterer.»
— J. Edgar Hoover, grunnlegger av FBI

Jeg tar ikke vaksinen, og er dermed en av landets 2-3 millioner konspirasjonsteoretikere.. biggrin

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget fettarma

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #46 : 01. november 2009, 02:30 »
Folk må gjerne vaksinere seg, jeg driter i det. Vi har allerede satt en stopper for evolusjonen ved å finne opp medisiner mot alle mulige sykdomer og sørge for at mennesker som ikke ville ha overlevd for noen tusen år siden, får spre genene sine. En ny vaksine spiller ingen rolle, evolusjonen har allerede tapt. Men jeg kommer fremdeles ikke til å vaksinere meg.

Hvorfor er det viktig at mennesker som lever i dag kansje ikke kunne overlevd for 1000 år siden? Du snakker om at evolusjonen har tapt som om evolusjon skulle ha sin egen vilje og sine egene mål. Det blir omtrent som å si at tyngdekraften har tapt fordi vi bruker flymaskiner.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #47 : 01. november 2009, 02:45 »
.

Utlogget fettarma

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #48 : 01. november 2009, 02:49 »
Genene har sin egen vilje og sine egne mål, les "The Selfish Gene" av Richard Dawkins. Denne boka vil endre ditt syn på evolusjonen.

Men nå blir dette litt off-topic, tilbake til svineinfluensaen. Tongue

Jeg er fan av Dawkins, men jeg har ikke lest boka. Men jeg mener at til og med Dawkins synes at "sosial Darwinisme" er forkastelig.


Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #49 : 01. november 2009, 02:58 »
Utrolig bra , lytt til hva Gary Null har å si angående vaksiner og studier angående vaksiner.

There is no evidence vaccines work.
Incredible as it sounds, such a common-sense controlled study comparing vaccinated to unvaccinated children has never been done in  for any vaccination.

Ask your vaccine promoting health care provider, to show you the double blind studies, or any long term study, that shows that the particular vaccine confers immunity to the disease it is supposed to. You have the right to know the effectiveness of each vaccine you use, and to consider its effectiveness in light of the known side effects. You will find that no such study exists for any vaccine. The claims that vaccines work are NOT based on scientific facts

http://www.youtube.com/watch?v=y3XlJB7J5-o

http://www.youtube.com/watch?v=Ch5OuzB9L48

http://www.youtube.com/watch?v=tAgWO2yq1k8

Vaccines linked to diseases by scientific studies

http://www.thinktwice.com/studies.htm
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #50 : 01. november 2009, 03:05 »
Veldig bra av dagbladet å ha denne som hovedoverskrift. Ignorerte kreftfare i 20 år. Stoffet formaldehyd gjorde Frode Olsgard uhelbredelig kreftsyk.. Hva er det inaktive viruset i h1n1 vaksinen drept av. Formaldehyd.. Altså det er formaldehyd i vaksinen...

http://www.dagbladet.no/2009/10/29/nyheter/helse/innenriks/sykdom/kreft/8784065/
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #51 : 01. november 2009, 03:08 »
.

Utlogget fettarma

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #52 : 01. november 2009, 03:18 »
Jeg også, men det må finnes en mellomting. For eksempel, å bruke store ressurser på å holde liv i mennesker med alvorlige medfødte sykdomer, er bare galt. Å vaksinere og medisinere mot alvorlige sykdomer som rammer tilfeldig, er ok, så lenge området ikke sliter med overbefolkning. Men jeg anser ikke svineinfluensa som en alvorlig sykdom.

Jeg skjønner poenget  Tongue. Men jeg tenker mennesker kommer til å bli så gode på genmanipulering og nanoteknologi i fremtiden at vi ikke trenger å bekymre oss. Cyborg kunne jo også funke  Grin

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #53 : 01. november 2009, 15:38 »
Veldig bra av dagbladet å ha denne som hovedoverskrift. Ignorerte kreftfare i 20 år. Stoffet formaldehyd gjorde Frode Olsgard uhelbredelig kreftsyk.. Hva er det inaktive viruset i h1n1 vaksinen drept av. Formaldehyd.. Altså det er formaldehyd i vaksinen...

http://www.dagbladet.no/2009/10/29/nyheter/helse/innenriks/sykdom/kreft/8784065/

Men han i linken har vært i nærheten av formaldehyd i 30 år.. Er nok utsatt for litt større mengder enn hva en vaksine inneholder
Konebanker og totalonanist

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #54 : 03. november 2009, 08:34 »
feilpost. hvorfor kan jeg ikke slette?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #55 : 03. november 2009, 08:38 »
feilpost. hvorfor kan jeg ikke slette?
Fordi to feil ikke blir en rett.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #56 : 03. november 2009, 08:48 »
Dr Robert O Youngs apprentice støtter seg på fakta fra folk som får doktorgraden tilsendt per postordre. Neppe noe stort sannhetsvitne for hverken det ene eller det andre.
Visste du at vi får i oss mer kvikksølv gjennom maten i løpet av TO dager, en det som finnes i vaksinen?

Må være trist å leve livet sitt slik, være redd for spøkelser både dag og natt!

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #57 : 03. november 2009, 11:21 »
Trist å sluke alt man får servert i media rått også...Er neppe alt som stemmer om vaksina ene eller andre veien, men informasjon er kun informasjon og er ikke et onde om sånne som trådstarter vil spre den.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #58 : 03. november 2009, 11:52 »
Utrolig bra , lytt til hva Gary Null har å si angående vaksiner og studier angående vaksiner.
*snip*

skavvise, Gary Null ja, han er jo en autoritet innen medisin, her er litt mer info om han.

- He has a PhD in "Interdisciplinary Studies" from Union Institute & University, a private college that gives degrees by correspondence from Cincinnati, Ohio.
- His opinions on medical issues have been published in Penthouse.
- Null says he sleeps only two hours a night, promotes vigorous exercise even for the elderly, and says that although "younger people may have enthusiasm...today what they share is a social psychosis. Ninety percent of the people in my support groups are whining all the time."
- Gary Null is also a promoter of AIDS denialism, the belief that HIV is harmless or does not exist, and is not the cause of AIDS. Null sells self-produced films on his website that promote AIDS denialism.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #59 : 03. november 2009, 17:51 »
Visste du at vi får i oss mer kvikksølv gjennom maten i løpet av TO dager, en det som finnes i vaksinen?
Det er vel en viss forskjell å få kvikksølv gjennom fordøyelsessystemet, og å få det direkte innsprøytet i blodet. Hvor har du forresten lest at vi får i oss såpass med kvikksølv gjennom maten? Det er forresten ikke et hvilket som helst kvikksølv heller, men thimerosal, som er et organisk kvikksølv, som er betydelig mer giftig enn uorganisk kvikksølv, som vi f.eks. kan få fra fisk. Problemet er at det er mye vanskeligere for kroppen å kvitte seg med organisk kvikksølv. Det er også visse andre ingredienser enn kvikksølv i vaksinen som ikke er all verden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!