Skrevet av Emne: Svineinfluensaen gir store inntekter  (Lest 76772 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #75 : 04. november 2009, 14:35 »
Dr Robert O Youngs apprentice støtter seg på fakta fra folk som får doktorgraden tilsendt per postordre. Neppe noe stort sannhetsvitne for hverken det ene eller det andre.
Visste du at vi får i oss mer kvikksølv gjennom maten i løpet av TO dager, en det som finnes i vaksinen?

Må være trist å leve livet sitt slik, være redd for spøkelser både dag og natt!


Det er faktisk forskjell på å fordøye kvikksølv gjennom tarmsystemet og lever, og å sprøyte det direkte i blodet. Nå tror ikke jeg at "de" er ute etter å ta livet av folk med vaksinen, men jeg tror heller ikke at svineinfluensa er spesielt farlig. Jeg tror at "de" er ekstremt opptatt av å selge vaksiner for å tjene penger. Det handler veldig lite om å være redd for spøkelser dag og natt, men mer om hvordan ting henger sammen. Hvis du tror at penger ikke styrer verden, og at de som selger deg ting er spesielt opptatt av helsen din, så får du tro om igjen.

Sa brura

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #76 : 04. november 2009, 14:45 »
Personen som står bak profilen "Dr" Young.. har egeninteresse av å skape dette hysteriet. Han driver flere selskap som tjener penger på at folk tror dette er en del av en konspirasjon.

Han driver blant annet en nettbokhandel der folk kan bli "opplyste"

"Personen har gjennom flere år drevet nordens største nyhetskilde for direktesalgsindustrien, han har skrevet hundrevis av artikler og har et enormt nettverk av ledere og ressurspersoner. Han driver også organisasjonen Quality Seminars som fokuserer på seminar, kurs og konferanser som hjelper mennesker i forskjellige deler av livet. Gjennom en konstans spirituell søken etter svar på årsakene bak alt som skjer i verden i dag har han ervervet en dyp kunnskap rundt de krefter som styrer og påvirker våre liv."

Jeg velger å gå ut med navnet hans fordi han i en slik alvorlig situasjon fraråder folk å ta en vaksine som vil redde liv. Han henviser til konspirasjonsteorier, men unnlater å opplyse om at han selv har en egeninteresse rent økonomisk ved å skape mistro til vaksinen. Hvis han ønsker åpenhet får han tåle at folk forstår hans agenda!





Hvis dette er sant burde brukeren blitt bannet imo. Men jeg tror heldigvis at de fleste her på TF er skarpe nok til at de tenker selv, og ikke hører på en med et så idiotisk nick som "dr Robert O Young sin apprentice".

EDIT: Redigert bort navnet til vedkommende.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #77 : 04. november 2009, 15:08 »
Her er de første alvorlige bivirkningene av H1N1-vaksinen

Svimmelhet, kvalme, nummenhet, tap av smaks- og luktesans. 29 personer har meldt om alvorlige bivirkninger.

Blant de rapporterte bivirkningene er svimmelhet, tap av smaks- og luktesans, kvalme og muskelsmerter. I fem tilfeller har bivirkningene vært knyttet til luftveiene, og to av disse har blitt regnet som alvorlige. Ni av bivirkningene har vært karakterisert som sykdommer i nervesystemet

http://www.dagbladet.no/2009/11/03/nyheter/innenriks/helse/svineinfluensa/h1n1/8861690/
Næh  så farlige bivirkninger, og dette er de alvorlige. Tenk da på alle de ikke alvorlige, kløe under stortåa, tørsthetsfølelse ved inntak av salt mat. Har selv en eller annen form for influensa nå og har samtlige av disse symptomene så om dette er de verste bivirkningene ved vaksinen, trenger en ikke akkurat nøle for mye dersom man er i risikosonen.
Et lite PS siden dette er et treningsforum, en vil miste adskillig mer muskelmasse ved å havne i respirator evt dø, en ved symptomene som Dr young nevner. 

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #78 : 04. november 2009, 15:24 »
Det er faktisk forskjell på å fordøye kvikksølv gjennom tarmsystemet og lever, og å sprøyte det direkte i blodet. Nå tror ikke jeg at "de" er ute etter å ta livet av folk med vaksinen, men jeg tror heller ikke at svineinfluensa er spesielt farlig. Jeg tror at "de" er ekstremt opptatt av å selge vaksiner for å tjene penger. Det handler veldig lite om å være redd for spøkelser dag og natt, men mer om hvordan ting henger sammen. Hvis du tror at penger ikke styrer verden, og at de som selger deg ting er spesielt opptatt av helsen din, så får du tro om igjen.



Etylkvikksølv i blod har vel en halveringstid på 18 timer om jeg ikke tar feil. I fettrikt vev snakker vi om opp til 14 dager ca.

Forøvrig er jeg enig i at stort sett alle selskap eksisterer for å tjene penger.

Meg bekjent settes vaksinen som depot i muskelvev, fortrinnsvis overarmen.

Vi snakker også om en kvikksølvmengde på ca en fjerdedel av en tunfiskboks så det er ikke så mye å skrive hjem om i forhold til det vi får i oss gjennom kostholdet vårt.

Utlogget Blækfæt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #79 : 04. november 2009, 15:25 »
Det er faktisk forskjell på å fordøye kvikksølv gjennom tarmsystemet og lever, og å sprøyte det direkte i blodet. Nå tror ikke jeg at "de" er ute etter å ta livet av folk med vaksinen, men jeg tror heller ikke at svineinfluensa er spesielt farlig. Jeg tror at "de" er ekstremt opptatt av å selge vaksiner for å tjene penger. Det handler veldig lite om å være redd for spøkelser dag og natt, men mer om hvordan ting henger sammen. Hvis du tror at penger ikke styrer verden, og at de som selger deg ting er spesielt opptatt av helsen din, så får du tro om igjen.

Sprøyte det direkte i blodet? Slik som med heroin, liksom?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #80 : 04. november 2009, 15:33 »
Etylkvikksølv i blod har vel en halveringstid på 18 timer om jeg ikke tar feil. I fettrikt vev snakker vi om opp til 14 dager ca.

Forøvrig er jeg enig i at stort sett alle selskap eksisterer for å tjene penger.

Meg bekjent settes vaksinen som depot i muskelvev, fortrinnsvis overarmen.

Ja, det stemmer vel at vaksinen settes i muskelvev.

Uansett, jeg er FOR at de som er utsatte skal ta vaksine, og jeg tror IKKE at det er noen gedigen konspirasjon for å ta livet av folk. Desverre. Men det jeg reagerer på, og er uenig i, er at vi proppes fulle av propaganda om at alle burde ta vaksinen. Det kan umulig være helsemessig å fylle kroppen med alle mulige vaksiner, når vi en dag kanskje virkelig trenger en vaksine. Hvem vet om vaksinen da vil fungere, når virus kanskje har mutert til noe veldig spesielt for å overvinne immunforsvaret? I dont know, men jeg har liten tro på dagens "en pille mot alt" mentalitet.


Edit: Jeg har et spørsmål. Blandes alle vaksiner med vann? Hvorfor?
Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #81 : 04. november 2009, 15:43 »
Hvem vet om vaksinen da vil fungere, når virus kanskje har mutert til noe veldig spesielt for å overvinne immunforsvaret? I dont know, men jeg har liten tro på dagens "en pille mot alt" mentalitet.



ehm..what?

er det noe hold i dette eller finner du det bare på mens du skriver?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #82 : 04. november 2009, 15:46 »
ehm..what?

er det noe hold i dette eller finner du det bare på mens du skriver?
? I slutten av en setning betyr at han lurer på noe Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #83 : 04. november 2009, 15:50 »
Som det står nevnt på helsedirektoratets sider så skal man ikke ta Pandemix dersom man tar andre vaksiner samtidig. Hva om det muterer, og det dukker opp et virus som vi VIRKELIG trenger vaksine for? Jeg bare lurer..jeg er ikke lege.

Sa brura

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #84 : 04. november 2009, 15:51 »
? I slutten av en setning betyr at han lurer på noe Smiley

ja, men man skriver ikke alt man lurer på randomly inn i tråder på et treningsforum. det jeg mente var om det finnes noe belegg for disse tankene. er det plausibelt.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #85 : 04. november 2009, 17:41 »
ja, men man skriver ikke alt man lurer på randomly inn i tråder på et treningsforum. det jeg mente var om det finnes noe belegg for disse tankene. er det plausibelt.

Det hadde jo relevans til tråden da. Da får vel du svare på det da, om du vet noe jeg ikke vet.
Sa brura

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #86 : 04. november 2009, 17:43 »
alt er en konspirasjon

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #87 : 04. november 2009, 17:50 »
På med aluminiumsfoliehatten, folkens. Vi vil ikke at reptilmenneskene skal hjernevaske oss til å ta vaksine mot en oppdiktet sykdom.


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #88 : 04. november 2009, 18:21 »
Honnør til Unknown Soldier og TFKong1 for redigering!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #89 : 04. november 2009, 18:51 »
På med aluminiumsfoliehatten, folkens. Vi vil ikke at reptilmenneskene skal hjernevaske oss til å ta vaksine mot en oppdiktet sykdom.


Hehe, er ikke det den drøyeste NWO-konspirasjonen? At de rikeste i verden, Rockefeller, Rotschild osv faktisk er reptilmennesker fra en annen planet? Cheesy


TV2 TABLOID KL 18:55 NÅ!  Skepsis til svineinfluensa starter nååååå
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!